learndl learndl triboon

چهارچوب قوانین موفقیت برای شیوه های تولید محتوا + اهمیت آن

تکنیک های تولیدمحتوای وبسایت

اکنون که دارید این پست رو مشاهده میکنید و اون رو میخونید ، باید بگم که در واقع دارید یکی از پست تایپ های ما را در وبیت مطالعه میکنید . یعنی این پست که از نوع نوشته هم هست ، توسط وبیت تولید و منتشر میشود . میخوام بگم که شما در حال حاضر دارید یکی از تولیدمحتواهای وبیت رو مشاهده و مطالعه میکنید . توی این محتوا که اساسا توسط تیم تولیدمحتوای وبیت نوشته شده است ، قراره راجب شیوه های تولید محتوا به روش بهینه صحبت کنیم . یک جورایی قراره تکنیک هایی که وبیت با اونها پیشرفت خوبی کرده رو بیان کنیم . امیدواریم که تا اخر این مقاله ، وبیت رو همراهی کنید و در صورتی که سوال یا ابهامی دارید ، با ما به اشتراک بگذارید .

 

تولید محتوا امری بدیعی است !

تولیدمحتوا یا content creation کاریه که در هنگام ظهور اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک شکل گرفت . تولید محتوا فقط و فقط به این معنا نیست که شما بخواهید محتواهای نوشتاری رو تولید و منتشر کنید . بلکه تولید محتوا شامل انتشار محتواهای تصویری ، نوشتاری ، ویدئویی ، صوتی و … میشود . حالا که این همه روش تولید محتوا داریم ، بیشتر باید راجب آن صحبت کنیم ، چرا که از همیت بالایی برخوردار است .

 

چهارچوب قوانین تولید محتوا از نظر سایت های بهبود یافته

در این مقاله قراره به صورت کلی تر ، بیایم راجب قوانین و تکنیک ها صحبت کنیم . نمیخوام خیلی مقاله رو طولانی کنم که چشمانتان از خواندن آن خسته شود . سعی میکنم به صورت جامع و کوتاه و مختصر بیان شون کنم تا شما هم خسته یا کسل نشوید . (دقت کنید که این خودش یکی از تکنیک های تجربه کاربری یا UX هست . یعنی دارید به کاربرتون به صورت خیلی خیلی صمیمانه اهمیت میدهید ، در نتیجه کاربران به محتوا و سایت شما بیشتر علاقه مند میشوند  )

 

4 قانون اصلی که هر وبمستری لازمه بدونه !

 

قانون اول – هیچ سایتی وجود ندارد که از زمان تولید ، سئوی حرفه ایی داشته باشد

جالبه فقط به این نکته دقت کنید . یعنی یه روزی دیجی کالا ، آپارات یا … سایت هایی بودند که به تولید محتوای بهتر فکر میکردند . حتی برای آن به دنبال راهکارهایی از سایت های رفرنس یا اصلی میگشتند .  با همین نکته برید جلو !! عجله نکنید و به کمترین پیشرفت خود راضی باشید و نگاهی بلند مدت داشته باشید . همیشه همینطوری بوده و خواهد بود .

 

مثلا وبیت هم روزی از صفر یا حتی زیر صفر شروع کرده ! یجورایی ما تا چند سال پیش حتی هیچ مقاله ایی در وبسایت مون نداشتیم . اما خوشبختانه فقط و فقط حدود 1000 مقاله در وبیت منتشر کردیم . شما میتوانید برای رفع هر مشکلی از این مقالات استفاده کنید . (دقت کنید شانس شما برای پیدا کردن مشکل تون 1000 است ) در نهایت اصلا به رقبا فکر نکنید. رقبا دشمن شما نیستند. بلکه چراغ راهی هستند برای شما. اشتباهات آن‌ها را تکرار نکنید و از کارهای خوب آن‌ها الگوبرداری کنید. اصلا کار اشتباهی نیست!

 

قانون شماره دو – کسب و کار اینترنتی بدون تولید محتوا محال است !

فرض کنید سایت تون بعد از 5 سال تولید محتوای مداوم ، تازه جون گرفته و به نون و نوایی رسیده . حالا بیاید با طرز فکر ناصحیح ، جلوی تولید محتوا رو بگیرید . اولین اتفاقی که برای سئوی سایت شما میوفته ، اخرین اتفاق نیست . علاوه بر افت شدیدی که میکنید ، حتی هر تلاشی هم از این به بعد بکنید ، نتیجه عکس دارد .

 

قانون شماره سه – هیچ وقت دست نکشید . موفقیت از رگ گردن به شما نزدیک تر است

سایت هایی رو دیدم که پس از 2 سال تولید محتوا ، تونستند پیشرفت خوبی بکنند . اما به اون نقطه اوجی که مدیر آن وبسایت ها میخواستند ، نرسیدند . در نتیجه از تولید محتوا و به طور کلی ، کسب وکار اینترنتی خسته میشوند .  توصیه ما به شما این است که هیچوقت از کار خود دست نکشید. اگر اصولی و طبق روش‌هایی که در این مقاله به شما می‌آموزیم شروع به تولید محتوا کنید، هیچ‌وقت ناامید نخواهید شد. همچنین سعی کنید تولید محتواتون منظم باشه تا نتیجه ایی دوچندان رو حاصل کنید .

 

 

آموزش تولید محتوا و قوانین آن

 

قانون شماره چهار – همواره از همه چیز وبسایت تون لذت ببرید

بالاتر گفتم که از تولید محتوا دست نکشید و همچنین کسب و کار اینترنتی بدون تولید محتوا محاله ! خب حالا باید چیکار کنیم ؟ شما وقتی وارد حوضه های اینترنتی میشوید ، محکوم به تولید محتوا هستید . پس سعی کنید که از آن لذت ببرید . ما هم بعد از کمی تولید محتوا با این‌که ورودی خوبی نداشتیم اما تصمیم گرفتیم باز هم کار را ادامه دهیم تا ببینیم چه خواهد شد. با انگیزه هایی که داشتیم ، وبسایت مون رو از نقطه 0 به جاهای خیلی بهتری رسوندیم و هرگز هم دست نگه نمیداریم . چون اگر همین امروز تولید محتوا رو متوقف کنیم ، سایت دچار ضررهای ناجبرانی میشود .

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 4.3 / 5. تعداد آرا : 3

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت