learndl learndl triboon

صرافی مناسب ترید ارز دیجیتال

صرافی مناسب ترید ارز دیجیتال

در حال حاضر وقتی صحبت از درآمد دلاری می شود، اکثر افراد یاد بازارهای سرمایه و مالی، مخصوصا بازار ارز دیجیتال می افتند. اگر شما هم قصد سرمایه گذاری در این بازارها را دارید، پس ابتدا باید یک صرافی خوب پیدا کنید و در آن سرمایه گذاری کنید. پیشنهاد ما به شما ثبت نام در صرافی کوینکس است، چرا که هم یک صرافی بین المللی است با تمامی خدماتی که یک صرافی بین المللی ارائه می دهد و هم اینکه ایران را تحریم نکرده و از زبان فارسی هم در سایتش پشتیبانی می کند.

خب حالا میریم سراغ دیگر مزیت های صرافی کوینکس:

این صرافی کار کردن باهاش بسیار راحته و کافیه شما کمی تسلط روی واریز و برداشت و خرید و فروش در صرافی های بین المللی داشته باشید، مثلا اگر با صرافی بایننس که بزرگترین صرافی بین المللی با بیشترین حجم معاملاتی است کار کرده باشید، می بینید که کوینکس، رابط کاربری راحت و حرفه ای داره و شما به راحتی می توانید از خدمات آن استفاده نمایید.

از دیگر مزایای اون این است که یک صرافی با قسمت های مختلف می باشد، یعنی هم دارای معاملات اسپات، هم معاملات مارجین و هم فیوچرز می باشد.

دیگر اینکه از جفت ارزهای زیادی پشتیبانی می کند و ارزهای شت کوین و بی ارزش را داخل صرافی خود نمی کند.

امنیت در این صرافی حرف اول را میزند و شما برای ورود به حساب کاربری، برای برداشت و واریز ارزها در آن حتما باید هم به ایمیل تون دسترسی داشته باشید و هم رمز یکبار مصرف گوگل آتنتیکیتور یا اس ام اس کد.

این صرافی پشتیبانی قوی در 7 روز هفته و 24 ساعته داره و حتی در سایت کوینکس فارسی coinexfarsi، شما می تونید هر گونه سوالی در رابطه با این صرافی دارید بپرسید و پشتیبانان به سرعت و به زبان ساده و روان پاسخ شما عزیزان را بدهند.

همچنین دارای اپلیکیشن هم برای گوشی های ios و هم گوشی های اندروید دارد که شما می تونید به جای استفاده از سایت و یا همزمان با استفاده از سایت از این اپلیکیشن هم استفاده کنند. البته جای نگرانی هم ندارد چرا که علی رغم یکسری از صرافی هایی که خدمات اپلیکیشن آنها کمتر از سایتشان می باشد، کلیه خدمات موجود در سایت در اپلیکیشن هم موجود می باشد.

از دیگر مزایای این صرافی باید به دادن ایردراپ در آن اشاره کرد که بسیاری از ارزها را در قالب پاداش به مشتریانی که در این ایردراپ ها شرکت می کنند، پرداخت می نماید.

همچنین کارمزد کم در این صرافی یک مزیت عالی برای آن محسوب می شود و اگر شما بخواهید حتی کارمزدی هم بابت برداشت ندهید یا کارهایی که کارمزد کمتری هم پرداخت کنید را بدانید، می توانید از سایت کوینکس فارسی، مقاله ترفندهای کم کردن کارمزد در کوینکس را مطالعه بفرمایید.

ثبت نام در این صرافی هم خیلی راحت است و شما فقط نیاز به یک ایمیل برای ثبت نام دارید.

تنها عیبی که می تونیم از این صرافی بگیریم این است که از کارت های ایرانی یا بانک های عضو شتاب پشتیبانی نمی کند و شما باید یکی از 4 ارز بیت کوین، تتر، بیت کوین کش، اتریوم را وارد این صرافی کنید و یا واریز انجام بدهید و بعد با یکی از این 4 تا ارز، ارزهای مدنظرتون را بخرید. البته این عیب به نظرم خیلی نمی تواند باعث شود که ما این همه مزایای خوب این صرافی را نبینیم و با توجه به بین المللی بودن این صرافی، این عیب محسوب نمی شود، چون تمام صرافی ها و بروکرهای بین المللی از کارت های ایرانی پشتیبانی نمی کنند.

یک قسمت ویژه دیگری این صرافی دارد به نام استخراج و استیک کردن، که اگر شما در این قسمت ها شرکت کنید، بر اساس سهم حجم ارزی که استیک می کنید، می توانید از آن پاداش بگیرید و پاداش را هم به صورت دستی برداشت می کنید و بیشتر هم لازمه تا ارز ست cet را استیک کنید که قیمت زیادی هم نداشته و پاداش های خوبی به شما داده می شود.

همچنین این صرافی دارای تیم بسیار حرفه ای و فنی و با تجربه زیاد در زمینه بلاک چین و پلتفرم های صرافی هم می باشد و نیز استخر ویا بی تی سی، پنجمین استخر جهان هم از این صرافی پشتیبانی می کند.

از جمله شرکای این صرافی می توان به okex ، بیت کوین 86، alcoin، بلاکچیر blockchair و… نیز اشاره کرد.

در ضمن این صرافی از معاملات اهرم دار پروپچوال هم پشتیبانی می کند که شما تا اهرم 100 هم در بخش کراس و هم ایزوله می توانید از آن استفاده نمایید.

با توجه به موارد بالا و با توجه به اینکه بیشتر کاربران این صرافی را ایرانیان تشکیل می دهند و زبان فارسی یکی از زبان های رسمی این سایت می باشد، شما می توانید این صرافی را به عنوان بهترین صرافی برای دریافت خدمات استفاده نمایید و به راحتی ارزهای مختلف را در آن خرید و فروش کنید.

ممنون که تا انتها همراه ما بودید.

موفق باشید./.

 

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت