learndl learndl triboon

چگونه مشکلات ال سی دی گوشی شکسته و خراب را رفع کنیم؟

مشکلات ال سی دی گوشی شکسته

مشکلات ال سی دی گوشی و شکستن آن از جمله رایج ترین مشکلاتی است که بسیاری از کاربران موبایل با آن مواجه می شوند. این مشکلات گوناگون بوده و بستگی به ضربه وارد شده به گوشی دارد. برخی از آنها به دلیل ضربه وارد شدن به گلس رخ می دهد، برخی از دیگر مشکلات به گلس گوشی ضربه وارد کرده و نیاز به تعویض ال سی دی دارد.

اگر به گلس گوشی ضربه وارد شود، تاچ و ال سی دی مشکلی نداشته و می توانید با گوشی کار کنید. اما اگر ال سی دی خراب شود، تاچ به خوبی کار نکرده و در صفحه نمایش گوشی با لکه ها، ترک ها، خطوطی مواجه خواهید شد.

تعمیر ال سی دی گوشی و گلس موبایل

همانطور که اشاره شد، مشکلات ال سی دی گوشی متفاوت می باشد. در ادامه به بررسی انواع مشکلات در ال سی دی و صفحه نمایش انواع گوشی و راهنمای رفع آن می پردازیم.

مشکل روشن شدن ال سی دی و کار نکردن تاچ: این مشکل زمانی دیده می شود که ال سی دی گوشی کاملا روشن بوده و تصاویر گوشی را کاملا نشان می دهد. اما تاچ گوشی عملی نکرده و هیچ گونه واکنشی به لمس شما بر روی گوشی نشان نمی دهد.

بروز این مشکل به دلیل خراب شدن و سوختن تاچ یا دیجیتایزر رخ می دهد. بنابراین برای رفع این مشکل بایستی ال سی دی گوشی را به طور کامل تعویض کنید.

مشکل سیاه شدن برخی از ال سی دی: گاهی ممکن است بر اثر ضربه یا فشار آمدن به ال سی گوشی، تنها برخی از ال سی دی سیاه شود و در آن نقاط تصاویر به خوبی نشان داده نشود. در صورت بروز این مشکل نیز بایستی به طور کامل ال سی را تعویض کنید.

دقت داشته باشید که دیجیتایزر و ال دی سی به هم متصل بوده و امکان جداسازی آنها وجود ندارد بنابراین در صورت بروز مشکل برای هر یک از آنها، ال سی دی باید به طور کامل تعویض شود.

مشکلات ال سی دی گوشی شکسته

مشکل دیده شدن ترک و شکستگی بر روی گوشی و کار کردن تاچ: در صورت بروز این مشکل باید بگوییم بسیار خوش شانس هستید چون این مشکل یکی از مشکلات بسیار نادر در گوشی می باشد. در این حالت تنها گلس گوشی شکسته است و نیازی به تعویض کامل ال سی دی نمی باشد.

با تعویض گلس گوشی به طور کامل مشکل رفع خواهد شد.

مشکل سوسو زدن نور ال سی دی: این مشکل نیز نشان از خراب شدن ال سی دی می باشد و باید نسبت به تعویض کامل ال سی دی اقدام نمایید.

البته دقت داشته باشید که در برخی مواقع و به دلیل سرما هوا، یا کم بودن نور صفحه نمایش، نور ال سی دی سوسو می کند. اگر در به طور پیوسته با سوسو کردن صفحه نمایش رو به رو بودید باید نسبت به تعویض ال سی دی اقدام نمایید.

مشکل سیاه بودن ال سی دی گوشی و روشن نشدن آن:  سیاه شدن صفحه نمایش گوشی و نشان ندادن تصاویر نشان از سوختن کامل ال سی دی می دهد. این مشکل زمانی دیده می شود که به گوشی فشار و ضربه بسیاری وارد شده است یا آب به گوشی نفوذ کرده است.

برای رفع این مشکل می بایست ال سی دی گوشی به طور کامل تعویض شود. دقت داشته باشید که تعویض ال سی دی امری تخصصی بوده و نیازمند آموزش تعمیرات موبایل است. چرا که این قطعه بسیار حساس بوده و در صورتی که بدون آگاهی اقدام به تعمیر و تعویض آن نمایید ممکن است به دیگر قطعات موبایل آسیب وارد شود.

امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های تعمیرات موبایل را برگزار می نمایند و به صورت تخصصی و حرفه ای طریقه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات موبایل را آموزش می دهند. در صورتی که ال سی دی گوشی شما نیاز به تعویض دارد و قصد دارید خود اقدام به تعویض آن کنید. یا وارد بازار کار تعمیرات موبایل شده و قصد دارید به صورت حرفه ای به کار خود فعالیت دهید توصیه بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل را شناسایی کرده و در دوره های آموزش تعمیرات موبایل آن ثبت نام کنید.

آموزشگاه فنون برق از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های تعمیرات موبایل در کشور است که به صورت کاملا عملی و تخصصی و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای این دوره را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

این آموزشگاه در دوره موبایل کلیه مباحث مربوط به تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون را آموزش داده و شما را برای ورود به بازار کار موبایل آماده می نماید.

مجتمع آموزشی فنون برق علاوه بر دوره فوق، دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. در ادامه با دیگر دوره های پرطرفدار این مرکز آموزشی آشنا خواهیم شد.

مشکلات ال سی دی گوشی شکسته

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی فنی حرفه ای یکی از دوره های بسیار تخصصی و عالی در آموزشگاه فنون برق است. این دوره به صورت کاملا عملی و تخصصی برگزار شده و به آموزش نحوه عیب یابی و تعمیر انواع بردهای الکترونیکی از قبیل: بردهای لوازم ورزشی، آسانسور، بردهای صنعتی، برد آیفون و . . . می پردازد.

شیوه برگزاری دوره تعمیرات برد به صورت کاملا عملی و کارگاهی می باشد، به صورتی که کارآموز طی دوره پس از آشنایی با انواع برد و قطعات آن به صورت عملی با نحوه و مراحل تعمیر و عیب یابی برد آشنا شده و می تواند انواع برد را تعمیر نماید.

دوره تعمیرات برد از جمله دوره هایی است که به دلیل اهمیت بردهای الکترونیک در لوازم الکترونیکی همچنین تخصصی بودن تعمیرات آن از بازار کار عالی برخوردار بوده و در صورت حرفه ای شدن در این رشته می توانید به درآمد بالایی دست یابید.

آموزش نصب پکیج دیواری

یکی از دیگر دوره های بسیار عالی و پرطرفدار در این آموزشگاه، دوره نصب پکیج دیواری می باشد. همانطور که می دانید امروزه پکیج های دیواری به دلیل مزایای بسیاری که دارند، طرفداران بسیاری داشته و با نگاه به ساختمان های امروزی کمتر ساختمانی را می توان دید که از این وسیله گرمایشی استفاده نکند.

با افزایش تقاضا برای خرید پکیج دیواری بدون شک تقاضا برای نصب و تعمیرات این وسیله افزایش می یابد. همین امر نشان از بازار کار عالی و درآمدزا شغل پکیج دیواری می دهد.

شغلی که ورود به آن نیاز به سرمایه بالایی نداشته و تنها کافیست با مهارت های لازم برای نصب و تعمیرات پکیج آشنا باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نصب پکیج بر روی آموزش نصب پکیج دیواری کلیک کنید.

آموزشگاه فنون برق علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دیگر دوره های این مرکز آموزشی همچنین ثبت نام، شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت آموزشگاه فنون برق به آدرسhttps://fonoonbargh.com/ اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت