learndl learndl triboon

مدیریت پیج اینستاگرام به صورت حرفه ای با نمادین

همان‌طور که می‌دانید امروزه اینستاگرام، یکی از محبوب‌ترین و بهترین نوع شبکه‌های اجتماعی است. به‌طوری‌که طبق آمار و بررسی‌ها، ۳۱٪ افرادی که بیش از ۷۵ هزار دلار در سال درآمد دارند، در اینستاگرام به‌نوعی فعالیت می‌کنند.با توجه به این موضوع اهمیت مدیریت اینستاگرام بیشتر از همیشه احساس می‌شود. در مجموع مدیریت اینستاگرام با هدف افزایش تعامل کاربر، ارائه محصولات و خدمات به شیوه‌ای کاربرپسند و درنهایت کسب‌وکارها می‌باشد.مدیریت پست‌های اینستاگرام اغلب توسط یک تیم متخصص و یا در برخی موارد توسط یک شخص انجام می‌شود. با توجه به اینکه پنل مدیریت اینستاگرام نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد و طبیعتاً یک شخص با عنوان ادمین اینستاگرام به‌تنهایی نمی‌تواند همه مهارت‌های لازم را برای مدیریت اینستاگرام داشته باشد،بهتر است برای مدیریت پیج اینستاگرامتان از یک تیم حرفه ای کمک بخواهید. نمادین یک تیم حرفه ای و متخصص در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام شما است. که تمامی خدمات از جمله طراحی پست اینستاگرام را برایتان انجام می دهد. شما میتوانید تمامی امور اینستاگرام مارکتینگ خود را به نمادین بسپارید.

مدیریت پیج اینستاگرام

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

اینستاگرام مارکتینگ این فرصت را در اختیار صاحبان تجارت ها می گذارد که با مشتریان و مخاطبان مورد نظر خود ارتباط برقرار کنند و پیشنهاد های تجاری خود را به گوش مخاطبان خود برسانند. این پلتفرم در سال های اخیر با استقبال زیاد صاحبان تجارت ها روبرو شده است.تجارت ها برای به نمایش گذاشتن رویکرد های تجاری و همینطور برای استخدام نیروی کار از این فضا استفاده می کنند. گذشته از این صاحبان مشاغل از طریق این پلتفرم با مخاطبان خود ارتباط تنگاتنگی برقرار می کنند. با استفاده از قابلیت اشتراک گذاری تصاویر تجارت ها این فرصت را خواهند داشت تا تصاویر محصولات خود را در کیفیت های بالا به معرض نمایش بگذارند.در کنار قابلیت هایی همچون لایک کردن و یا دنبال کردن که در شبکه های اجتماعی دیگر نیز مشاهده شده است این پلتفرم قابلیت تازه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.

تبلیغات در اینستاگرام از موثر ترین روش های تبلیغات در جامعه امروزی است. اینستاگرام به دلیل داشتن قابلیت های منحصر به فرد خود بستری مناسب برای تبلیغات است. همچنین اینستاگرام امروزه از پرمخاطب ترین شبکه های اجتماعی است که آن را به گزینه مناسب تری برای تبلیغات تبدیل میکند. این روز ها سایت های متعددی وجود دارند که شما با مراجعه به آن ها میتوانید تبلیغات پیج اینستاگرام خودتان را به آن ها بسپارید. این سایت ها متناسب با شهری که شما در آن سکونت دارید به تبلیغات و جذب فالوور در شهر شما می پردازند.

نمادین میتواند تمامی امور مربوط به اینستاگرام مارکتینگ شما را به راحتی برایتان انجام دهد. یک اینستاگرام مارکتینگ موفق نیازمند یک استراتژی محتوای دقیق و حساب شده است که با توجه به آن فعالیت خود در اینستاگرام را دنبال کنید.

مدیریت پیج اینستاگرام نمادین چه مزایای دارد؟

مدیریت پیج اینستاگرام می‌تواند توسط شخص و یا یک تیم انجام شود. البته با توجه به اهمیت این پلتفرم و حساس بودن نحوه مدیریت آن اغلب کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند که این کار را به یک تیم متخصص بسپارید. اولین ومهم‌ترین گام در اینستاگرام مارکتینگ، ارائه برنامه مدیریت پیج اینستاگرام یا استراتژی محتوا می‌باشد. پیش از اینکه بتوانید یک برنامه منظم برای مدیریت پیج اینستاگرام طراحی کنید، باید در ابتدا شناخت خوبی از اهداف آن سازمان داشته باشید.

علاوه بر این باید تمامی مخاطبان هدف آن کسب‌وکار را شناخته و استراتژی مناسبی برای تعامل بهتر با آن‌ها ترسیم کنید. توجه داشته باشید که این بخش از کار دارای حساسیت بسیار بالایی می‌باشد. پس شخص برنامه‌ریز باید به‌صورت دقیق از اهداف، کاربران هدف و رقبای آن کسب‌وکار شناخت داشته باشد.

گام بعد در اینستاگرام مارکتینگ و پس از اینکه استراتژی مدیریت پیج اینستاگرام طراحی شد، باید بر اساس آن محتوای متنی مناسبی را تولید کرد. برخی برای این بخش از کار این تصور را دارند که هر شخصی که خواندن و نوشتن بلد باشد، بتواند به بهترین شکل تولید محتوای متنی را انجام دهد. این در حالی است که برای تولید محتوای خلاقانه باید موارد بسیاری را بدانید و متن بسیار کاربرپسند و پرباری را بنویسید.

تولید محتوا در اینستاگرام معجزه میکند!

مدیریت پیج اینستاگرام

به‌طور کلی قلم کارشناس محتوا، نقش مؤثری در جذب کاربران پیج های اینستاگرامی دارد. برای مثال بسیاری از افرادی که به عنوان بلاگر در اینستاگرام مشغول هستند، در کوتاه مدت توانسته‌اند با کاربران بسیاری تعامل برقرار کرده و باعث پیشرفت پیج خود شوند.از جمله مهم‌ترین بخش‌ها برای مدیریت پیج اینستاگرام ، تولید محتوای بصری است. این بخش از اینستاگرام شامل موارد زیر می‌باشد:

  • موشن گرافیک
  • عکاسی صنعتی
  • عکاسی تبلیغاتی
  • طراحی
  • ویدئو و تدوین

شخصی که کار طراحی و ویدئو را انجام می‌دهد، باید شناخت کافی از مخاطبان و کسب‌وکار داشته باشد. برای مثال درصورتی‌که کسب‌وکار درزمینه ی رستوران و یا کافه باشد، می‌توان از رنگ قرمز برای جلب‌توجه و همچنین افزایش اشتها استفاده کرد.توجه داشته باشید که برخی از طراحی‌ها، به‌قدری زیبا و درعین‌حال گیرا هستند که به عنوان یک محتوای وایرال می‌توانند باعث رشد و پیشرفت شما شوند.

گام بعد در اینستاگرام مارکتینگ تشخیص بهترین زمان برای درج پست است.اگر بهترین پست‌ها و استوری های را تولید کرده باشید، اما در زمان نامناسبی آن‌ها را درج نمایید، هیچ‌گاه نمی‌توانید به نتیجه ایده آل خود دست یابید.با توجه به این موضوع درج منظم پست و استوری در پلتفرم مدیریت پیج اینستاگرام می‌تواند تأثیر بسیاری در دیده شدن شما توسط کاربران داشته باشد.

برای یافتن زمان نیز باید به نکات و عوامل بسیاری توجه کرد برای مثال شما باید بدانید مخاطبانتان بیشتر ساکن کدام منطقه هستند و بر این اساس ساعت فعالیت آن‌ها در اینستاگرام را مشخص کنید و به انتشار پست بپردازید.

مرحله بعدی اینستاگرام مارکتینگ وپس از گذراندن تمامی مراحل قبل، نوبت به تبلیغات می‌رسد. توجه داشته باشید که در این زمان شما باید محتوای کافی و جذاب برای ارائه به کاربران داشته باشید تا تبلیغات شما نتیجه‌بخش باشد.تیم مدیریت پیج اینستاگرام نمادین با بررسی دقیق نوع کسب‌وکار شما، به پیج های برتر و اینفلوئنسرهای مرتبط، تبلیغات شما را می‌سپارد.

شما میتوانید تمامی مراحل بالا را به متخصیص ما در نمادین بسپارید تا این موارد را به صورت حرفه ای برای پیج شما انجام دهند.

طراحی پست اینستاگرام و زیبایی بصری فالوورها را جذب پیج شما میکند!

زمانی که برای اولین بار وارد پیجی میشوید اولین چیزی که نظر شما را به سمت خود جلب میکند پست های پیج مربوطه است. اگر برای طراحی پست های پیجتان وقت زیادی نگذارید بدون شک در جلب مخاطبان به سمت خودتان شکست خواهید خورد.در هنگام طراحی پست اینستاگرام باید به مواردی همچون رنگ های استفاده شده و میزان جذابیت بصری ان توجه کنید. نمادین میتواند طراحی پست اینستاگرام شما را به صورت حرفه ای انجام دهد.

ممکن است شما دارای یک پیج فروشگاهی باشید برای  پیجی شبیه به این تعداد فالوور های بالا به معنای افراد بیشتری است که میتوانند محصولات شما را ببینند و از شما خرید کنند پس مسلماً باید برای تبلیغ پیج خود هزینه و زمان بگذارید. نمادین میتواند با کمترین هزینه اقدام به تبلیغ پیج شما از راه های مختلفی کند. نمادین میداند که کدام پیج ها دارای بازید بالاتر و فالوور های واقعی اند و گزینه مناسب تری برای تبلیغات هستند.امکان دارد شما بخواهید برای تبلیغات پیج خود اقدام کنید ولی ندانید که باید در کدام پیج ها تبلیغات پیج خودتان را به اشتراک بگذارید نمادین میتواند یک راهنمای خوب برای شما در این زمینه باشد و نیاز های شما را برطرف کند.

همچنین نمادین میتواند شما را در استفاده از هرکدام از روش های تبلیغات یاری دهد. اینکه چگونه میتوانید با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنید و بسته به نیاز پیج شما میداند که باید به سراغ کدام اینفلوئنسرها برود. نمادین تمام راه های تبلیغات اینستاگرام را به خوبی می شناسد و میتواند به شما یاری دهد.

مدیریت پیج اینستاگرام

همچنین نمادین برای تبلیغات اینستاگرام میتواند تفاوت روش های تبلیغات اینستاگرام را برای شما شرح دهد تا شما بهتر بتوانید انتخاب کنید که باید از کدام روش تبلیغات بهره ببرید.فرقی نمیکند ساکن کدام شهر باشید علاوه بر روش هایی که میتوانید با آن ها مخاطبان خود را در شهر خود جذب کنید میتوانید مدیریت پیج اینستاگرام تان را به نمادین بسپارید تا تمام کار های مربوط به اینستاگرام مارکتینگ پیجتان را برایتان انجام دهد.

مهم‌ترین نکته‌ای که موقع تبلیغات باید در نظر بگیرید، داشتن یک بنر گرافیکی با طراحی تخصصی و مناسب تبلیغات اینستاگرام هست. تبلیغات اینستاگرام بدون داشتن یک بنر گرافیکی قوی اثربخش نخواهد بود. نمادین شما رو از طراحی بنر تبلیغاتی بی‌نیاز می کند .تیم متخصص تبلیغات و طراحی گرافیک نمادین به‌طور کاملاً رایگان بنر اختصاصی شما رو مناسب با نوع تبلیغات و نوع کسب و کارتان آماده میکند.

اولین کاری که نمادین برای اینستاگرام مارکتینگ شما میکند آنالیز کردن پیج شماست. بعد از آن نمادین متناسب با نیازهای تبلیغاتی پیج شما ،شما را راهنمایی میکند تا از موثرترین روش تبلیغات متناسب با پیجتان بهره ببرید.

خدمات نمادین:

  • تبلیغ پست و استوری با بازدهی بالا
  • ورورد به اکسپلور در کمترین زمان
  • تبلیغات آپدیت همگام با آخرین الگوریتم های اینستاگرام
  • افزایش ممبردر کمترین زمان
  • افزایش بازدید تبلیغات در کانال های پر بازدید
  • تبلیغ بهینه با انتخاب کانال های تبلیغاتی مرتبط
  • طراحی بنر های اینستاگرامی

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت