learndl learndl triboon

چرا پنل اس ام اس سالانه است؟ + معرفی بهترین پنل اس ام اس برای وردپرس

پنل اس ام اس

سامانه پیام کوتاه یا سامانه پیامکی به نرم افزار انلاین و تحت وب گفته می شود که امکان ارسال پیامک را فراهم می کند.

در گذاشته نرم افزار پنل اس ام اس بیشتر برای ارسال پیامک تبلیغاتی و ارسال پیامک انبوه مورد استفاده قرار می گرفتند اما با گذشت زمان شیوه استفاده مردم از پیامک تغییر کرد و پیامک برای موارد دیگری مانند احراز هویت پیامکی otp و تایید شماره موبایل و ارسال پیامک های اطلاع رسانی و… مورد استفاده قرار گرفت و این روش مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت اما تمامی سامانه های پیامکی متاسفانه امکانات لازم برای اتصال به سایت یا اتصال به اپلیکیشن را ندارند.

در ادامه بهترین شرکت پنل اس ام اس را به شما معرفی کنیم که بتوانید سایت یا اپلیکیش و نرم افزار خود را بدون انکه دغدغه ارسال پیامک داشته باشید به سامانه پیامکی متصل کنید.

دقت داشته باشید که برای سایت یا اپلیکیشن و … استفاده از پنل اس ام اس رایگان یا پنل اس ام اس ارزان قیمت اصلا مناسب نمی باشد زیرا خیلی اوقات استفاده از پنل اس ام اس رایگان باعث می شود پیامک ها ارسال نشود و عدم ارسال پیامک به معنی عدم احراز هویت کاربر سایت شما یا کاربر اپلیکیشن شما است و در نهایت این مورد باعث می شود که تمام هزینه هایی که برای جذب کاربر انجام داده بودید از دست برود.

اگر کسب و کارتان برایتان مهم است و نمیخواهید به صورت روزانه وقت ارزشمندتان را صرف مشکلات و دغدغه های پیش پا افتاده برای پیگیری دلیل عدم ارسال پیامک و… صرف کنید خرید پنل اس ام اس را از شرکت های اصلی سامانه پیامکی انجام دهید و برای خرید سامانه پیامک پیشنهاد می کنیم سایت فراز اس ام اس را که به عنوان پنل اس ام اس خدماتی با ادرس www.farazsms.com  مراجعه نمایید..

باورهای اشتباه در مورد خرید پنل اس ام اس

  • باور اشتباه : پنل اس ام اس دائمی میخرم؛ همانطور که برای هاست، پشتیبانی طراحی سایت یا اپلیکیشن هزینه پرداخت می کنید سامانه پیامک نیز نیازمند تمدید سالانه است.
  • باور اشتباه: پنل اس ام اس رایگان یا پنل اس ام اس ارزان قیمت استفاده می کنم؛ استفاده از پنل اس ام اس ارزان یا پنل اس ام اس رایگان باعث می شود در اغلب موارد پیامک های شما به درستی ارسال نشود و عدم ارسال پیامک به معنی از دست رفتن کاربر و از بین رفتن سرنخ فروش است بنابراین اگر کسب و کارتان مهم است از شرکت های معتبر سامانه پیامکی تهیه کنید.

در ادامه توضیح می دهیم این باورهای اشتباه چگونه باعث نابودی زحمات شما می شود و باعث می شود به جای آنکه وقتتان را صرف بازاریابی و جذب مشتری نمایید می بایست روزانه درگیر مسائل ساده و پیش پا افتاده پنل پیامکی باشد که وقت ارزشمند شما را خواهد گرفت.

افزونه اس ام اس وردپرس

مشکلات پنل اس ام اس رایگان و پنل اس ام اس ارزان

  • عدم توسعه افزونه های پیامکی: خیلی از شرکت هایی که پنل اس ام اس رایگان یا پنل اس ام اس ارزان قیمت ارائه می دهند یا پنل اس ام اس را به صورت دائمی و مادام العمر ارائه می دهند از آنجا که نمی توانند هزینه های کارمند، اجاره شرکت و… را پرداخت کنند کلا منحل می شود و یا در بهترین حالت بدون هیچ پیشرفتی به حیات خود ادامه می دهند اما شرکت های اصلی سامانه پیامکی، پنل اس ام اس را به صورت سالانه ارائه می کنند زیرا توسعه امکانانات سامانه پیامکی توسعه افزونه های پیامکی و جلب رضایت کاربر برایشان اهمت دارند. ما در بررسی های انجام شده مشاهده نکردیم که هیچکدام از شرکت های اصلی سامانه پیامکی پنل اس ام اس را به صورت دائمی ارائه دهند در واقع شرکت های اصلی سامانه پیامکی از آنجا که شرکت هستند و فعالیت حضوری و… دارند و می بایست هزینه برنامه نویس، هزینه کارشناس پشتیبانی، هزینه سرور سامانه پیامک و… را ماهیانه پرداخت کنند بنابراین برای ادامه حیات شرکت و توسعه قابلیت های سامانه پیامکی تمام هزینه های پنل پیامکی را به صورت سالانه دریافت می کنند افرادی که پنل اس ام اس دائمی و مادام العر ارائه مکی دهند در واقع نمایندگان این شرکت های اصلی هستند که میخواهد بر اساس قیمت با شرکت اصلی رقابت کننند و از انجایی که یک فرد خقیقی هستند توانایی توسعه افزونه های پیامکی را ندارند ما بسیار مشاهده کرده ایم که این افراد فقط به فکر فروش پنل هستند و به فکر پشتیبانی و حمایت از کاربر نیستند زیرا درامد انها فقط از طریق پنل پیامکی است و بعد از فروش پنل دیگر هیچ پشتیبانی یا پیگیری برای کاربر انجام نمی دهند اما شرکت هایی که پنل پیامک انها سالانه است برای انکه رضایت کاربر را برای تمدید در سال های اینده جلب کنند تمام تلاش خود را انجام می دهند ضمن اینکه شرکت های اصلی سامانه پیامکی به کاربران نماینده پشتیبانی ارائه نمی دهند و شما می بایست در اینده مجددا از شرکت های اصلی پنل اس ام اس خریداری کنید.

بنابراین شما با ثبت نام پنل اس ام اس رایگان یا خرید سامانه پیامکی ارزان قیمت یا خرید سامانه پیامک مادام العمر برای توسعه افزونه های پیامکی می بایست به برنامه نویس یا فریلنسرها به صورت جداگانه هزینه پرداخت کنید در صورتی که در شرکت های اصلی سامانه پیامکی از انجا که کابران زیادی هستند که نیازمند یک افزونه هستند و شرکت اصلی نیز برنامه نویس اختصاصی دارد می تواند افزونه های پیامکی را به صورت رایگان برای شما توسعه دهد. در چند سال گذشته افزونه های بسیار زیادی امده اند که ابتدا پولی بوده اند و سپس شرکت های معتبر سامانه پیامکی نسخه رایگان انها را در اختیار کاربران قرار داده اند از این دسته افزونه ها برای وردپرس می تواند افزونه ورود و ثبت نام با شماره موبایل دیجیتس را نام برد یا اینکه افزونه پیامک گرویتی فرم نیز یکی از افزونه های مهم دیگری است که توسط سامانه های پیامکی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است .

  • پشتیبانی نامناسب وغیر حرفه ای

طبیعی است زمانی که پنل اس ام اس رایگان باشد یا از پنل اس ام اس ارزان قیمت استفاده کنید یا از پنل پیامکی دائمی استفاده کنید دیگر امکان استخدام نیروی کار پشتیبانی برای شرکت پنل پیامکی وجود ندارد و این شرکت مجبور است برای کاهش هزینه ها و جلوگیری از ورشکستگی تعداد پرسنل و نیروی پشتیبانی را کم کند.

البته در اغلب موارد فقط افرادی که نمایندگی سامانه پیامکی هستند و شرکت اصلی نیستند پنل اس ام اس مادام العمر ارائه می دهند و این فراد حقیقی که خودش نمایندگی پنل اس ام اس را خریداری کرده است به تنهایی کار فروش پشتیبانی و… را انجام می دهد و در اغلب اوقات برخورد مناسب و محترمانه ای با شما نخواهد داشت اما شرکت هایی که پنل اس ام اس انها سالانه است نیروهای کاری متعددی دارند که پشتیبان و پاسخگوی شما هستند و این کارمندان موظف هستند با مشتری به بهترین شکل ممکن برخورد کنند زیرا از انجا که پنل اس ام اس سالانه است شرکت تمامی تلاش خود را انجام می دهد که رضایت دائمی شما را جلب کند اما در پنل های اس ام اس دائمی از انجا که بعد از فروش پنل پیامکی درامد متوقف می شود دیگر بعد از خرید پنل پیامکی هیچ پشتیبانی مناسبی به شما داده نمی شود.

  • مشکل عبور از بلک لیست مخابراتی

از انجا که شرکت های ارائه دهنده پنل اس ام اس دائمی یا پنل اس ام اس مادام العمر شرکت های اصلی نیستند در اغلب موارد بعد از چندین سال فعالیت نمی توانند از پس هزینه های خود برایند کلا نمایندگی سامانه پیامکی را رها می کنند و مشتری در اغلب اوقات به مشکلات اساسی برخورد می کند  زیرا شاید این فرد حقیقی در چند سال اول فعالیت که تعداد مشتریان کم است بتواند پاسخگوی انها باشد اما با اضافه شدن تعداد کارمندان دیگر زمان برای پشتیبانی کافی نیست و از انجا که پنل اس ام اس را به صورت دائمی و مادام العمر ارائه کرده است از پس هزینه ها بر نمی اید و در نهایت این کار را رها کرده و مشتریان بیشترین ضرر را می کنند به همین دلیل ما همواره تاکید می کنیم که از شرکت های اصلی و رسمی پنل اس ام اس را تهیه نمایید

پنل اس ام اس

هیچ یک از شرکت های اصلی سامانه پیامکی پنل اس ام اس را به صورت رایگان ارائه نمی دهند زیرا شرکت های اصلی سامانه پیامکی برای توستعه نرم افزار سامانه پیامک برنامه نویس استخدام کرده اند و می بایست برای توسعه نرم افزار به صورت ماهیانه به برنامه نویسان حقوق دهند و همچنین هزینه های ماهیانه شرکت، حقوق پرسنل، سرور سامانه پیامکی و… باعث می شود که شرکت های معتبر سامانه پیامکی پنل اس ام اس رایگان در اختیار کسی قرار نمی دهند.

همچنین استفاده از شرکت های اصلی سامانه پیامکی می تواند در کاهش مالیات شما تاثیر گذار باشد زیرا نمایندگان سامانه پیامکی از انجا که به صورت حقیقی فعالیت می کنند نمی توانند به شما فاکتور رسمی ارائه دهند و فاکتورهای غیر رسمی نیز مورد تایید ممیز مالیاتی نمی باشد بنابراین هزینه های شما مورد تایید دارایی نبوده و مالیاتی که باید بپردازید بیشتر خواهد بود.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 2.5 / 5. تعداد آرا : 2

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 4 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
  • امین 16 فروردین 1400 پاسخ

    خود فراز اس ام اس تا یکماه پیش پنل هاش دائمی بود، حالا دائمی اخ شده😂

    همشون از آی پنل استفاده میکنند، حالا چه دائمی بدن چه سالانه کیفیت همونه

    • فراز اس ام اس[ در پاسخ به امین ] 29 تیر 1400 پاسخ

      برای انجام پشتیبانی باکیفیت و حرفه ای که از سمت شرکت ما (زرین ارتباطات آسیا) انجام می شود به صورت ماهیانه می بایست به نیروی پشتیبانی حقوق پرداخت شود و این افراد می بایست در محل شرکت حضور داشته باشند که نیازمند پرداخت هزینه اجاره مکان شرکت به صورت ماهیانه است یا هزینه های مربوط به توسعه افزونه های پیامکی و برنامه نویسی هایی که برای اپلکیشن ارسال پیامک و ابزارهای جدید بازاریابی پیامکی انجام می شود.
      فراز اس ام اس انتخاب افرادی است که میخواهند کارشان به نحو احسن و بالاترین کیفیت و رفتار بسیار محترمانه انجام شود و سطح توقع بیشتری از خدمات پشتیبانی دارند و میخواهند سریعا مشکلشان پیگیری شود و زمان و وقت برایشان مهم است که زمان را از دست ندهند.
      همکاری با یک شرکت رسمی و ثبت شده، ارائه فاکتور رسمی همراه با ارزش افزوده، اپلیکیشن ارسال پیامک، افزونه تخصصی و اختصاصی برای وردپرس و مهم تر از همه احترام در واحد پشتیبانی و پیگیری کار برایشان مهم است.
      در نهایت حق انتخاب با شماست که تیکت های با ۱۰ دقیقه به صورت حرفه ای پاسخ داده شود یا تیکت ها به صورت رفت و برگشتی باشد و بعد از ۲ روز جواب داده شوند.
      پنل پیامک فراز اس ام اس انتخاب افرادی است که میخواهد در این دنیا کارهای بزرگی را انجام دهند و استفاده از روش های جدید بازاریابی برایشان مهم است و به خلاقیت و نوآوری و اهداف آرمانی ارزش قائل هستند.

  • حسن جعفری 18 فروردین 1400 پاسخ

    خیر اصلا صحیح نبود همتون از ippanel هست و اون ازتون اشتراکی نمیگیره

    • فراز اس ام اس[ در پاسخ به حسن جعفری ] 29 تیر 1400 پاسخ

      پشتیبانی سامانه های پیامکی کاملا متفاوت است، زمانی که شما از یک نماینده دست چندم پنل پیامکی خریداری می کنید که به عنوان شغل دوم و فریلنسری کار پنل پیامکی را انجام می دهد پشتیبان خوب و مطمئنی برای شما نخواهد بود.
      پیامک شما تایید نمی شود ، پترن شما رد می شود ،‌ اتصال سایت و افزونه پیامک یا اتصال سایت و برنامه نویسی به درستی انجام نشود.
      ایا افزونه پیامکی اختصاصی توسعه داده اند؟ ایا در راستای توسعه وب فارسی فعالیت کرده اند؟ ایا هدف آرمانی دارند یا فقط میخواهند پنل بفروشند و پولی بگیرند؟
      اپلکیشن اندروید توسعه داده اند؟ تیم برنامه نویسی و قدرتمند دارند؟ زمانی که شما با یک شرکت حقوقی کار می کنید خیالتان بابت همه چیز اسوده است
      ایا فاکتور رسمی جاهای دیگر به شما می دهند؟ می دانید فاکتور رسمی چقدر در کاهش هزینه های شما می تواند موثر باشد؟ ایا تیکت های شما کمتر از ۱۰ دقیقه جواب داده می شود یا اینکه شما برای دریافت پاسخ تیکت ۲ روز منتظر بمانید؟ زمان ارزشمند است و فراز اس ام اس انتخاب افرادی است.
      ایا فرایندی برای نظارت به روند پاسخگویی تلفنی یا تیکت دارند یا کلا مدیر مجموعه و پشتیبان و واحد فروش و… کلا یک نفر است؟
      میدانید تا کنون چقدر افراد بخاطر کارت ملی و شماره کارت بانکی که برای احراز هویت پنل داده اند دچار مشکل شده است؟ چرا میخواهید اطلاعات شخصی خودتان را در اختیار یک فرد حقیقی ناشناس قرار دهید؟ میدانید حداقل می تواند بار مالیاتی برای شما داشته باشد؟
      در یک کلام برای اینکه شب راحت و اسوده بخواید و کارتان از روی اصول انجام شود و با یک تیم حرفه ای و پیگیر در ارتباط باشید و وقت شما از دست نرود و هزینه های شما مورد قبول دارایی باشد از شرکت های حقوقی و رسمی پنل پیامکی را خریداری کنید.

همکاران وبیت