learndl learndl triboon

معرفی ۵ افزونه فشرده سازی تصویر در وردپرس

آموزش و معرفی افزونه وردپرسی Image Optimizer

در این مقاله از وبیت ، قصد داریم راجب افزونه های وردپرسی برای بهینه سازی و فشرده سازی تصویر صحبت کنیم . یک سری افزونه برای بهینه سازی تصاویر و فشرده سازی آنها وجود دارد که میتوانیم از آنها برای بهینه سازی بهتر افزونه ها استفاده کنیم . برای کسب اطلاعات بیشتر ، پیشنهاد میکنم که وبیت رو تا انتهای این مقاله همراهی کنید . اگر سوال یا ابهامی در این مورد دارید ، از قسمت نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید .

 

مقایسه 5 افزونه فشرده سازی تصویر در وردپرس

1_reSmush.it Image Optimizer:

اولین افزونه ایی که معرفی میکنیم رو احتمالا باهاش آشنایی دارید . این افزونه ، همان پلاگین معروف reSmush.it است که به عنوان بهترین افزونه فشرده سازی تصاویر در وردپرس شناخته شده است. این به شما اجازه می دهد به صورت خودکار تصاویر را در آپلود بهینه کنید. همچنین امکانی برای بهینه سازی تصاویر قدیمی تر را هم دارد. با استفاده از API reSmush برای بهینه سازی تصاویر و این امکان را به شما می دهد تا سطح بهینه سازی برای آپلود تصاویر خود را انتخاب کنید. این افزونه این ضعف را دارد که سطح فشرده سازی متفاوتی ندارد.

 

2_EWWW Image Optimizer:

دومین افزونه ایی که در این مقاله میخواهیم به شما معرفی کنیم ، افزونه  EWWW Image Optimizer است . این پلاگین یک گزینه عالی برای فشرده سازی تصویر در وردپرس است. استفاده از آن بسیار آسان است، مثلا می تواند به طور خودکار بهینه سازی و فشرده سازی تصویر شما را در تصاویر آپلود کرد. همچنین می توانید تصاویر خود را که قبلا آپلود شده اند فشرده و بهینه سازی کنید. این افزونه فشرده سازی را روی سرورهای شما انجام می دهد، بدین معنی است که نیازی به ثبت نام برای یک حساب و دریافت یک کلید API نیست.

 

همچنین می تواند تصاویری که توسط دیگر افزونه های وردپرس تولید شده و به جای پوشه های کتابخانه رسانه شما ذخیره و بهینه سازی کند. همچنین یک حساب کاربری برای استفاده از افزونه نیاز ندارد، اما با API های آن می توانید برای دریافت ویژگی های اضافی ثبت نام کنید.

 

آموزش پلاگین وردپرسی برای فشرده سازی تصویر

 

3 – افزونه فشرده سازی تصویر Compress JPEG & PNG images:

Compress JPEG & PNG images توسط تیم TinyPNG ایجاد شده است و شما باید یک حساب کاربری برای استفاده از افزونه ایجاد کنید. شما فقط می توانید 100 عکس هر ماه با حساب رایگان بهینه سازی کنید. همچنین می تواند به صورت خودکار تصاویر را پس از آپلود فشرده کند، و می توانید تصاویر قدیمی را به صورت همگانی بهینه سازی کنید.

 

4_ShortPixel Image Optimizer:

چهارمین پلاگینی که باید باهاش آشنا بشید ، افزونه ShortPixel Image Optimizer است . این افزونه نیاز دارد که یک کلید API با ارائه آدرس ایمیل خود داشته باشید. حساب رایگان اجازه می دهد تا شما فشرده سازی تصویر را تا تعداد 100 عکس در هر ماه انجام دهید، و شما باید برای استفاده از نسخه حرفه ای تر افزونه هزینه پرداخت کنید. همچنین می تواند برای فشرده سازی تصاویر در یک پوشه جداگانه استفاده شود. افزونه شورت پیکسل به شما اجازه می دهد فایل اصلی را با نسخه فشرده مقایسه کنید تا تفاوت کیفیت را ببینید.

 

5_Smush Image Compression and Optimization:

WP Smush یکی دیگر از افزونه های فشرده سازی وردپرس است. این افزونه به طور خودکار تصاویر را موقع آپلود، فشرده می کند و همچنین می تواند برای فشرده سازی و بهینه سازی فایل های تصویری قدیمی تر مورد استفاده قرار گیرد. نسخه رایگان پلاگین نیازی به ایجاد یک حساب برای استفاده از کلید API خود ندارد. ویژگی بهینه سازی انبوه به شما اجازه می دهد تا حداکثر تا 50 تصویر را در یک مرحله بهینه سازی کنید و شما می توانید بهینه سازی تمامی تصاویر را برای فشرده سازی تصویر با تعداد بیشتری ، مجددا راه اندازی کنید.

 

معرفی افزونه فشرده سازی تصویر Image Optimizer

 

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 2.8 / 5. تعداد آرا : 4

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت