learndl learndl triboon

مهم ترین ویژگی های لندینگ پیج وبسایت در 2021

لندینگ پیج یا صفحه فرود

در مقاله دیگری به موضوع لندینگ پیج و اهمیت آن برای وبسایت اشاره کرده ایم . همچنین اگر وبمستر با تجربه ایی هستید ، قطعا میدانید که لندینگ پیج و ساختارش از اهمیت بالایی برخوردارند . اینکه چگونه یک لندینگ پیج بسازید و با آن درامد کسب کنید را قبلا گفته ایم . در این مقاله قصد داریم نکاتی را که در سال 2021 برای ساخت صفحه فرود هائز اهمیت هستند بازگو کنیم . پس اگر شما هم خودتان را نیازمند این نکات طلایی برای ساخت صفحه فرود میدانید ، وبیت را تا انتهای این مقاله همراهی کنید . در صورتی که سوالی درباره ساختن لندینگ پیج ها داشتید ، میتوانید با ما و دیگر وبمستران به اشتراک بگذارید .

 

بهتر است بدانیم که لندینگ پیج چیست :

لندینگ پیج یا صفحه فرود یک صفحه از وبسایت است که به صفحه هدف یا صفحه فرود کاربر معروف می باشد . کاربران و مخاطبان با روش های متفاوتی مانند تبلیغات ، شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو به آن صفحه وارد می شوند . کار نهایی که این صفحات انجام میدهند این است که کاربرانش را به صورت مستقیم به سمت خرید محصول یا خدمات سوق دهند .

 

عکس العمل کاربران پس از ورود به صفحه فرود چیست ؟

با توجه به این روش و لینک هایی که در آن وجود دارد ، کاربران به قسمت های دیگر وبسایت ارجاع داده می شوند . در نتیجه در هر صفحه فرودی حتما لینک  هایی برای انتقال به صفحات دیگر وجود دارد ، تا ترافیک سایت را از دست ندهید . همچنین ممکن است که کاربران به دلایل مختلفی همچون سرعت پایین  اینترنت یا وبسایت ، مورد نیاز یا جذاب نبودن صفحه به سرعت خارج شوند و نرخ پرش آن وبسایت بالا رود . پس میتوانیم نتیجه بگیریم که برای جلوگیری از این اتفاق ناگوار ، محتوای جذاب و موردنیاز کاربران را در سایت خود منتشر کنیم  . ممکن است کاربر با توجه به نوع صفحه فرود در صفحه اقدام به انجام کاری کند . مثلا شماره تلفن همراه خود را در سایت به اشتراک بگذارد یا محصول و خدماتی را خریداری کند .

 

3 هدف اصلی ساخت لندینگ پیج 

  1. برندینگ
  2. دریافت اطلاعات شخصی از کاربران
  3. افزایش مشتری و بهبود بازخورد و در نتیجه افزایش فروش

 

نکات مهم صفحه فرود در سال 2021

1 – هدف از طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج را مشخص کنید .

2 – محتوای صفحه فرود را با محتوای سایت های دیگر (محتوای کپی ) پر نکنید .

3 – حتما در سایت خود از محتواهای تصویری استفاده کنید .

4 – لندینگ پیج خود را ساده و منظم طراحی کنید .

5 – از ریسپانسیو (واکنشگرا ) بودن صفحه فرود یا صفحه فرود اطمینان حاصل کنید .

6 – صفحه فرود یا Landing Page مانند یک معامله دوطرفه عمل می کند . یعنی شما نباید به صورت یک طرفه از کاربران خود درخواست کنید . مثلا اگر شما در لندینگ پیج خود تخفیف محصولات و … را داشته باشید ، کاربر به شما اعتماد بیشتری میکند . در نتیجه تمایل خواهد داشت تا به تبادل اطلاعات با شما بپردازد . مثلا ایمیل خود را وارد نماید . در واقع شما باید شرایط امنی را برای کاربر فراهم نمایید . پس کاربران از درج اطلاعات شخصی خود ترسی نداشته باشد و احساس کند اطلاعاتش نزد شما محفوظ است .

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت