learndl learndl triboon

نکات خاص افزایش فروش به کمک تکنولوژی !

افزایش فروش

در این مقاله قصد داریم به راه های افزایش فروش در انواع کسب و کار ها به کمک تکنولوژی بپردازیم تا در کمتریم زمان مشتریان جدید وارد کسب وکار ما شوند و همچنین مشتریانی که تنها آشنایی نسبی از ما دارند به مشتریان ثابت تبدیل گردند .

1 ) استفاده از وب سایت :

امروزه قدرت اینترنت و در صدر آن گوگل بر کسی پوشیده نیست به صورتی که هر شخص برای نیاز خود اول آن را در اینترنت جستجو کرده و بهترین گزینه را انتخاب میکند و در همین مرحله یعنی پس از انتخاب در صورت وجود فروشگاه مناسب از لحاظ قیمت , زمان ارسال , شناخت از فروشگاه و … خرید خود را انجام میدهد .

نکته مهم و کاربردی استفاده از متخصصان سئو و قرار دادن سایت در بالای نتایج گوگل میباشد که میتواند فروش انفجاری را برای شما به همراه داشته باشد .

2 ) اینستاگرام :

چند سالی است که زمان قابل توجهی از وقت ما در شبکه های مجازی و مهمترین آن ها اینستاگرام سپری میشود .

این اپلیکیشن محبوب زمانی تنها برای ارتباط با دوستان و آشنایان کاربرد داشت اما حال قدرت این رسانه در کسب و کار ها از خیلی از کسب و کار های حضوری بیشتر شده است .

از جمله موارد قابل استفاده , تبلیغات و افزایش مشتری در این فضای بسیار گسترده است که جهشی در کسب و کار شما ایجاد میکند .

اینستاگرام

3 ) دستگاه ذخیره شماره :

در کسب و کار های حضوری همیشه خلاء وجود یک راه ارتباطی با مشتریان تماما احساس شده و در مواقعی مانند جابجایی فروشگاه , معرفی محصولات جدید و اعمال تخفیف ها نبود این راه ارتباطی بیشترین ضرر را به فروشندگان میزند .

دستگاه های ذخیره شماره موبایل مشتریان از جدید ترین راه ها برای حل این مشکلات است به طوری که میتوان با دریافت شماره موبایل مشتریان و ارسال پیامک از این دستگاه همیشه برند خود را در ذهن مشتریان حک کنید .

دستگاه ذخیره شماره

4 ) تلفن های مجازی :

همواره وجود یک مکان معتبر و ثابت برای مشتریان بسیار اهمیت داشته که امروزه با توجه به خرید های مجازی اهمیت آن دوچندان شده است . شاید در شروع یک کسب و کار نوپا نمیتوان یک مکان یا دفتر را خریداری یا حتی اجاره نمود اما این قابلیت جدید برای کسب و کار ها مهیا شده است .

این تلفن های مجازی به صورتی است که مشتریان با تماس به آن به شماره موبایل شما هدایت شده و این کار باعث اطمینان بیشتر در خریدار میشود .

5 ) باشگاه مشتریان :

در تمامی کسب و کارها وجود باشگاه مشتریان خاص و ویژه برای آن فروشگاه امتیازی مهم است به طوری که بتوان تمایل به قرارگیری در این باشگاه را در ذهن خریداران قرارداد .

راه و روش انجام این کار میتواند با اعمال کردن تخفیف ها , امکانات خاص و در کل امتیازات ویژه برای آن دسته از مشتریان است که میتوان با استفاده از دستگاه باشگاه مشتریان این کار مهم و کاربردی را انجام داد .

6 ) اپلیکیشن های مسیریابی :

یک نکته خاص و کمتر گفته شده به خصوص برای کسب و کار های حضوری ثبت اطلاعات آن فروشگاه در اپلیکیشن های راهنمای مسیر مانند : گوگل مپ , ویز , بلد و … است .

چون در بسیاری از موارد که مشتریان نیاز به خریداری سریع و استفاده از آن در کمترین زمان ممکن دارند به جای خرید از فروشگاه های آنلاین جست و جو در این اپلیکیشن ها و مراجعه حضوری به آن هاست .

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 3 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
  • علی فرازانه 18 فروردین 1400 پاسخ

    عالی بود
    روش های جدیدی یادگرفتیم ممنون

  • رهنما 21 فروردین 1400 پاسخ

    واقعا جالب بود ممنون
    مطمئننا تا 10 سال دیگه از این ابزار ها استفاده نشه یک کسب و کار نابود میشه
    سپس فراوان

  • حسنزاده 16 خرداد 1400 پاسخ

    خیلی عالی بود ممنون از مطلب بسیار مفیدتان

همکاران وبیت