learndl learndl triboon

مشاوره رایگان راه اندازی کسب کار , طراحی سایت و اپلیکیشن با رابینت

 طراحی سایت و اپلیکیشن با رابینت

مشاوره رایگان راه اندازی کسب کار , طراحی سایت و اپلیکیشن با رابینت

اگر می خواهید کسب و کاری راه بیندازید و نمیدانید از کجا شروع کنید این مطلب برای شما مفید خواهد بود!

شروع کسب و کار اینترنتی بدون داشتن مشاور خوب همانند گذشتن از هفت خوان رستم است. با تبدیل شدن اکثر کسب و کارها به کسب و کاری دیجیتال و فضای رقابتی زیادی که به وجود آمده است وارد شدن بدون داشتن راهنما و یا تحقیق درباره بازار باعث هدر رفتن سرمایه و وقت خواهد شد.

برای راه اندازی کسب و کار 3 چالش خیلی حیاتی و مهم ذهن شما را درگیر خواهد کرد که ما سعی داریم به آن ها پاسخ دهیم و همچنین شما می توانید سوالات و ابهامات خود را در هر زمینه از کارشناسان ما بپرسید.

  1. مشاوره و تحقیق
    اولین کاری که برای راه اندازی ایده خود انجام می دهید حتما پرس و جو از افراد و یا در میان گذاشتن ایده با اطرافیان خود است در بیشتر موارد آن ها از سر دلسوزی و یا نداشتن تخصص به شما می گویند که ایده خوبی است در صورتی که ایده اولیه هر کسب و کاری نپخته و نیاز به کار شدن و تحقیق بر روی جامعه هدف، حجم بازار و صدها متغییر دیگر دارد.
  2. ساختن ایده
    وقتی شما ایده اولیه را انتخاب کردید حال وقت این است که آن را تبدیل به سرویسی برای مشتریان خود کنید. وب سایت یا اپلیکیشنی بر روی موبایل خواهید ساخت و آن را بر بستر اینترنت ارائه خواهید داد. طراحی سایت و اپلیکیشن کار بسیار پیچیده ای است و حتما به تخصص نیاز دارد از انتخاب پلتفرمی که می خواهید روی آن کار کنید تا نحوه طراحی سایت مطابق نیاز کسب و کار و طرحی که کاربر پسند هم باشد و چالش اساسی در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن این است که طرح طبق سیاست های کسب و کار شما و کاربر پسند باشد این دو متغییر باعث چالش های اساسی در طراحی سایت و اپلیکیشن است.
  1. تبلیغ و ارائه محصول به مشتریان
    خب تبریک تا اینجای کار شما محصول نهایی را دارید حال نیاز دارید که مشتریان را برای استفاده به سمت خود جلب کنید. این کار با تبلیغات، سئو کردن وب سایت در گوگل و ایجاد کمپین های شبکه های اجتماعی میسر است. تبلیغات مثل یک شتاب دهنده برای کسب کار شما عمل می کند. فرض کنید مغازه ای در گوشه یک شهر هستید تا قبل از اینکه تبلیغ کنید مشتریان محدودی دارید ولی با شروع تبلیغات خواهید دید که از گوشه و کنار شهر برای دیدن شما مشتریان خواهند آمد.

این سه گام کلی ایجاد هر کسب و کاری است یعنی: انتخاب ایده، ساخت آن،فروش و کسب در آمد

هرچند راه اندازی کسب و کار سختی ها و مشکلات زیادی خواهد داشت اما اگر راهنمای مناسب داشته باشید هیچ چیز  لذت بخش تر و هیجان انگیز تر از داشتن کسب و کار خودتان نیست.

مشاوره رایگان راه اندازی کسب کار , طراحی سایت و اپلیکیشن با رابینت

سرویس های ارائه شده توسط رابینت:

  1. مشاوره رایگان
    جواب دهی به سوالات متداول شما برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن
    برای افرادی که در شیراز هستند مشاوره حضوری برای طراحی سایت در شیراز هم برگزار خواهد شد این افراد می توانند از طریق شماره تماس ما وقت مشاوره رزرو کنند. رابینت با مناسب ترین هزینه طراحی سایت شیراز و طراحی اپلیکیشن شیراز در خدمت کسب و کارهای نوپا است.
  2. طراحی سایت
    طراحی سایت راهکار های زیادی دارد از استفاده کردن CMS های آماده تا کد زدن با زبان های php  و C# و ساخت CMS های اختصاصی برای شما همه این ها بستگی به میزان بودجه شما، تکنولوژی مورد اتظار شما از محصول، میزان بزرگی و کوچکی پروژه بستگی دارد. در عمل برنامه نویسان ما تمام تلاش خود را برای بهترین و اختصاصی ترین محصول همانطور که مد نظر شما است را انجام می دهند. ما با در نظر گرفتن تمامی انتظارات شما از وب سایت خود بهترین گزینه طراحی سایت را در اختیار شما می گذاریم.
  3. طراحی اپلیکیشن های اندورید و ios
    طراحی اپلیکیشن برای گوشی های هوشمند یکی از سرویس های دیگر ما است. طراحی اپلیکیشن گامی فراتر از داشتن یک وب سایت است و شما گاهی به این نیاز دارید که کاربر هر کجا و با یک کلیک به سرویس شما دسترسی داشته باشد.
    برنامه ها می توانند بسیار هوشمند باشند و کاربران را بیشتر از وب سایت درگیر خود کنند.
  4. سئو و دیجیتال مارکتینگ
    سئو در واقع زیر مجموعه ای از دیجیتال مارکتینگ است ولی با بزرگ شدن این زیر مجموعه معمولا جدا از دیجیتال مارکتینگ نام برده می شود. سئو در واقع بهینه کردن وب سایت شما برای موتورهای جستجو است.
    امروزه هر کاربری که سوالی دارد سوال خود را در گوگل یا یک موتور جستجوی دیگر سرچ میکند و نتایجی را می بیند این نتایج طبق قوانینی مرتب شده و در اختیار کاربر قرار می گیرند پیروی از این قوانین باعث می شود وب سایت شما هم جزو اولین ها باشد و به مراتب کاربران بیشتری را جذب خود کند به نحوی که گوگل طبق آماری گفته است که 90 درصد کاربران که چیزی را جستجو می کنند بر روی 3 لینک اول کلیک می کنند و 70 درصد اصلا از صفحه اول لینک دیگری را باز نمی کنند. این خود اهمیت سئو را بیان میکند.
    فرض کنید 100 کاربر طراحی سایت شیراز را سرچ می کند 90 نفر از آن ها بر روی 3 نتیجه اول بریا طراحی سایت شیراز کلیک خواهند کرد و 70 نفر آن ها اصلا به صفحه دوم سرچ شده برای کلمه طراحی سایت شیراز نمی روند.دیجیتال مارکتینگ به هر کاری گفته می شود که شما در فضای دیجیتال (وب ، اپلیکیشن و …) برای تبلیغ برند یا محصول خود انجام دهید. شامل: آگهی، ایجاد کمپین های تبلیغاتی ، ایجاد بنر های تبلیغاتی در سطح وب، تبلیغات در دیگر سایت ها و اپلیکیشن ها و… می شود. با یک کمپین تبلیغات و یک استراتژی خوب در حوزه دیجیتال مارکتینگ شما می توانید سیل عظیمی از مشتریان را به طرف محصول خود بکشید.
    فرض کنید ما برای طراحی اپلیکیشن شیراز می خواهید مارکتینگ انجام دهیم خب این ریپورتاژ خود یک قسمت از دیجیتال مارکتینگ و سئو ما است کارهای دیگری هم ممکن است انجام دهیم مثل ارسال ایمیل های تبلیغاتی با لینک هایی درباره طراحی اپلیکیشن شیراز و…
  5. طراحی گرافیک
    گرافیک اولین چیزی است که یک کاربر از سایت شما لمس می کند و می بیند. در واقع کاربران اول رنگ ها، شکل ها و عکس ها را می بینند و بعد به سراغ محتوا و چگونگی کار کردن محصول شما می روند.
    میتوان با یک گرافیک زیبا حتی بدترین محصولات را هم فروخت هرچند این کار همیشگی نیست! اما بر هیچکس پوشیده نیست که گرافیک زیبا 50 درصد راه است.
    گرافیک یک کمپین یا وب سایت را در نظر بگیرید همیشه کاربران به سمت بنر های تبلیغاتی و یا پست های با گرافیک چشم نواز جلب می شوند یک گرافیک زیبا می تواند درصد کلیک بر روی بنر های تبلیغاتی را چند برابر کند و یا بازدید یک پست و یک سایت را بیشتر کند. در طراحی اپلیکیشن هم آیکون ها و فضای زیبای اپلیکیشن میتواند کاربر را به استفاده بیشتر از آن تشویق کند.
  6. ارسال پیامک و ایمیل انبوه
    ارسال پیامک و ایمیل به تعداد زیادی مشتری و کاربر چالشی برای کسب و کارها است. ایمیل مارکتینگ و پیامک مارکتینگ با نگاه به آمار رد و بدل شدن میلیاردی در طول سال در دنیا نشان از اهمیت آن میدهد.
    برای ارسال ایمیل و پیامک به هزاران مشتری خود با چالش های فراوانی رو به رو خواهید بود از جمله انتقال ایمیل های شما به صندوق اسپم سرویس دهده ها گوگل، اسپم شناسایی شدن آی پی های سرور های شما که از آن عملیات ارسال را انجام می دهید و… که رابینت این چالش را برای شما به راحتی حل خواهد کرد.
  7. تولید محتوا
    این جمله را اگر محتوا و یا تولید محتوا را سرچ کنید حتما خواهید دید محتوا در وب و فضای آنلاین پادشاه است. امروزه همه چیز به محتوای شما بستگی دارد سئو سایت، واکنش کاربران به تبلیغات شما، اثر گذاری پست های شما بر روی مخاطب همه و همه به محتوای خوب بستگی دارد.
    اینکه چه محتوایی خوب است را نمی توان به راحتی توضیح داد ولی برای داشتن محتوای خوب و اثر گذار شما قطعا به نظر یک متخصص و یا استخدام تولید کننده محتوا برای کسب و کار خود نیاز دارید.

مشاوره رایگان راه اندازی کسب کار , طراحی سایت و اپلیکیشن با رابینت

در صورت ارتباط تا پایان شهریور 99 می توانید از تخفیف ها و پکیج های جذاب ما برخوردار شوید ما منتظر صدای گرم شما هستیم.

در رابینت می توانید با راه های ارتباطی متفاوت و زیادی با ما ارتباط برقرار کنید:

اینستاگرام رابینت @rabinet_net، ارسال تیکت از طریق وب سایت، ارسال پیام به واتس آپ : 3090 658 0902 و یا تماس با شماره تلفن 9171 9100 071 تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید سوالات خود را در زیر همین پست از ما بپرسید.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت