learndl learndl triboon

نکات کلیدی در رنت ماشین که باید به آن توجه کرد

رنت ماشین یکی از کار های روزمره ای است که امروزه به شدت پر طرفدار و رایج شده است . همچنین سود بسیار بالا یی برای مشتری دارد و باعث صرفه جویی میشود .
امروزه شرایط به طوری شده است که  هر کسی که دوست داشته باشد  خودروی لوکس و زیبایی که به آن علاقه دارد را می تواند  سوار شود و  نیازی به خریداری آن را ندارد و می تواند چند روز  و یا حتی چند ماه و سال آن را اجاره بکند و از آن استفاده بکند و لذت ببرد .
انواع مختلفی ماشین برای اجاره در تهران و شهر های مختلف وجود دارد که شما عزیزان میتوانید از آنها استفاده کنید
در ادامه برای تکمیل اطلاعات شما اطلاعاتی در این باره وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید .

رنت ماشین

چگونگی رنت ماشین

در مرحله اول برای اجاره خودرو مورد نظر که با کیفیت و سلیقه شما همخوانی دارد را انتخاب کنید تا خودروی اجاره ای شما خودروی دلخواه شما باشد .
در مرحله بعد برای اجاره خودرو مورد نظر خود تعداد روزهایی که نیاز به ماشین مورد نظر خود دارید را انتخاب کرده و از صحت آن مطمئن شوید تا دچار مشکل و خطا نشود.
سپس در مرحله بعدی برای رنت خودرو خود تاریخ دریافت خودروی مورد نظر را انتخاب کنید و از تاریخ دقیق آن  مطمئن شوید و صبر و شکیبایی داشته باشید تا پشتیبان سایت مورد نظر شما را راهنمایی و کمک کند .
سپس در این مرحله شما می‌توانید محل دقیقه دریافت خودروی مورد نظر را روی سند خود ثبت کرده و آدرس دقیق آن را ذکر کنید
در هنگام تحویل خودرو خود حتماً به این نکته توجه داشته باشید که خودروی شما بدون راننده و یا با راننده در اختیار شما قرار بگیرد زیرا این مسئله برای مشتری و همچنین فرد کرایه دهنده ی ماشین بسیار مهم و الزامی است پس حتما به این نکته توجه داشته باشید تا دچار سوتفاهم نشوید .
همچنین توجه داشته باشید که هنگام تحویل خودرو خودرو مورد نظر شما سالم باشد تا شما دچار مشکل نشوید.

کرایه خودرو با راننده چگونه است؟

امروزه شرکت های اجاره ی خودرو برای جذب مشتری و راحتی مشتری عزیز خود خدمات کرایه خودرو با راننده  را به مشتری ارائه میدهند تا رضایت مشتری خود را جلب کنند .
راننده داشتن بسیار می‌تواند به بسیاری از فعالیت‌های شما کمک کند و این قابلیت یک قابلیت مثبت است که بسیار به شما کمک کرده.
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ویژگی های راننده و ماشین مورد نظر خود میتوانید از طریق شماره تماس های موجود در صفحه با ما در ارتباط باشید و یا در ادامه مقالات دیگر ما را دنبال کنید.
یکی دیگر از فواید راننده این می باشد که راننده ها بسیار با احتیاط رانندگی می‌کنند و امنیت بسیار بالایی از نظر تصادف دارند همچنین شما را در رثاء تم مورد نظر به محله دلخواه می رسانند این ویژگی یکی از مهم ترین ویژگی های کرایه خودرو با راننده است‌.

رنت ماشین

معیار های تعیین کننده ی رنت خودرو

یک سری ملاک های تعیین کننده ای وجود دارد تا شرایط اجاره خودرو تغییر کند این ملاک هامی تواند نوع و مدل ماشین و یا ایرانی و خارجی بودن ماشین باشد ویا سال تولید خودرو مورد نظر و مدل خودرو مورد نظر نیز می تواند از دیگر ملاک های تعیین کننده ی رنت ماشین باشد.
مهمترین نکته در ملاک های تعیین کننده ی رنت خودرو تعداد روزها و یا ماه هایی است که شما مشتری عزیز تقاضا دارید از خودروی مورد پسند خود استفاده کنید .
و اما در آخر تاریخ رزرو که یکی از نکات مهم در رنت ماشین است را نیز باید در ملاک ها قرار داد زیرا بودن و نبود در ایام پیک و غیر پیک اهمیت بسیار بالایی در کرایه ی خودرو دارد .

 باید های رنت خودرو

یکی از نکات بسیار مهمی که تحویل گیرنده ماشین باید توجه داشته باشد وضعیت ماشین و بررسی داخلی و خارجی ماشین  در هنگام تحویل خودروی مورد نظر است و در هنگام تحویل خودرو از گرفتن کارت خودرو و بیمه ثالث دریغ نکنید
و  نوشتن ساعت و روز دقیق تحویل خودرو را فراموش نکنید زیرا در هنگام دریافت استعلام خلافی اهمیت بسزایی دارد
حتی الامکان، عمر خودرو مورد اجاره کمتر از 2 سال باشد بهتر است تا مشمول گارانتیهای کارخانه تولید کننده باشد
برای افرادی که در خارج از کشور ایران هستند داشتن پاسپورت محل اقامت و دیپوزیت الزامی است و برای هموطنان ایرانی که در ایران سکونت دارند داشتن سند ملکی یا جواز کسب و دیعه نقدی به همراه سفته و چک الزامی است .

رنت ماشین

درباره ی سفیررنت :

شما با مراجعه به فروشگاه و سایت سفیر نت قادر به دریافت اطلاعات بیشتر درباره مدل های ماشین که به اجاره می رسد و یا شرایط اجاره ماشین عروس می باشید.
همچنین شما با مراجعه به فروشگاه سایت ما قادر به دریافت اطلاعات دیگر مثل قیمت خودروها هستید و می توانیم با او در ارتباط بودن با همکاران ما در سفیر رنت بهترین و با کیفیت ترین خودرو را که به سلیقه شما نزدیک است را انتخاب کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت