learndl learndl triboon

خرید محصولات جلاسنج از بازرگانی خدیو

شرکت جلاسنج در سال 1358 هجری شمسی توسط مالک و مدیرعامل فعلی آقای کاظم نوارچی تاسیس شد و فعالیت خود را با اولین محصول خود با نام براق کننده فلزات در کارگاهی کوچک آغاز نمود که از همان زمان مورد استقبال قرار گرفته و با نام جلاسنج نیز شناخته شد, همچنین محصولات دیگر خود را از جمله انواع پولیش های اتومبیل و چسب های خانکی و صنعتی و انواع بتونه به محصولات خود افزود که امروزه هر یک از آنها جایگاه ویژه ای در بازار داخلی و صادراتی پیدا کرده اند.

محصولات جلاسنج شامل پولیش ها ، بتونه ها و انواع چسب می باشد.

جلاسنج

انواع چسب های جلاسنج :

چسب دوقلو 5دقیقه ای فشار قوی شفاف یک چسب دوجزئی بر پایه اپوکسی پلی آمید میباشد که در دنیا به عنوان قویترین چسب ها شناخته شده است، این چسب دارای قدرت فوق العاده و سرعت گیرایی بالا میباشد و مقاوت فوق العاده ای در برابر شرایط مختلف آب و هوایی دارد، این چسب کاملا شفاف بوده و برای چسباندن قطعات شفاف مانند ظروف چینی و… بسیار مناسب میباشد، چسب دوقلوی 5 دقیقه ای شفاف جلاسنج پس از سخت شدن به هیچ عنوان تغییر حجم و رنگ نمیدهد و عمر آن هیچ گاه به پایان نمیرسد. چسب دوقلوی 5دقیقه ای شفاف جلاسنج در دو جزء آ و ب عرضه میشود و برای مصرف کافیست از هر دو قسمت به مقدارهای مساوی (حجمی یا وزنی) با یکدیگر مخلوط کرده و در مدت زمان 5 دقیقه آن را به مصرف برسانید.

چسب سنگ جلاسنج :

چسب سنگ جلاسنج یک چسب دوجزئی بر پایه پلی استر میباشد که جهت چسباندن کلیه قطعات سنگی در صنایع، منازل و ساختمان سازی و نماکاری مورد استفاده قرار میگیرد.

چسب سنگ جلاسنج در میان گروه مصرف کنندگان خود به دلیل داشتن زمان خشک شدن مناسب در فصول مختلف سال دارای محبوبیت بالایی میباشد به اضافه این که قدرت و استحکام نهایی آن بسیار بالا بوده و از کیفیت ظاهری و داخلی بالایی برخوردار میباشد. چسب سنگ جلاسنج مقاومت خوبی در آب دارد و سرما و گرمای هوا و گذشت زمان تاثیری بر مقاومت آن ندارد. تغییر حجم چسب سنگ جلاسنج آنقدر ناچیز و نامحسوس میباشد که در مصارف صنعتی جایگاه خاصی پیدا کرده است و صنعتگران جهت پر کردن منافذ قطعات و مدل سازی و غیره از این چسب بهره میبرند.

این چسب قابلیت تراشکاری و سنباده خوری را دارد و مصرف کنندگان قادرند چسب سنگ جلاسنج را قبل از مصرف با رنگ مخلوط کرده تا چسبی با رنگ مورد نیاز خود بدست آورند. در صورتی که با چسب سنگ جلاسنج قطعه سازی کنید، با همین چسب میتوانید قطعات را به یکدیگر متصل نمایید.

حلالهای ضعیف مانند نفت و گازوئیل نمیتوانند به این چسب بعد از خشک شدن صدمه بزنند از اینرو میتوانید آنرا در مکان های مختلف مورد استفاده قرار دهید البته باید توجه داشته باشید که وجود حلال و هر ماده دیگری در محلهای چسب خورده باعث عدم چسبیدن قطعات خواهد شد.

چسب سنگ جلاسنج به همراه جزء دوم خود (سخت کننده) در داخل یک تیوب جداگانه عرضه میگردد و لازم است که به ازاء هر مقدار چسب سنگ به مقدار 1٪ از این سخت کننده با آن مخلوط شود تا شروع به سخت شدن کند. سخت کننده عرضه شده به همراه چسب سنگ جلاسنج با نام (هاردنر) یا (بنزوئیل پراکسید) شناخته شده است و این ماده از بهترین مواد اولیه اروپایی و با آخرین تکنولوژی روز دنیا در جهت کیفیت و محیط زیست تولید شده است که خود باعث کیفیت بخشیدن به چسب سنگ میشود.

چسب دوقلو فشارقوی جلاسنج :

چسب دوقلو 5دقیقه ای فشار قوی جلاسنج یک چسب دوجزئی بر پایه اپوکسی پلی آمید میباشد که در دنیا به عنوان قویترین چسب ها شناخته شده است، این چسب دارای قدرت فوق العاده و سرعت گیرایی بالا میباشد و مقاوت فوق العاده ای در برابر شرایط مختلف آب و هوایی داشته و همچنین در دماهای بالا استحکام خود را حفظ میکند. چسب دوقلوی 5دقیقه ای جلاسنج در دو جزء آ و ب عرضه میشود و برای مصرف کافیست از هر دو قسمت به مقدارهای مساوی (حجمی یا وزنی) با یکدیگر مخلوط کرده و در مدت زمان 5 دقیقه آن را به مصرف برسانید.

جلافیکس ( چسب 123 ) :

جلافیکس یک چسب فوری قطره ای بر پایه سیانوآکریلات میباشد که به چسب 123 معروف است, این چسب که یک محصول نو در دنیای چسب میباشد, به دلیل همه کاره بودن آن دارای طرفداران زیادی در کلیه صنایع و منازل میباشد به طوری که تقریبا در هر صنفی مصرف این محصول وجود خواهد داشت. این چسب همچنین در بازار با نام های مختلفی از جمله “چسب ام دی اف MDF” , “چسب همه کاره” , “چسب قطره ای فوری” و… شناخته شده است که همگی این نامها نهایتا یک محصول میباشند.

جلافیکس دارای دو جزء میباشد که شامل چسب و شتاب دهنده (اکتیواتور) میباشد و به محض برخورد این دو ماده با یکدیگر, چسب در مدت زمان کمتر از 5ثانیه خشک خواهد شد.

یکی از خصوصیات جلافیکس نسبت به محصولات مشابه دیگر مارکها همه کاره بودن آن است به طوری که تقریبا بر روی کلیه اجناس قابل استفاده بوده و آنها را میچسباند.

فرمول جلافیکس با آخرین تکنولوژی روز دنیا و با کیفیت عالی تهیه شده است و به دلیل داشتن عمر طولانی مدتهای زیادی قابل استفاده خواهد بود و با توجه به طراحی خاص ظرف چسب جلافیکس، مواد داخل آن حتی با استفاده های مکرر و با فاصله طولانی خشک نخواهد شد و تا آخرین قطره قابل مصرف میباشد.

جلافیکس در 4سایز بسته بندی (بزرگ – متوسط – کوچک و مینی) عرضه میگردد که هر پک شامل یک بطری چسب + 1قوطی اسپری شتاب دهنده مورد نیاز میباشد.

از چسب جلافیکس همچنین میتوانید در مواردی که نیاز به سرعت خشک شدن بالا ندارید به تنهایی (بدون استفاده از اسپری شتاب دهنده) استفاده نمایید که در این صورت قدرت نهایی پس از خشک شدن چسب تقریبا 5برابر خواهد شد.

چسب صنعتی اپوکسی (جلاپوکس)

جلاپوکس از نوع پلی آمید با زمان های گیرایی متفاوت میباشند که به دلیل دارا بودن چسبندگی و قدرت بالا, مقامت حرارتی, سرمایی, رطوبتی, لرزشی, خوردگی و… جزء پرمصرف ترین چسبها در صنایع مختلف دنیا میباشند.

یکی از خصوصیات چسب های اپوکسی صنعتی جلاسنج نسبت به سایرین, نسبت مخلوط برابر دو جزء میباشد که این نسبت میتواند وزنی با حجمی در نظر گرفته شود, همچنین جلاپوکس پس از مخلوط شدن و در طی مدت سخت شدن و پس از سخت شدن هیچ گاه تغییر حجم نمیدهد و به همان حالت اولیه باقی خواهد ماند.

جلاپوکس قابلیت چسباندن بیشتر اکثر قطعات با جنس های مختلف را دارد (به غیر از قطعات پلاستیکی و پلی اتیلن) و پس از سخت شدن قابلیت ماشین کاری, سوراخکاری, سنباده خوری و رنگ آمیزی را نیز دارد.

جلاپوکس به طور عمومی در 4نوع مختلف عرضه میگردد که تفاوت آنها در زمان خشک شدن, رنگ (فیلردار یا شفاف), غلظت, قدرت و… میباشد که انتخاب جلاپوکس مناسب مرتبط با شرایط مصرف و نوع قطعه میباشد.

 جلاسنج

بازرگانی خدیو

این مجموعه با مدیریت علی خدیو فعالیت خود را از سال 1378 در استان البرز و حومه آغاز نموده و پس از گذراندن دو دهه فعالیت مستمر، تلاش های شبانه روزی و بی وقفه و با اثبات شایستگی خود در زمینه کیفیت ، قیمت و توزیع، هم اکنون توانسته به عنوان یکی از فعالان بزرگ و معتبر پخش رنگ باشد. بازرگانی خدیو با کنترل به نحوه تهیه ، توزیع کالا و نظارت دقیق مدیریت و پرسنل مفتخر به کسب نمایندگی انحصاری چندین شرکت بزرگ و عاملیت توزیع برندهای معتبر گردیده است که در این راستا با استعانت به لطف پروردگار و پشتوانه اعتماد شما مشتریان عزیز شعبه جدیدی در سال 1397 در استان تهران تاسیس نمود. سبد محصولات پخش رنگ خدیو بیش از 5000 نوع کالا از قبیل رنگهای صنعتی، دکوراتیو ، پودری ، چسب 123 ، بتونه کناف ، چسب آکواریوم و … می باشد، همچنین این مجموعه عامل توزیع و پخش برند های معتبر از قبیل  ، جوهر رنگ زرفام ، رنگ ساندورا ، رنگ هاویلوکس ، رنگ لتو ، چسب قوام ، رنگ تهران نورآرا ، رنگ کاپارول ، چسب شمال ، رنگ هادی ، رنگ سما و مبین ، رنگ فاخر ، رنگ ماندگار ، رنگ پارس اشن ، چسب دلتا ، تینر بیات ، غلطک دکور ، رنگ سحر ، رنگ آرکو ، چسب جاوید ، پارس روور ، رنگ الوان ، قلمو خرم ، جلاسنج ، رنگ پارس بهار ، رنگ فراز پیشه و . . . می باشد.

این مجموعه امیدوار است با اهـداف بلند مدت و نگاه به آینده و همراهی شـما بزرگواران همچنان خدمتگذارتان باشد. استعلام قیمت رنگ و قیمت چسب چوب فقط از بازرگانی خدیو

آدرس مجموعه پخش خدیو ( شعبه کرج ) : کرج -کمالشهر – 400 متر مانده به پلیس راه -بعد از کوچه صفا -جنب تانکر سازی، تلفن تماس : 02634704200
آدرس سایت : http://khadivcenter.ir/

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت