learndl learndl triboon

نکات مهم در خرید استند گوشی و تبلت – آموزش از استایل آپ

استند گوشی و تبلت

پایه‌ی نگهدارنده‌ی گوشی یا تبلت یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم‌جانبی برای این وسایل است. استفاده از استند می‌تواند کار کردن با موبایل یا تبلت را راحت‌تر کند. همچنین از آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری کند. در کل وسیله‌ی کاربردی و مفیدی است. این استند‌ها را در جاهای مختلفی می‌توانید نصب کنید و از آن‌ها استفاده کنید. هولدرهایی وجود دارد که برای استفاده در ماشین طراحی شده‌اند. همین‌طور استند‌هایی برای تبلت وجود دارد که شبیه به پایه‌های لپ‌تاپ اند. با استایل مرجع تخصصی لوازم جانبی گوشی و تبلت و انواع استند و هولدر و پایه نگهدارنده گوشی و تبلت همراه باشید.

در کل دلایل و نیاز‌های مختلفی هست که ما را ترغیب می‌کند یک استند برای موبایل یا تبلتمان بخریم. اما چه نکاتی را باید برای خرید در نظر بگیریم؟

استند گوشی و تبلت

  • محل قرارگیری: اول از همه با محل استفاده را مشخص کنید. می‌خواهید یک هولدر برای ماشین بگیرید یا یک استند برای روی میز کار؟ با جواب به این سوال تا حد زیادی انتخاب‌هایتان محدود می‌شود.
  • نحوه‌ی نصب: این پایه‌ها انواع مختلفی دارند. همه‌ی آن‌ها با یک شیوه نصب نمی‌شوند. بعضی پایه‌ها گیره‌ی اتصال دارند. بعضی دیگر حالت مکنده و چسبنده دارند. نمونه‌هایی هم وجود دارد که با آهنربا کار می‌کنند. خلاصه باید سطحی که استند یا هولدر روی آن قرار می‌گیرد را در نظر بگیرید. مثلا آن‌هایی که گیره دارند و برای استفاده در ماشین طراحی شدند را می‌توان به قسمت هواکش وصل کرد. اما نمونه‌های چسبی باید به سطح صافی مثل شیشه وصل شوند. برای میز هم همین‌طور است. همان‌طور که بالاتر اشاره کردیم بعضی پایه‌هایی که برای تبلت طراحی می‌شود مانند پایه‌های لپ‌تاپ‌ است. پس لازم نیست به جایی وصل شوند. اما بعضی‌ها گیره دارند و به لبه‌ی میز متصل می‌شوند.
  • ابعاد تبلت یا گوشی: همه‌ی پایه‌ها برای همه‌ی گوشی‌ها یا تبلت‌ها مناسب نیستند. شاید خودتان هم این را می‌دانستید. پس در زمان خرید به ابعادی که داده شده دقت کنید. چون اگر استندی با‌اندازه‌ی نامناسب بخرید شرایط را برای آسیب رسیدن به وسایل خود فراهم کرده‌اید. البته ممکن است استند کوچک‌تر باشد و حتی نوانید از آن استفاده کنید.
  • مقاومت و دوام: یکی از دلایل خرید استند مراقبت بهتر از تبلت و موبایل است. پس جنس و کیفیت هم یکی از الویت‌هاست. نمی‌خواهید که با خیال راحت موبایلتان را روی یک هولدر قرار دهید و بعد با افتادنش یک ال‌سی‌دی شکسته داشته باشید! پس باید به کیفیت هولدری که می‌خرید خوب دقت کنید. مخصوصا اگر از گوشی یا تبلیت‌هایی استفاده می‌کنید که کمی وزن بیشتری دارند. نگه‌داشتن آن‌ها برای استند سخت‌تر است. پس امکان افتادن و آسیب دیدنشان هم بیشتر می‌شود. از طرف دیگر احتمالا شما هم ترجیح می‌دهید استندی بخرید که تا مدت‌ها از آن استفاده کنید. نه این‌که هر ماه یک استند جدید بخرید. پس همان اولین کمی بیشتر هزینه کنید و از برند‌های معتبر یک استند خوب و مرغوب بخرید.
  • هولدرهای مخصوص شارژ : اگر مشکل فقط شارژ است. سراغ این نمونه بروید. دوشاخه را وارد بخش سری پایه می‌کنید و به پریز وصل می‌کنید. حالا مشکل کوتاه بودن سیم شارژر حل می‌شود. گاهی ممکن است پریز کنار زمین باشد و ایده‌ی خوبی به‌نظر نمی‌رسد که گوشی یا تبلت را روی زمین بگذارید. امکان آسیب دیدن و لگد شدنش وجود دارد. همین‌طور هوا اطراف تبلت یا موبایل جریان پیدا نمی‌کند و دستگاه داغ می‌شود. این به‌خودی‌خود باعث کوتاه شدن عمر باتری دستگاه شما می‌شود.
  • استند‌های رومیزی با قابلیت تعیین زاویه: اگر بخواهید فیلم ببینید یا تماس تصویری بگیرید تنظیم زاویه موبایل یا تبلت تبدیل به یک موضوع مهم می‌شود. استند‌هایی برای روی میز طراحی شدند که این قابلیت را دارند. تکنولوژی آن‌ها بسیار ساده است. معمولا چند شیار دارند که به‌وسیله آن‌ها امکان تغییر زاویه گوشی یا تبلت برایتان فراهم می‌شود. برای خرید لوازم جانبی تبلت از استایل آپ اینجا کلیک کنید.

استند گوشی و تبلت

  • سه‌پایه: بیشتر در زمان فیلم‌ و عکس‌برداری استفاده می‌شود. استفاده از سه‌پایه امکان تنظیم ارتفاع و زاویه را به شما می‌دهد. می‌توانید در جایی که مورد نظرتان است سه‌پایه را قفل کنید تا زاویه‌ی دوربین هیچ تغییری نکند. به‌علاوه امنیت دستگاه هم تضمین می‌شود. قطعا بهتر از این است که گوشی را با وسایل مختلف مثل کتاب، لباس و این چیزها در جایی ثابت نگه‌دارید.
  • هولدر برای ماشین: بدون شک یک هولدر موبایل در ماشین بسیاری از کارها را ساده‌تر می‌کند. مثلا می‌توانید با خیال راحت از مسیریاب استفاده کنید. لازم نیست گوشی را دردست بگیرید. اگر در حین رانندگی گوشی را در دست بگیرید و بخواهید مسیر پیدا کنید، خود را در موقعیت خطرناکی قرار می‌دهید. توقف در کنار خیابان هم مشکلات خودش را دارد؛ از پیدا کردن مکان مناسب برای توقف گرفته تا تلف شدن وقت. یک هولدر مناسب مشکل را حل می‌کند. کافی‌ست آن را در مکان و زاویه‌ی مناسب نصب کنید.
  • طرح‌های مختلف: استند هم مثل هر وسیله‌ی دیگری در طرح‌ها و رنگ‌ها مختلف تولید می‌شود و تنوع زیادی دارد. درست است که مهم‌ترین موضوع ظاهر استند نیست اما چه بهتر که چیزی بخرید که از شکلش هم خوشتان بیاید. نمونه‌هایی وجود دارد که ظاهر فانتزی و عروسکی دارند. همین‌طور مدل‌هایی که در طرح و رنگ‌های کلاسیک تولید می‌شوند. کافی‌ست سری به یک فروشگاه بزرگ بزنید که تنوع زیادی دارد. می‌توانید یک استند باکیفیت پیدا کنید که ظاهر زیبایی داشته باشد و کاملا مطابق سلیقه‌ی شما باشد.

اگر تبلت دارید دلیل باد کردن باتری تبلت را هم از دست ندهید. برخی تبلت‌ها خیلی باد می‌کنند و ممکن است آسیب‌های جدی به آن‌ها وارد شود. این مطلب را حتما بخوانید.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت