learndl learndl triboon

شیوه های نوین افزایش بازدید مقالات قدیمی تر وبسایت

افزایش بازدید مقالات وبسایت

همیشه قرار نیست که پست های شما در دسترس و دید کاربرانتون باشند . در نتیجه ممکنه که مشکلاتی از بابت کاهش بازدید و .. داشته باشید . در طی این چند سال ، ما به نکاتی برخوردیم که که میتوانند به صورت خیلی حرفه ایی ، بازدید مقالات قدیمی شما را افزایش دهند . امروز 6 تا از اونها رو براتون بازگو میکنیم . یعنی شما با خوندن این مقاله ، تجربه برخی از وبمستران حرفه ایی ما رو توی این چند سال به دست می آورید . اینطوری چند قدم جلوتر از بقیه رقیبانتون حرکت میکنید . پیشنهاد میکنم که وبیت رو تا انتهای این مقاله همراهی کنید تا آموزه های موثری رو یاد بگیرید . چنانچه پست تایپ های دیگری دارید که همچنان بازدید پایینی دارند و یا مشکل دیگری دارید ، حتما به مقالات ولاگ سئو در وبیت سر بزنید .

 

5 راه برای افزایش بازدید مطالب قدیمی سایت

یه راست اومدیم سر اصل مطلب ! در نتیجه برای این مقاله دیگه سراغ حاشیه و مقدمه چینی نمیریم . در ادامه 5 تا از بهترین روش های افزایش بازدید مقالات قبلی شما رو معرفی میکنیم . همچنین یاد میگیرید که چطوری ترافیک سایت تون رو افزایش بدهید . یکی از آسان ترین و هوشمندترین روش ها برای بازدید بیشتر ، ترویج مقالات قدیمی است. این تکنیک ها عبارتند از :

 

1 – پست های محبوب خود را در معرض دید قرار دهید

تابحال دقت کردید که در برخی وبسایت های یا صفحات فضای مجازی و پیج های اینستاگرام ، یکی از محتواها ، ویدئوها ، عکس ها و … بازدید خیلی خیلی بیشتری دارد . به نحوی که تعداد بازدید یکی از  پست ها ، برابری میکند با تعداد بازدید 5 تا پست اخیر آنها ! بعضی از مقالات به سادگی محبوب تر از مقالات دیگر هستند. چرا ترافیک بیشتری برای آنها نمی گیرید؟ برای نمایش محتوای محبوب خود کار را چند کلیک ساده آغاز کنید. کسانی که به وب سایت شما وارد می شوند معمولا مطالبی را که بیشتر برای دیگران جالب بوده است برای خواندن انتخاب می کنند.

 

2 – ترویج مطالب قدیمی

برخی وبسایت ها ، مطالب شون رو پست میکنند و تا آخر عمر آنها را بیخیال میشوند . جالبه که کاری به کار پست هایی که برای تولید آنها زحمت کشیدند ، ندارند . می بینید که اکثر مردم وقتی یک پست را می نویسند آن را یک یا دو بار به اشتراک می گذارند سپس آن را به صفحه آرشیو بلاگ خود می برند. شما میتوانید با لینک سازی و به کمک لینک ها ، اشاره کنید به مقالات قدیمی تر ! اینطوری بازدید مقالات قدیمی هم افزایش پیدا میکند .ترویج مقالات قدیمی تر به شما این امکان را می دهد که پتانسیل ترافیک خود را به حداکثر برسانید.

 

3 – پست های مرتبط با مطلب در وبلاگ

هر فردی علایقی دارد ! هنگامی که شما در حال بازدید از پست ها و ولاگ های محبوبتون هستید ، متوجه برقراری ارتباط بین مطالب با مطالب بعدی یا پایینی و بالایی می شوید. اگر کاربری را در حال خواندن کل مقاله خود پیدا کردید یعنی آنها منتخب شده هستند. استفاده از افزونه مطالب مرتبط در وردپرس به شما امکان تهیه فرصت بیشتر از کشف وبسایت را می دهد.

 

4 – ایجاد 404 صفحه

اکثر قالب های وردپرس با یک نمونه صفحه 404 پیش فرض همراه می شوند. صفحه 404 هنگامی ظاهر می شود که یک کاربر چیزی را جستجو کرده ولی آن صفحه پیدا نمی شود. می توانید از این فرصت برای نشان دادن محدر های مهم در وب سایت خود استفاده کنید و بازدید کننده را درگیر کنید. همچنین می توانید یک فرم جستجو در این صفحه ایجاد کنید بطوری که کاربران در آنجا به دنبال محتوای خود بگردند.

 

5. لینک های داخلی به مطالب قدیمی تر

باید به ساختن اینتر لینک عادت کنید. این امر برای کاربرانی که هر زمان به پست های قدیمی شما مراجعه می کنند مفید است. کاربران با کلیک کردن بر روی لینک بر روی صفحه مرورگر به صفحه دیگری وارد می شوند. اطمینان حاصل کنید که تعداد زیادی از لینک های شما برای کلیک کردن در انجا وجود دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 3.8 / 5. تعداد آرا : 5

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت