learndl learndl triboon

صفر تا صد قطارهای فدک

قطارهای فدک

سفر با قطار 5 ستاره فدک یکی از انواع روش‌های سفر است که جدا از ایمنی بالا، اوقات خوشی را در طول سفر به مسافران می‌بخشد. هنگام تهیه بلیط قطار (https://www.alibaba.ir/train-ticket ) می‌توانید به‌راحتی در مسیر حرکت کنید و در نتیجه خستگی ناشی از بی‌حرکت نشستن در طول سفر را کاهش دهید.

همین‌طور با توجه به آمار انبوه کشته شدگان سوانح رانندگی یا سقوط هواپیما می‌توان گفت که سفر با قطار امن‌ترین راه برای سفر است.

اولین قطار 5 ستاره ایران فدک، با داشتن خدمات استثنایی در بین شرکت‌های هواپیمایی امروزی، سطح کیفی صنعت ریلی کشور را تا حد زیادی ارتقا داده و در تلاش است تا امکانات ممتازی را به میهمانان خود ارائه دهد.

نمونه‌ای از این خدمات عبارت‌اند از:

  • توانایی حرکت با سرعت 200 کیلومتر در ساعت
  • مجهز به عایق صوتی و حرارتی برای از بین بردن صداهای مزاحم و افزایش کیفیت سفر
  • دکوراسیون داخلی مبتکرانه و زیبا برای ایجاد هوای تازه و فضایی راحت برای مسافران.
  • مجهز به سیستم صوتی و تصویری با قابلیت انتخاب و نمایش ترکیبی از فیلم و موسیقی‌های روز
  • تخت‌ها بزرگ‌تر از قطارهای مشابه (600×1760)
  • قابلیت کنترل دما در هر کوپه به‌صورت جداگانه (از 22 تا 26 درجه) در تابستان و زمستان
  • ارائه غذاهای خارجی به سلیقه ایرانیان
  • سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی
  • ارائه خدمات میزبانی حرفه‌ای و آموزش دیده
  • ارائه اینترنت رایگان برای تمام مهمانان از همه طبقات برای استفاده در سفر
  • هدیه دادن به مهمانان در شرایط مختلف
  • سرویس رایگان به حرم
  • ترانسفر خوش آمد گویی و بدرقه در مشهد

خدمات داخل قطار فدک تنها به امکانات سخت‌افزاری این قطار ختم نمی‌شود، بلکه به‌کارگیری افراد شایسته و متخصص با دانش فنی، رسیدگی به شکایات و نیازها و رعایت بهداشت محیط واگن‌ها را می‌توان از دیگر مزایای این قطار برشمرد.

انواع کلاس خدماتی قطارهای فدک برای ابتدای مسیر

قطارهای فدک

بلیط قطار فدک، در چهار کلاس خدماتی کلاس ویژه، کلاس اکونومی، کلاس بیزینس و کلاس عصرانه به مهمانان ارائه می‌شود. تفاوت اصلی کلاس‌های مختلف قطارهای فدک در بسته‌های خواب، نوع پذیرایی و خدمات ترانسفر است.

مهمانان قطار فدک بسته به کلاس بلیط خریداری شده می‌توانند از تخفیف‌های متفاوتی استفاده کنند.

مهمانان کلاس ویژه: سرویس ترانسفر رایگان

مهمانان کلاس تجاری: تا 60000 سرویس رفت‌وبرگشت رایگان

مسافران کلاس اکونومی: 30% تخفیف تا سقف 30000 تومان

مهمانان کلاس عصرانه: 20% تخفیف تا 30000 تومان

گیت‌های ویژه‌ای برای ورود مهمانان 5 ستاره قطار فدک تعبیه شده است و مهمانان فدک نیازی به انتظار در صف‌های طولانی در کنترل بلیط قطار ندارند. ضمناً در ابتدای سفر ناظران فدک منتظر استقبال مسافران هستند و با تواضع و احترام از آنها استقبال می‌کنند.

این مطلب را هم بخوانید: شهرهای بین تهران تا رشت

سپس در صورت درخواست مهمانان، روزنامه یا هدفون در اختیار هر فرد قرار می‌گیرد. مسافران می‌توانند با فشردن دکمه‌های تعبیه شده در هر کابین با مهمانداران ارتباط برقرار کرده و از باکیفیت‌ترین خدمات مانند سفر هوایی بهره‌مند شوند. در تمام طول سفر و در هر زمان بنا به درخواست مسافران به‌صورت نامحدود نوشیدنی سرد و گرم در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. آنچه قطار فدک را از سایر شرکت‌های قطار متمایز می‌کند عملکرد بی‌نظیر و تطبیق‌پذیری این شرکت است. قیمت قطارهای فدک با توجه به نوع بلیطی که میهمانان دارند تعیین می شود. همچنین قیمت ها در تاریخ های مختلف متفاوت است.

منوی غذای فدک

قطارهای فدک

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت قطارهای 5 ستاره فدک، خدمات رستوران و منوی ارائه شده در سفر است. تمامی وعده‌های غذایی در این قطارها با بالاترین کیفیت و توسط کترینگ ایرانی – اتریشی اختصاصی دونا تهیه شده و توسط مهمانداران آموزش دیده سرو می‌شود. شرکت اتریشی Donhauser، جز بزرگ‌ترین گروه کترینگ ریلی در آسیا است که خدمات پذیرایی را برای قطارها ارائه می‌دهد. در قطار فدک یک کوپه پذیرایی جداگانه برای مهمانداران است که دارای ایستگاه‌های غذای سرد و گرم است.

تورهای قطار فدک با هتل

قطار فدک برای تکمیل سطح خدمات خود، به مسافران مشهد، اقامت رایگان در هتل را فراهم می‌کند. مسافرانی که از هتل فدک بلیط قطار تهیه می‌کنند، از اقامت رایگان در هتل‌های مختلف مشهد برخوردار خواهند شد.

بر اساس این طرح، محبوب‌ترین افراد می‌توانند از خرید بلیط قطار با هتل فدک و اقامت در هتل بهره‌مند شوند و با خرید بلیط رفت و برگشت در همان رویداد، می‌توانند سفرهای سه و دو روزه – هتل موردنظر یک شبه – را تغییر دهند.

در این طرح مسافران گرامی می‌توانند با خرید بلیت تور قطار فدک از یک شب اقامت رایگان هم بهره‌مند شوند و با خرید بلیت برگشت می‌توانند در طرح اقامت سه روز و دو شب شرکت کنند.

برای گذراندن دو شب رایگان در هتل باید 3 روز فاصله بین تاریخ و زمان وجود داشته باشد و نام هتل رفت و برگشت یکسان باشد.

به‌عنوان مثال اگر سفر برنامه ریزی شده بین 12 تا 15 ام ماه در نظر گرفته شود، روزهای 13 و 14 همان ماه به‌عنوان اقامت رایگان به مسافر پیشنهاد می‌شود.

در صورتی که خریدار بلیط قطار فدک قصد گذراندن یک شبانه‌روز در مقصد را داشته باشد، می‌تواند بلیط رفت و برگشت با هتل و بدون هتل خریداری کند و یک شب به‌عنوان مهمان در هتل اقامت کند. برای استفاده از این فرصت توجه به نام هتل و ذکر آن در بلیط ضروری است.

برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس از علی بابا و همچنین رزرو انواع بلیط قطار، هواپیما، هتل و تور میتوانید به سایت علی بابا مراجعه نمایید

با خرید بلیط قطار فدک به همراه هتل می‌توانید از تمامی امکانات قطار فدک با بالاترین کیفیت بهره‌مند شوید. از طرفی با توجه به ارتباط هتل و بلیط در بسیاری از هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود و با وسایلی منحصر به فرد سفری بی‌نظیر ایجاد می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 5 / 5. تعداد آرا : 1

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت