learndl learndl triboon

نرم افزار های پولساز رشته های مهندسی

یکی از مهمترین بخش های تمام رشته های مهندسی نرم افزارهای جانبی این رشته ها میباشد همانند اتوکد، تری دی مکس، افترافکت و حتی آفیس. به نوعی بازار کار افرادی که به این برنامه ها مسلط باشند بیش از افرادی هست که این نرم افزارهارا بلد نیستند. اگر قصد دارید بازارکار خوبی در آینده داشته باشید قطعا به یادگیری این برنامه ها فکر کنید. برای مثال میتوانید با دیدن آموزش اتوکد تا حد بسیار خوبی آینده شغلی خود را تضمین کنید زیرا خیلی از شرکت ها هستند که به دنبال افرادی بوده که این برنامه را مسلط باشه و بتونه پروژه های مهم رو انجام بدهد و گردش مالی شرکت را افزایش دهد.

اتوکد همیشه جزو بهترین و محبوبترین نرم افزارهای رشته های مهندسی بوده و هر سال درخواست یادگیری این برنامه افزایش پیدا میکند. سایت آموزشی برتر آموز در این باره گفت خیلی از متقاضایان یادگیری اتوکد تنها قصد دارند موارد بیس و پایه این برنامه را یاد بگیرند اما مهندس حامد حبیبی راد طی مصاحبه ای گفت:« اتوکد از جمله نرم افزارهایی میباشد که شرکت ها به دنبال افرادی هستند که به صورت صفر تا صد به این نرم افزار مسلط باشند و بتوانند پروژه های سنگین را طراحی کنند وگرنه افراد زیادی هستند که تنها با بیس برنامه اتوکد آشنایی دارند اما مشکلی از شرکت ها رفع نمیکنند و شرکت ها حاضر هستند به افرادی که به صورت حرفه ای این برنامه را یاد دارند مبالغ بالایی را بپردازند.»

نرم افزار های پولساز رشته های مهندسی

درآمد بالا در انتظار مهندسی نرم افزار

نرم افزارهای دیگری همانند تری دی مکس و افترافکت از جمله دیگر برنامه هاست که بسیار مورد توجه بوده و کسانی که آموزش 3d max و همینطور آموزش افترافکت حرفه ای را دیده باشند قطعا آینده شغلی خیلی خوبی در انتظار آنهاست. برنامه تری دی مکس که یک برنامه سه بعدی سازی هست در آینده بسیار مورد توجه شرکت ها قرار میگیرد هرچند همین الان هم جزو بهترین برنامه هاست اما آینده شغلی این برنامه بیش از اون چیزی هست که فکرش را کنیم. یا برنامه افترافکت که ویژه ساخت فیلم ها و تیزرهای حرفه ای و جذاب میباشد مخصوصا در بازار الان به ویژه کسانی که در اینستاگرام فعالیت میکنند مورد توجه هست و میتوانید کلیپ های بسیار حرفه ای را بسازید.

میزان درآمد مهندسین این برنامه ها

یکی از مواردو برای شما بازگو میکینم که بدونید چقدر میتونید درآمد داشته باشید. اگر شما یک پیج اینستاگرام بزنید و نمونه کارهای خودتونو تو پیجتون بذارید و در نهایت پکیج آموزشی این نرم افزارها را به فروش برسانید قطعا با استقبال خوبی از سمت مخاطبین مواجه میشوید و میتوایند تعداد بالایی را به فروش برسانید و درآمد خوبی را داشته باشید. البته فعالیت در اینستاگرام نیازمند یادگیری اینستاگرام میباشد که پیشنهاد میدیم به دنبال یادگیری این برنامه نیز باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 4.7 / 5. تعداد آرا : 3

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت