learndl learndl triboon

فروش ویژه دستگاه لیزر تیتانیوم 2022

دستگاه لیزر تیتانیوم 2022

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم 2022 یکی از با کیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین دستگاه های لیزر موهای زائد تولیدی شرکت بین‌المللی طاهرتاج مادر است. این دستگاه، به وسیله دو هندپیس با سایز متفاوت و طول‌موج مؤثر به قسمت‌های مختلف بدن تابانده می شود. اشعه‌های این دستگاه برای انواع پوست‌ (هر تیپ پوستی) کاملاً بی‌خطر و مناسب است.

فروش ویژه دستگاه لیزر تیتانیوم 2022

هندپیس‌های دستگاه لیزر تیتانیوم 2022

این دستگاه لیزر موهای زائد، دارای دو هندپیس با ابعاد متفاوت است. اپراتور، متناسب با قسمت‌های مختلف بدن، می تواند از هر کدام از این هندپیس ها استفاده کند. با توجه به پنجره خروجی 1×4 سانتی‌متر مربع هندپیس، سطح وسیع‌تری از پوست تحت تأثیر امواج قرار می گیرد و موجب تسریع در عملکرد و مدت زمان هر جلسه لیزر می‌شود. هندپیس کوچک‌ با پنجره خروجی 1×2 سانتی‌متر مربع، برای قسمت‌های کوچک‌تر مناسب است.

دستگاه لیزر‌ مو تیتانیوم 2022 کاملاً ایمن

در دستگاه لیزر تیتانیوم دو هندپیس 2022، احتمال بروز تیرگی و لکه های پوستی، به دلیل وجود تکنولوژی منحصربه‌فرد In Motion، بسیار کم شده است. از دیگر قابلیت های این دستگاه لیزر، قابل تنظیم بودن تابش خروجی برای انواع تیپ‌های پوستی است و احتمال هرگونه خطر به حداقل ممکن کاهش می یابد.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 4 / 5. تعداد آرا : 1

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت