learndl learndl triboon

بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات راه اندازی شبکه

خدمات راه اندازی شبکه شامل اقدامات گسترده‌ای است. از راه اندازی شبکه‌های کامپیوتری گرفته تا خدمات دوربین مداربسته و هر اقدام نرم افزاری و سخت افزاری در این مبحث گنجانده می‌شود.

اما در این مطلب به شما می‌گوییم که این خدمات دقیقا شامل چه اقداماتی می‌شود. بهترین شرکت در این زمینه چه معیارهایی دارد. برای دریافت خدمات راه اندازی شبکه چه مراحلی باید گذرانده شود و بسیاری از موارد دیگر که به شما کمک می‌کند خدمات مناسبی دریافت کنید.

خدمات راه اندازی شبکه

اینروزها ارتباطات بخش جدانشدنی از زندگی و کسب و کار مردم است. زمانی که از ارتباطات صحبت می‌کنیم نیاز به یک شبکه‌ای داریم که باعث ایجاد ارتباط شود. اهمیت این مقوله را در زندگی روزمره خود و نرم افزارها و سخت افزارهای ارتباطی می‌بینیم.

اما آیا می‌دانید این خدمات شامل چه مواردی می‌شود؟ به صورت کلی این اقدامات شامل دو نوع پسیو و اکتیو است که در ادامه آن‌ها را برای شما عنوان خواهیم کرد.

خدمات راه اندازی شبکه

خدمات پسیو شبکه

هر اقدامی که به صورت سخت افزاری برای ایجاد یک شبکه انجام می‌شود در این نوع خدمات قرار می‌گیرد. برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • کابل کشی و برق کشی
  • داکت کشی
  • ترانکینگ
  • نصب دوربین مدار بسته
  • نصب سانترال
  • نصب تلفن Voip
  • نصب UPS
  • نصب رک و سرور، روتر و سوئیچ و…

خدمات اکتیو شبکه

برخی از خدمات شبکه باید به صورت نرم افزار انجام شود. و یا اینکه پس از نصب تجهیزات در بخش خدمات پسیو، با استفاده از نرم افزارها نصب را تکمیل می‌کنیم. این خدمات شامل موارد زیر هستند:

  • راه اندازی یک شبکه مایکروسافتی
  • سیستم امنیت شبکه
  • مجازی سازی سرور و دسکتاپ
  • سیستم مانیتورینگ و کنترل
  • راه اندازی Voip
  • سیستم Backup هوشمند

خدمات نصب و راه اندازی شبکه‌های کامپیوتری

یکی از دغدغه‌های بزرگ بسیاری از کسب و کارها و سازمان‌ها ارتباطات بین کارمندان و افراد آن سازمان است. این کار از طریق شبکه‌های کامپیوتری انجام می‌شود. در این روش کامپیوترها به صورت شبکه به هم وصل هستند.

همانطور که می‌دانید ارتباط در یک سازمان دیگر از طریق کاغذ بازی انجام نمی‌شود. این نوع ارتباط هزینه و انرژی زیادی از افراد می‌گیرد. به همین دلیل مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها به فکر بهترین راه ارتباطی بین افراد هستند تا به کارشان سرعت دهند. و اما از مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. با استفاده از این تکنولوژی همه افراد می‌توانند از یک منبع اطلاعاتی مشترک استفاده کنند.
  2. زمانی که همه اطلاعات در یک منبع متمرکز هستند و نیاز به منابع زیاد نیست، در هزینه‌ها صرفه جویی می‌شود.
  3. از اطلاعات خود می‌توانید پشتیبان تهیه کنید. و از این بابت اطلاعات شما از امنیت بالایی برخوردار هستند.
  4. با استفاده از شبکه‌های کامپیوتری همانطور که گفته شد در زمان نیز صرفه جویی می‌شود.
  5. ارتباطات بدون هیچ محدودیت جغرافیایی شکل می‌گیرد.
  6. این نوع شبکه‌ها را به راحتی می‌توان توسعه داد و یک شبکه بزرگ ایجاد کرد.
  7. این شبکه‌ها قابلیت تنظیمات امنیتی بالایی دارند.

خدمات دوربین مدار بسته

همانطور که می‌دانید این مورد امنیت کسب و کار شما را حفظ می‌کند. شما در هر ساعت از شبانه روز بدون حضور در محل کار می‌توانید آنجا را رصد کنید.

حالا این خدمات شامل چه مواردی هستند؟

خدمات راه اندازی شبکه

ارائه مشاوره

زمانی که شما به شرکتی برای خدمات نصب دوربین مدار بسته مراجعه می‌کنید. اولین قدم این است که کارشناسان مربوطه از محل مورد نظر بازدید کنند. در این بازدید، نوع تجهیزات مورد استفاده، محل نصب و… مشخص خواهد شد. متخصصان نظر خود را در قالب یک جلسه مشاوره ارائه می‌دهند.

همچنین تجهیزات مورد استفاده، مبالغ و توضیحات فنی به مشتری ارائه می‌شود.

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته

متخصصان نصب در صورت تایید مشتری با تعیین قرار قبلی برای راه اندازی به محل مورد نظر مراجعه می‌کنند. کلیه اقدامات، صفر تا صد توسط بهترین کارشناسان با دقت و وسواس انجام خواهد شد. از بهترین تجهیزاتی که برای محل مورد نظر شما مناسب است استفاده می‌شود.

پشتیبانی دوربین مدار بسته

پس از نصب، دستگاه‌ها و عملکرد آن‌ها باید رصد شود و بدون هیچ عیب و نقصی به مشتری تحویل داده شود. علاوه بر آن تیم پشتیبانی در صورت نیاز به صورت حضوری یا غیرحضوری عملکرد تجهیزات شما را چک می‌کنند.

رفع مشکل و عیب یابی

در صورت ایجاد مشکل و درخواست مشتری، تیم پشتیبانی در جهت رفع عیب تلاش می‌کند. برخی از افراد زمانی که برای عیب یابی به ما مراجعه می‌کنند، متاسفانه متوجه می‌شویم که به دلیل نصب نادرست و یا استفاده از تجهیزات نامناسب ایراداتی در سیستم ایجاد شده است. در این صورت برای رفع ایرادات علاوه بر اقدامات نرم افزاری ممکن است نیاز باشد برخی از تجهیزات تعویض شوند.

بهترین شرکت خدمات راه اندازی شبکه

اگر تصمیم گرفتیم در کسب و کار خود از این خدمات استفاده کنیم به کدام شرکت یا شخص اعتماد کنیم؟ سوالی که برای دریافت هر نوع خدماتی ذهن شما را مشغول می‌کند. در این قسمت معیارهای انتخاب شرکت مناسب را می‌گوییم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و به دنبال آن بهترین خدمات را دریافت کنید.

این موارد معیارهایی هستند که شرکت آوش نت برای ارائه خدمات به مشتریان خود رعایت می‌کند:

  1. استفاده از تجهیزات مناسب نقش بسیار مهمی در ایجاد یک شبکه دارد. شرکت آوش نت از تجهیزات با تکنولوژی روز و همچنین از بهترین برندها و باکیفیت‌ترین‌ها استفاده می‌کند.
  2. آیا آن شرکت قبل از نصب و راه اندازی قادر به ارائه خدمات مشاوره است؟ بسیاری از افرادی که درخواست راه اندازی شبکه را دارند اطلاعات زیادی از آن ندارند. یک شرکت خوب ابتدا به مشتری همه موارد لازم در آن زمینه را اطلاع می‌دهد و حتی نظرات تخصصی خود را اعلام می‌کند تا بهترین خدمات را دریافت کند.
  3. از اهمیت تجهیزات که بگذریم در مرحله بعدی اگر راه اندازی شبکه توسط افراد متخصص و حرفه‌ای صورت نگیرد دچار مشکلات بسیار زیادی می‌شود. کارشناسان آن شرکت در ارائه خدمات پسیو و اکتیو بهترین‌ها را برای شما فراهم می‌کند.
  4. به این نکته توجه کنید که آن شرکت پس از نصب و راه اندازی می‌تواند از سیستم شما پشتیبانی کند؟ این نیز مسئله مهمی است که در مواجه با ایرادات و مشکلات خیال شما را راحت می‌کند.
  5. شما بابت دریافت خدمات حرفه‌ای قرار نیست مبالغی خارج از قیمت‌های متعارف پرداخت کنید. هزینه‌های ارائه شده توسط آوش نت مقرون به صرفه می‌باشد.
  6. عقد قرارداد نیز از موارد مهم دیگر است که تعهدات طرفین در آن ذکر خواهد شد.

جمع بندی

در این مطلب سعی بر این بود اهمیت ارتباطات و خدمات راه اندازی شبکه را توضیح دهیم. همچنین کلیه مواردی را که شامل می‌‌شود، توضیح دادیم. از اهمیت غیرقابل انکار ارتباطات که بگذریم معیارهای بهترین شرکت را نیز عنوان کردیم. شرکت آوش نت با داشتن بهترین کارشناسان و متخصصان برای ارائه این خدمات به صورت حرفه‌ای آماده است. برای دریافت خدمات و اطلاع از هزینه‌ها می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت