learndl learndl triboon

لیست قیمت کولر گازی گری Gree و خرید کولر گازی از فروشگاه اینترنتی بانه انتخاب

با کولر گازی گری و نحوه خرید آن بیشتر آشنا شوید

شرکت گری یک شرکت تجاری است که در جاهای مختلف دنیا دارای شعبه بوده و از لحاظ تولید کولرگازی دارای رتبه اول می‌باشد. بیشتر از سی درصد از بازار دنیا متعلق به این شرکت بوده است و هم کولرهای گازی تجاری و هم‌خانگی تولید می‌کند. کولرهایشان هم دارای به‌روزترین فناوری و هم بهترین عملکرد را دارا هستند. نوع مدل LOMO  از بهترین‌ها به‌حساب میاید. ازآنجاکه در این کولرها از سیستم مبرد دار r410a  استفاده شده است پس شش فیلتر را دارد که با محیط سازگار بوده و برای زیست هیچ خطری ایجاد نمی‌کنند. مدل‌های جدید این کولرها نه‌تنها کم‌مصرف هستند بلکه هم قابلیت ایجاد گرما و هم قابلیت ایجاد سرما را دارا می‌باشند.

لیست قیمت کولر گازی

شرکت گری از معتبر ترین شرکتهای تولید کننده  کولر گازی میباشد. کولر گازی گری ساخت کشور چین و یکی از بهترین و باکیفیت ترین کولرهای گازی است، کیفیت وثبات کولر گازی گری با توجه به تولید و فروش بالا تضمین شده است. این کولر گازی در شرایط آب و هوایی مختلف مورد آزمایش قرار گرفته تا کارایی آن را در آب و هوای مختلف ارزیابی شود که در نتیجه این آزمایشات بهترین کارایی و بیشترین عملکرد را به ارمغان آورده است که شما میتوانید با مراجعه به وب سایت بانه انتخاب بصورت آنلاین این محصول را خریداری و درب منزل تحویل بگیرید.

در سری ویولا مدل ‌ای سی هم قرار داده شده است. همچنین سیستم‌عامل Wi-Fi را دارا است و عملکرد اینورتر توسط گری اس مار قابل کاربرد است. لومو جریان هوای چهار طرفه را دارا می‌باشد و به این شکل است که جریان هوا را در تمام چهار طرف پخش می‌کند اما کولرهای دیگر در چهار طرف هوا را پخش نمی‌کنند. اینورترهای این مدل کولرگازی بسیار کم‌مصرف و هوشمند هستند و با فناوری‌های آنها بیشتر مصرف برق کاهش پیدا کرده‌اند. هوشمند هستند گری همچنین ACهای هوشمند را در همه‌جا معرفی کرده است که اینورترهای هوشمند بسیار کم‌مصرف هستند.

در سری {U-Crown} که بازهم از نوع بهترین‌ها هستند که بهترین انتخاب برای تابستان‌های گرم شما خواهند بود. هم طراحی آنها زیبا است هم دارای وای‌فای می‌باشند پس از طریق یک برنامه موبایل قابل‌استفاده است. طراحی این کولرها زیبا است و خنک‌کننده‌های آنها قوی می‌باشد. دارای چهار طرف خروجی که سرما را در همه‌جا می‌پراکند. در این کولرها سیستم پلاسما است که سبب می‌شود ازبین‌بردن آلودگی‌ها و میکروب‌ها تا حد بالایی می‌شود. خصوصاً برای افرادی که دارای اسم هستند مفید است که این سری شامل بهترین سیستم تهویه مطبوع اینورتر Gree است که یک راه‌حل قابل‌اعتماد برای تابستان گرم ارائه می‌دهد.

لیست قیمت کولر گازی

تکنولوژی اینورتر در کولرگازی دیواری گری

کولرگازی گری از تکنولوژی اینورتر برخوردار است که با کنترل مصرف انرژی، آن را به میزان حداقل رسانده تا در هنگام مصرف مداوم آن انرژی کمتری مصرف شود. شرکت گری در کولرهای گازی خود انواع کمپرسورهای پیستونی، روتاری و انواع کمپرسورهایی که دارای کیت اینورتر هستند به کار برده است.

کمپرسور پیستونی را در انواع کولرهای گازی پنجره‌ای گری به کار برده‌اند و همچنین کمپرسور روتاری جزء رایج‌ترین نوع کمپرسور مصرفی در کولرهای گازی گری می‌باشد. در نهایت کولرهای گازی که در آنها کمپرسور دارای کیت اینورتر به‌کاررفته است مصرف انرژی و برق کمتری را دارا می‌باشند که به‌عنوان کولرهای گازی کم‌مصرف شناخته شده‌اند.

کولر گازی گری در ظرفیت‌ها و مدل‌های مختلف تولید و وارد بازار شده‌اند که شما می‌توانید باتوجه‌به متراژ منزل یا محل کار ظرفیت مناسب را انتخاب و با بهترین قیم از فروشگاه اینترنتی بانه انتخاب خرید کنید.

انواع کولرگازی‌های گری را بیشتر بشناسید!

مدل‌های گری شامل پنجره‌ای، اسپلیت دیواری، داکت یا کانالی، پرتابل، ایستاده، کاستی، مولتی پنل ساده و پیشرفته می‌باشد. فناوری بین‌المللی و جدید کولرگازی گری پیشرو در تهویه‌مطبوع‌های اینورتر دی سی می‌باشد.

  • تکنولوژی کنترل فرکانس و گشتاور بسیار پایین و عملکرد مناسب در تنظیم دما و صرفه‌جویی و انرژی ثابت.
  • تکنولوژی کنترل فرکانس بسیار پایین موجب کاهش گشتاور فرکانس پایین می‌شود و آن را به فناوری دیگری تبدیل می‌کند.

پردازشگری بسیار دقیق در اینورتر دی سی، به طور خاص توسط تولیدکننده ماهر و بسیار حرفه‌ای طراحی شده است. محاسبه‌گری بسیار دقیق که باعث افزایش زیاد ثبات و دقت بالای کمپرسور و ایجاد محیطی بسیار راحت برای مصرف‌کنندگان می‌شود.

فن آوری G10 در اینورتر کولرگازی گری

می‌تواند معمولاً در محدوده ولتاژ ۱۵۰-۲۶۰v عمل کند که تأثیر ضربه‌های ولتاژ را بر روی عملکرد دستگاه کم می‌کند، ثبات عملکرد را بهتر می‌کند و همچنین تأثیر بالایی در محافظت از دستگاه را دارد که باعث افزایش طول عمر دستگاه می‌شود.

در کولرهای گازی گری از فیلترهای بسیار خوب و عالی در تصفیه هوا استفاده شده است. فیلترهای ارتقا یافته در کولرهای گازی گری بر اساس نیازهای مشتری ساخته شده است. این دستگاه بسیار سازگار با محیط‌زیست ساخته شده است یعنی گاز مصرفی آن از نوع R410 می‌باشد و دارای لبه‌های گردی شکل است که ظاهر آن را بسیار شیک و جلوه زیبایی خاصی در طرح آن داده است.

 کولر گازی های ایستاده ال جی و گری رقیبان بازار جهانی

از کولر گازی های ایستاده برای مراکز بزرگ تَر مثل رستوران ها هتل ها متل ها مغازه های بزرگ و مکان های مذهبی مثل مسجد و غیره قابل استفاده میباشد، کولر گازی های پنجره ای نیازی به نصب و لوله کشی های بیرونی و خارجی ندارند.

لیست قیمت کولر گازی

مزیت کولر گازی های ال جی چیست؟

مزیت کولر گازی ال جی این است که هوا را مطبوع تر میکند و آلودگی ها را جذب میکند یعنی هوای بهتر و تازه تری را در محیط بوجود میاورد، همچنین دارای امنیت بیشتری میباشد و زیبا و بسیار شیک میباشد، و دارای کانال کشی ظریف تر و شکیل تر میباشد.

کولر گازی LGبسیار قوی برای هوای مرطوب و شرجی میباشد مانند جاهایی که دارای دریا میباشد مثل شمال و کیش و بوشهر و غیره که دارای دو نوع گرید در اسپلیت ها وجود دارد گرید A و گرید B که کولر های گازی گرید A کم مصرف تر میباشند یعنی برق مصرفی کولر گازی اسپلیت گرید A کم مصرف تر میباشد.

خصوصیات  Inverterاینورتر در کولر گازی گری

با محیط سازگار هستند و هم دارای گرمایش وهم سرمایش هستند که صدای کمی را دارند. قابل نصب در دو طرف که ضد آتش هم هستند. درجه حرارت را خیلی خوب کنترل می‌کنند پس بااین‌همه امکانات جز بهترین‌ها در دنیا به شمار میاید. شرکت گری شرکتی است مخصوص ساخت کولرگازی در سراسر دنیا است و در سال 1991 تأسیس شد. محصولات این شرکت بسیار عالی و فناوری آنها پیشرفته است به همین دلیل فروش آنها منحصربه‌فرد می‌باشد. این کولرها در بخش‌های متنوعی مانند اداره‌جات و منازل مسکونی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

تمام سیستم‌های کولرگازی جوری هستند که سبب می‌شوند گازهای گلخانه‌ای در محیط پراکنده شوند اما در کولرهای گری این موضوع وجود ندارد و سلامت محیط‌زیست به خطر نخواهد افتاد. پس با خیال راحت از این کولرهای گازی استفاده کنید. این کولرها هم سیستم تقسیم هم چند تقسیم را دارا می‌باشد. این سیستم‌های گرم‌کننده و سردکننده جهت مبرد را عوض می‌کنند تا فضای خانه‌ی شما متناسب با دما گرم و سرد شود. گرمایش پمپ حرارتی با hspf می‌باشد پس هرچه کارآمدتر باشد hspf بالاتر است.

کیفیت هوای داخلی

اواپراتور شامل یک سیم‌پیچ مبدل حرارتی، فن، فیلترهای هوا و گیرنده سیگنال است که کمپرسورها با فناوری‌های اینورتر دار، مصرف برق را کم خواهند کرد. وقتی کمپرسور تغییر کند مصرف برق را کاهش می‌دهد. ازآنجایی‌که با دور ثابت کار می‌کند برای راحتی دمای مناسب را حفظ می‌کند. سیستم دارای (کندانسور) که به چندین واحد داخلی اتصال دارد که قابلیت طبقه‌بندی شدن را از طریق ترموستات دارد. پس دما و جریان هوا را متناسب با محیط کنترل می‌کند.

اطلاع از قیمت‌های روز کولرگازی در شهر بانه

جهت اطلاع از قیمت و نحوه‌ی خرید کولر گازی گری، کولرگازی ال جی و کولر گازی اجنرال، بوش، سامسونگ و دیگر برندهای معتبر ایرانی و خارجی در شهر بانه به فروشگاه اینترنتی بانه انتخاب که دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارائه دهنده ضمانت نامه اصالت کالا برای محصولات خود است به نشانی اینترنتی https://banehentekhab.com راجعه کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت