learndl learndl triboon

زندگی مدرن همراه با مشکلات بینایی است!

عینک محافظ چشم کار با کامپیوتر، عینکی برای زندگی دیجیتالی

امروزه با پیشرفت جامعه و گسترش زندگی دیجیتالی نیاز مردم و کاربران دائمی کامپیوتری به عینک محافظ چشم کار با کامپیوتر به امری ضروری تبدیل شده است. در واقع خستگی چشم ناشی از استفاده مداوم از کامپیوترها ضرورت خرید عینک آنتی رفلکس کامپیوتر را برای کاربران رایانه ای، ایجاد کرده است.

 

عینک مناسب کامپیوتر

حال سوال این است که عینک محافظ کار با کامپیوتر چیست و عملکرد آن چگونه است؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم.

 

عملکرد و مزایای عینک محافظ کار با کامپیوتر برای محافظت از چشم ها

عینک های محافظ کار با کامپیوتر با طراحی مخصوص برای استفاده در هنگام کار با کامپیوتر ساخته شده اند و موجب بهینه سازی بینایی در هنگام قرار گرفتن در برابر صفحه نمایش های دیجیتالی می شوند. از آنجایی که یکی از عوامل مضر برای چشم ها تابش نور از صفحه کامپیوتر می باشد که نتیجه ی آن خستگی چشم ها است، عینک محافظ کار با کامپیوتر می تواند راه حلی برای این معضل باشد. در واقع این عینک ها با دارا بودن لنزهای منحصر به فرد موجب کاهش اثر مضر اشعه های ساطع شده از صفحه کامپیوتر می شود.

 

از مزایای دیگر این عینک ها می توان به برخوردار شدن از دید مطلوب تر اشاره کرد. به عبارت دیگر، عینک های محافظ چشم کار با کامپیوتر با ارائه دید واضح تر از صفحه نمایش از فشار غیر ضروری بر چشم جلوگیری می کنند. که نتیجه آن کاهش و یا حذف سردردهای ناشی از خستگی بیش از حد چشم می باشد. مزیت دیگری که در مورد این عینک ها می توان به آن اشاره کرد، داشتن فیلتر آبی می باشد. از آنجایی که قرار گرفتن مداوم چشم ها در برابر اشعه های مضر نور آبی عامل خستگی چشم و اختلالات خواب است، عینک محافظ چشم کار با کامپیوتر با دارا بودن لنزهای زرد رنگ موجب افزایش کنتراست و به حداکثر رساندن بینایی می شود. نتیجه ی این امر، احساس بهتر و راحت تر کاربران در هنگام کار طولانی مدت با کامپیوتر می باشد.

 

عینک آنتی رفلکس کامپیوتر

این امر برای همه واضح است که برای دیدن اجسام نیاز به نور می باشد. از یک منبع نور به جسم نور تابیده می شود و سپس نور از جسم به چشم های ما بازتاب شود. در مورد عدسی های طبی معمولی به این صورت می باشد که بخشی از این نور در آنها ذخیره و یا منعکس می شود که نتیجه ی آن کاهش وضوح تصاویر می باشد. ولی در مورد عدسی های آنتی رفلکس، این مورد متفاوت می باشد. از آنجایی که این عدسی ها بازتاب نور را کاهش می دهند و تمامی نور ساطع شده از اجسام را از خود عبور می دهند، ما می توانیم تصویرهایی با وضوح رنگ بالایی ببینیم؛ و این همان چیزی است که می تواند شما را تشویق به خرید عینک آنتی رفلکس کامپیوتر کند.

 

بنابراین، در صورتی که چشم های شما به نور زیاد حساس بوده و ساعت های طولانی نشستن پای کامپیوتر برای شما به عنوان یک معضل محسوب می شود، می توانید به خرید عینک آنتی رفلکس کامپیوتر فکر کنید. در ادامه به بررسی دقیق تر و جزئی تر خصوصیات عینک های آنتی رفلکس کامپیوتر می پردازیم.

 

ویژگی های عینک آنتی رفلکس کامپیوتر

همان طور که قبلاً اشاره شد، عینک های آنتی رفلکس می توانند‌ بازتاب نور را کاهش داده و موجب عبور نور تا 99 درصد شوند. این عینک ها باعث ایجاد دید بهتر و شفاف تر، مخصوصا هنگام قرار گرفتن در مقابل نور خورشید و یا رانندگی شبانه می شود. از ویژگی های دیگری که در مورد این عینک ها می توان به آن اشاره کرد، حذف‌ خطای دید می باشد. در واقع به واسطه این قابلیت در عینک های آنتی رفلکس تصاویر در تمام نقاط عدسی بدون انحنا دیده می شوند. همچنین در نمره‌ های بالا بزرگ نمایی و کوچک ‌نمایی چشم کاهش پیدا می کند.

 

این عدسی ها را می توان از نوع شیشه ای یا پلاستیکی تهیه کرد. عدسی های پلاستیکی عینک های آنتی رفلکس در مقایسه با نوع شیشه ای آن هم سبک تر بوده و همچنین از لحاظ فشرده بودن ظریف تر می باشند. علاوه براین، پوشش عدسی های پلاستیکی در برابر خش از مقاومت و دوام بیشتری برخوردار می باشد. پوشش آنتی استاتیک عدسی های آنتی رفلکس باعث عدم جذب ذرات گرد و غبار بر روی عدسی شده که تمیز ماندن عدسی را به همراه دارد. همچنین، عینک های آنتی رفلکس کامپیوتر آب‌ گریزی می باشد. به واسطه همین خاصیت آب و بخار سریع تر از سطح عدسی برطرف می شود.

 

عینک آنتی رفلکس کامپیوتر

قیمت عینک های کار با کامپیوتر

انتخاب یک عینک محافظ کار با کامپیوتر مناسب با توجه به بودجه مورد نظر می تواند یک چالش بزرگ باشد. از آنجایی که انواع عینک های محافظ چشم کار با کامپیوتر با برند، کیفیت، مقاومت و قیمت های متفاوت ارائه می شوند. می توانید با کسب اطلاعات بیشتر در مورد فاکتور های مهم خرید عینک کامپیوتر انتخاب آگاهانه تری داشته باشید. بدین منظور، شما می توانید با مشاوران و کارشناسان بلوبای بای تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره مطلوب، از قیمت انواع عینک آنتی رفلکس بلوکات آگاه شوید و انتخابی هوشمندانه تر داشته باشید. در ادامه به مقایسه قیمت سری عینک های محبوب آنتی رفلکس کامپیوتر، آنتی رفلکس بلوکات و بلو پروتکت می پردازیم.

 

قیمت عینک آنتی رفلکس کامپیوتر

از جمله پرکاربردترین عینک های مورد استفاده در دنیای دیجیتالی عینک های آنتی رفلکس کامپیوتر می باشند. این عینک ها از آن جهت محبوب هستند که با از بین بردن تابش های خیره کننده دید شفاف تری فراهم می کنند. همچنین در هر شرایط نوری، عدسی ها تقریباً نامرئی به نظر برسند و مردم می توانند چشم های شما را واضح تر ببیند. قیمت عینک آنتی رفلکس کامپیوتر با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود می تواند متغیر باشد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه بلو بای بای، این عینک ها را توجه به نیاز ها خود ضمن دریافت مشاوره از بخش خدمات مشتریان با قیمت های مقرون به صرفه تهیه کنید.

 

قیمت عینک آنتی رفلکس بلوکات

بسیاری از مردم از قرمزی چشم، سوزش و خستگی چشم در حین یا بعد از استفاده از نمایشگر ها رنج می برند . که سطح ناراحتی با مدت زمان صرف شده برای تماشای صفحه نمایش ها افزایش می یابد. از آنجایی که نور آبی به دلیل کوتاه موج بودن و جمع شدن جلوی شبکیه چشم موجب فشار زیاد به چشم ها شده، موجب آسیب شبکیه چشم می شود. عینک های آنتی رفلکس بلوکات، با جلوگیری از عبور دادن نور آبی ساطع شده از دستگاه های دیجیتالی مانند کامپیوتر، گوشی و … مانع از خستگی و ضعیف شدن چشم ها می شوند. این امر موجب پرکاربرد شدن عینک های آنتی رفلکس بلوکات در جهان و عصر دیجیتال شده است.

 

عینک های آنتی رفلکس بلوکات با قیمت های عمده فروشی و ارسال رایگان در سایت بلو بای بای ارائه شده است. همچنین برای احترام به انتخاب شما، ضمانت 1 ماه بازگشت کالا خریداری شده وجود دارد.

 

قیمت عینک بلو پروتکت

عینک های بلو پروتکت با کنترل کردن نور آبی موجب دید طبیعی تر می شوند و در صورت استفاده دائمی و مداوم نیز مشکلی برای شما به وجود نمی آورند. از این جهت می توانید به خرید عینک بلو پروتکت برای محافظت از چشم های خود، فکر کنید. قیمت عینک بلو پروتکت به دلیل استفاده از فرآیند و تکنولوژی پیچیده تر در ساخت آن نسبت به عینک بلوکات کمی بیشتر می باشد. به همین دلیل خرید عینک بلو پروتکت برای کسانی که به طور مداوم در طول روز و شب خواهان استفاده از آن می باشند و یا هنگام رانندگی مایلند که از آن استفاده کنند، یک انتخاب ایده آل می باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت