learndl learndl triboon

سلام به الگوریتم Coati و خداحافظ پاندا

سلام به الگوریتم Coati و خداحافظ پاندا

به الگوریتم Coati سلام کنید

در سال 2016 الگوریتم پاندا با هسته اصلی گوگل ادغام شد. پس از آن گوگل طی یک بروزرسانی به نام کواتی – coati، پاندا را به نسخه جدیدی ارتقا داد. شاخص های پاندا در هسته اصلی گوگل وجود دارد اما از این پس با نام کواتی شناخته می شود.
الگوریتم کواتی – Coati نسخه بروز شده الگوریتم پاندا است که از سال 2016 و بعد از پیوستن پاندا به هسته اصلی سرچ، جای این الگوریتم را گرفته است.
در واقع الگوریتم پاندا بطور مستقل وجود ندارد و می توانید نام این حیوان قدیمی و دوست داشتنی را که روزی تمام سرچ گوگل را در هم نوردید از لیست الگوریتم های مستقل گوگل خارج و نام الگوریتم کواتی – Coati را به لیست الگوریتم های گوگل به عنوان نسخه تکامل یافته پاندا اضافه کنید.
با وجود اینکه پاندا بیشتر به جای جریمه کردن بدنبال تشویق محتوای عالی بود، حال کواتی را داریم که جزو الگوریتم های رتبه بندی بوده و از خط مشی های محتوای با کیفیت و شاخص های تقویت شده پاندا در گذشته قدرت گرفته است.

الگوریتم کواتی – Coati algorithm

منبع فارسی : کانال تلگرامی شهرام رهبری

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 4.7 / 5. تعداد آرا : 6

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت