learndl learndl triboon

چگونه یک متخصص درد خوب برای درد کمر، زانو و درد عضلات پیدا کنیم؟

متخصص درد

پیدا کردن یک متخصص درد حاذق در تهران یا دیگر شهرهای شلوغ کشور کار سختی نیست، اگر ویژگی‌های بهترین متخصص درد را بدانید. البته ممکن است این واژه هنوز برای برخی از افراد نا آشنا باشد، اما بیشتر کسانی که از دردهای عضلانی، کمر و زانو رنج می‌برند حداقل چند بار واژه‌ی متخصص درد به گوششان خورده است. عموماً پزشکان متخصص مفاصل با چندین نفر از باتجربه‌ترین متخصصین درد آشنایی دارند و در صورت لزوم بیماران خود را به این اشخاص ارجاع می‌دهند. امروزه در سراسر ایران و جهان کلینیک‌های تخصصی دایر شده که در آن افراد با مدارک دانشگاهی به عنوان متخصص و فوق تخصص در حوزه‌ی درد فعالیت می‌کنند. خدماتی که این دست از کلینک‌های درمانی ارائه می‌دهند می‌تواند برای افرادی که از دردهای حاد رنج می‌برند کاملاً موثر باشد. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که به دنبال راه رهایی از دردهای مفاصل است، ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید!

مراجعه به فوق تخصص درد چه زمانی الزامی می‌شود؟

افراد در سوانح و رویدادهای گوناگون دچار عارضه‌هایی می‌شوند که به سبب آن دردهای حاد عضلانی برای ایشان رخ می‌دهد. به طور مثال افرادی که بر اثر سانحه تصادف دچار صدمه شده‌اند یا افراد مسنی که پس از سال‌ها کار و زحمت سنگین و طولانی مدت دچار دردهای شدید هستند به دنبال یک راه چاره مناسب می‌گردند. اگرچه تشخیص زمان مراجعه افراد به کلینک‌های درد تنها توسط پزشک متخصص دردهای مفاصل و عضلانی تعیین می‌شود، اما زمانی که فرد از دردهای حاد رنج می‌برد و با مصرف دارو نیز درمان نمی‌شود می‌بایست به متخصص درد مراجعه کند. بدون تردید مراجعه به یک فوق تخصص درد خوب مزیت‌ها و فوائد بسیاری برای بیمار دارد که دانستن آن خالی از لطف نیست.

مهم‌ترین مزیت‌های مراجعه به متخصص درد را بدانید!

به طور کلی بیمارانی که از دردهای گردن، کمر، بیمارهای التهاب مفاصل، میگرن، سرطان و دردهای عصبی رنج می‌برند می‌توانند با کمک یک متخصص حاذق دردهای خود را کاهش دهند. فردی که پس از سال‌ها تجربه، تحصیل و تلاش مدرک خود را در حوزه تخصصی درد گرفته است با کمک روش‌های جدید، دستگاه‌ها، ورزش‌ و نرمش و در صورت لزوم داروهای تجویز شده از سوی پزشک به بیمار کمک می‌کند تا کمتر رنج بیماری را تحمل کند. به همین جهت مراجعه به یک کلینیک تخصصی و فوق تخصص درد مزایای بسیاری دارد و از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک به بهبود یافتن افراد پس از انجام جراحی‌ها و رسیدن به وضعیت نرمال و عادی
  • زدودن استرس و اضطراب و کنترل دردهای جسمی و روحی ناشی از فشار عصبی
  • جلوگیری از پیشرفت درد و گستردگی بیماری
  • ممانعت از بروز عوارضی مانند ذات الریه و بیماری‌های عفونی
  • دارو درمانی به روش صحیح و اصولی

متخصص درد

بنابراین به وضوح روشن است که مراجعه به پزشکان و متخصصین درد بیش از اندازه به رفاه حال عمومی روحی و جسمی افراد کمک خواهد کرد. البته ممکن است پزشک متخصصی که تحت نظر او قرار دارید بدون معرفی برای شما جلسات درمانی با متخصص درد را تجویز کند، در این صورت هم جای نگرانی نبوده و به راحتی می‌توانید بهترین متخصص را پیدا کنید.

برای درمان درست و اصولی به نکات زیر توجه کنید!

همانطور که گفته شد پزشکان و متخصصین درد دارای مدارک دانشگاهی و تخصصی هستند که به افراد کمک می‌کند تا با اطمینان خاطر درمان خود را با ایشان ادامه دهند، اما برخی عوامل مانند قیمت و هزینه‌ی درمان، طول مدت، شیوه و… برای بیماران حائز اهمیت است. به همین خاطر لازم است به نکات زیر توجه ویژه داشته باشید:

  1. متخصص درد برای درمان بیماری‌های مختلف از روش‌های متفاوتی نظیر دارو درمانی، توانبخشی روانی ا جسمی استفاده می‌کند. به همین جهت هرگز نمی‌توان از یک راهکار درمانی برای تمام افراد به صورت یکسان استفاده کرد.
  2. با توجه به نکته‌ی اول طول مدت و زمانی که متخصص می‌بایست برای درمان هر بیمار به صورت جداگانه اختصاص دهد متفاوت خواهد بود، به علاوه بهتر است بیمار برای رسیدن به شرایط مطلوب جسمی و روحی حوصله و صبر داشته باشد.
  3. هزینه‌ی درمانی افراد بسته به نوع درد، مدت زمان و نوع روشی که مناسب درمان خواهد بود تعیین شده و نرخ یکسانی ندارد.
  4. بر اساس آمار افرادی که تحت نظر متخصص به درمان بیماری خود پرداخته‌اند بین 50 تا 100 درصد به بهبودی کامل خود دست یافته‌اند، بنابراین جای نگرانی برای بیمار از این نظر وجود نخواهد داشت.
  5. لازم به ذکر است که روش دارو درمانی و تزریقی که متخصص درد برای درمان افراد اتخاذ می‌کند عوارض خاصی به همراه نداشته و نیاز به بیهوشی کامل برای این روش درمانی وجود نخواهد داشت.

برای رسیدن به شرایط مطلوب جسمی و روحی تعامل بین بیمار و متخصص بسیار ضرورت دارد، به همین جهت بیمار نیز همپای متخصص می‌بایست اصول مراقبتی از خود را رعایت کند تا بهبودی کامل حاصل شود.

 مشاوره رایگان دکتر شمس متخصص درد 

اگر چه تهران استان و شهر شلوغی به شمار می‌رود، اما آشنایی و پیدا کردن بهترین متخصص درد در تهران در عصر پیشرفته‌ی تکنولوژی امروزی کار خیلی سختی نخواهد بود. یکی از بهترین کلینک‌ها‌ی مخصوص درد در تهران به مطب دکتر شمس اختصاص دارد که با محیطی آرام و راحت به بیماران بسیاری خدمات رسانی کرده است. دکتر محمد حسن شمس که تخصص خود را در حوزه درد از سال 88 در دانشگاه شهید بهشتی دارد با بهره گیری از جدیدترین روش‌های درمانی مثل اوزون تراپی به افراد کمک می‌کند تا هرچه سریعتر به وضعیت نرمال جسمی و روحی دست پیدا کنند.

متخصص درد

برای دسترسی به کلینیک این متخصص درد تهران به راحتی می‌توانید وارد وبسایت دکتر شمس شوید و به صورت تلفنی سوالات خود را بپرسید. دریافت نوبت به صورت آنلاین و ارتباط از طریق واتس آپ یا تلگرام نیز از طریق وبسایت نیز امکان‌پذیر است. بنابراین اگر درد عضلانی شدیدی در وجود خود احساس می‌کنید بدون نگرانی به کلینیک دکتر شمس مراجعه کنید تا دیگر رنج و درد بیماری را به همراه نداشته باشید. سلامتی نعمت گران‌بهایی است که می‌بایست برای رسیدن به آن با صبر و حوصله به سراغ یک متخصص درد خوب در تهران مراجعه نمائید. برای رسیدن به سلامتی از همین حالا اقدام کنید، به طور قطع تخصص و تجربه دکتر شمس راه نجات شما از دردهای عضلانی، کمر و زانو خواهد شد….

WWW.MATABDARD.COM

تلفن: ۲۲۵۵۸۶۰۲  –  ۲۲۵۵۸۷۱۸
همراه  :   ۰۹۳۳۷۲۶۲۰۲۸

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 1 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
  • سارا حاتمی 31 اردیبهشت 1400 پاسخ

    به نظر من باید برای دیدن متخصص درد حتما با شماره های داده شده ابتدا تماس گرفت و مشاوره رایگان رو استفاده کرد تا مشخص شود چقدر صحت داره صحبت های ایشون .
    یا سایتی که گفته شده رو بررسی کرد : www.matabdard.com
    جدیدا خیلیا از این تبلیغات انجام میدن

همکاران وبیت