learndl learndl triboon

معرفی افزونه ضد هرزنامه وردپرس Antispam Bee و کارایی آن

افزونه ضدهرزنامه

حتی در کشاورزی هم تهدیدهایی مثل ، علف های هرز ، حیوانات و حشرات هرز  و … وجود دارد که ممکنه نتایج زحمات چندین و چند ساله کشاورزان رو به باد بده ! این دقیقا برای وبمسترها هم صدق میکند . یعنی در کار شما هم هرز و چیزهایی که بتوانند بهتون آسیب برسانند زیاد هستند ! شما باید خود را ایمن کنید . دقیقا مثل کشاورز که محصولات خود را به هر نحوی از دست این تهدیدها ایمن و امن نگه میدارد . در هر صورت باید بدانید که در کار وبمستری هم ممکنه هر نوع مشکلی پیش بیاید و بهتر است که شما علم خیلی خوبی نسبت بهش داشته باشید . فرض کنید سایت شما دچار یک سری آسیب توسط هرزها و هرزنامه ها شده است ! حالا اگر دانش مقابله با اون رو از قبل داشته باشید چه اتفاقی میوفته؟ قطعا توی مدیریت کردن آن خیلی میتونید بدرخشید .

 

مقدمه بحث امروز در رابطه با ضدهرزنامه هاست !

در این مقاله هم تصمیم داریم توضیح بدیم که اصلا هرزنامه چیه ؟ اسپم چیه ؟راه های مقابله با هرزنامه چیه ؟ و اینکه افزونه ایی رو به شما معرفی میکنیم تا با استفاده از اون به خوبی از پس مقابله کردن با آن بر بیایید . پس پیشنهاد میکنم که وبیت رو تا انتهای این مقاله همراهی کنید . همچنین اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید ، میتوانید به ولاگ وبیت یک سر بزنید . چون بیشر از هزار مقاله منتشر کرده ایم و خیلی براتون مفید خواهد بود .

 

هرزنامه یا اسپم چیست

قبل از هر چیز بهتره که چشمان شما رو باز تر کنیم و یک دید کلی نسبت به هرزنامه یا اسپم ها داشته باشید . نام دیگر اسپم، همان هرزنامه یا جفنگ است . اسپم به معنای یک نامه یا پیغام الکترونیکی است که بدون درخواست گیرنده برای آن فرستاده می‌شود . گاهی اوقات این اسپم‌ها در حجم بسیار بالا و تعداد زیادی برای افرادی مثل ما ارسال میشوند . اسپم ممکن است در موارد بسیار مختلفی مانند نظرات سایت، بخش ثبت‌نام، مطالب، پیام‌رسان‌ها و … ارسال شود . اسپم‌هارو کیا ارسال میکنند ؟ اسپم ها توسط ربات‌ها یا افراد برای شما ارسال می شوند که هدف هر دو آن‌ها، فرستادن یک سری محتوا برای رسیدن به منافع غیرقانونی است.

 

افزونه ضد هرزنامه وردپرس Antispam Bee

توی مقدمه مقاله گفتم که قراره افزونه ایی رو بهتون معرفی کنیم . یکی از بهترین افزونه هایی که میتونه در برابر هرزنامه ها به خوبی عمل کنه ، همین افزونه Antispam Bee می باشد . این افزونه یکی از کاربردی‌ترین پلاگین‌هایی است که در وردپرس وجود دارد . همچنین باید بدانید که کار این افزونه اینه که  از ورود اسپمرها به سایت خود جلوگیری می کند . با استفاده از آن دیگر نیازی نیست شما نگران اسپم‌هایی که از طریق ربات‌ها یا افراد ارسال می‌شود، باشید. حائز اهمیت است که بدونید این پلاگین رایگانه . علاوه بر آن بیشتر از 500 هزار نصب فعال داره که نشان از کاربرد بسیار خوب آن است . این افزونه در مخزن وردپرس موجوده و به راحتی پیدا میشه !

 

در این افزونه ، 3 بخش با نام های More، Advanced و Antispam filter وجود داره که هر یک از آن‌ها دارای بخش‌های مختلف است که شما باید در صورت دلخواه تیک هر یک از این گزینه‌ها را برای فعال‌سازی بزنید. در این بخش زیرمجموعه هریک را برای شما بررسی خواهیم کرد.

 

تنظیمات افزونه Antispam Bee

هر افزونه ایی تنظیمات مختص به خودش رو داره که ترجیحا سعی کنید پس از نصب و فعال سازی افزونه ها ، تنظیمات اونهارو پیکربندی کنید . سه تا از اصلی ترین گزینه های این تنظیمات ، به صورت زیر هستند :

1 – فیلتر ضر هرزنامه Trust Approved Commenters : اگر تیک این گزینه را فعال کنید، افرادی که قبلاً نظر ارسال کردند و این افزونه آن‌ها را تأیید کرده، با ارسال دیدگاه دوباره نیازی به اعتبارسنجی ندارند.

2 – Trust Commenters With A Gravatar: عملکرد این بخش مانند گزینه قبلی است با این تفاوت که در اینجا، افرادی که ایمیل آن‌ها دارای گراواتار دارند، نیازی به تأیید از طریق افزونه ندارند.

3 – Consider The Comment Time: این گزینه مربوط به زمان ارسال نظر است که می‌توانید به‌دلخواه این فیلتر را فعال کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 4.2 / 5. تعداد آرا : 5

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت