learndl learndl triboon

خدمات سئو سایت برای موبایل

سئو سایت با موبایل یکی از مسائل پراهمیت در زمینه سئو و طراحان وب سایت هاست زیرا در جامعه امروزی یکی از بیشترین استفاده هایی که از موبایل می شود جستجو در صفحات وب و دریافت اطلاعات از این صفحه ها به منظور کارهای مختلف است.

سئو سایت موبایل

 برای صفحات وب در گوشی همراه ظاهر سایت از اهمیت زیادی برخوردار است . آموزش سئو سایت در مورد ظاهر آن ، در زمینه تلفن های همراه ، به این صورت است که سایت چگونه در تلفن های همراه نمایش داده می شود . صفحه نمایش گوشی همراه ، از صفحه نمایش رایانه شخصی ، کوچکتر و به طور کلی متفاوت است .

سئو سایت چیست و چه کاربردی دارد

سایت را برای موبایل به این دلیل بهینه سازی می کنیم که علاوه بر اینکه در سیستم های رایانه نمایش ظاهری خوب و جذابی برای مخاطب داشته باشد در دیگر سیستم ها مانند موبایل و تبلت هم به همان جذابیت و نظم به مخاطب نمایش داده شود. و اما اهمیت سئو سایت چیست و چه کاربردی دارد؟

همچنین برای بارگیری صفحات مختلف وب و جا به جایی بین آن ها نیاز داریم که سرعت پردازنده ی سیستم به اندازه کافی زیاد باشد اما چون پردازنده های گوشی های همراه در مقایسه با رایانه ها با توجه به اندازه و عوامل دیگر آن سرعت کمتری  دارند ، بهتر است برای برنامه نویسی سایت از کد های پیچیده و سنگین استفاده نکنیم تا بارگیری و جا به جایی بین صقحات وب در هر سیستمی که صورت گرفت به بهترین و سریع ترین شکل ممکن باشد.

آموزش سئو سایت برای موبایل

البته علاوه بر دو مورد بالا که برای سئو سایت حائز اهمیت است ، نکات دیگری را هم باید در نظر بگیریم . به عنوان مثال بیشتر گوشی های موبایل به اینترنت سیم کارت وصل هستند و سرعت اینترنت سیم کارت از اینترنت سیستم های رایانه کمتر است .پس بهتر است حجم صفحات وب را کاهش دهیم تا در زمان استفاده از مرورگر گوشی با سرعت بیشتری صفحات وب بارگیری شوند .

اهمیت آموزش سئو سایت در گوشی های همراه به قدری بالا رفته است که در حالی که اکثر سئو کاران به صورت مرسوم معمولا سایت را اول برای بارگیری در رایانه ها بهینه می کنند و بعد به بهینه سازی در گوشی های همراه می پردازند ، بعضی از کسانی که مسئول طراحی سایت وردپرسی هستند و می دانند اکثر مخاطبان سایتی که قرار است آن را طراحی کنند از طریق گوشی همراه آن را پیگیری می کنند ، از زمان شروع کار ، طراحی سایت با وردپرس را اختصاصی برای موبایل انجام می دهند و سپس  بعد از کامل شدن کار ، صفحه وب را برای نمایش در رایانه های شخصی نیز بهینه سازی می کنند .

مزایای خدمات سئو سایت موبایل برای وب سایت ها

مزایای خدمات سئو سایت موبایل برای وب سایت ها

با توجه به نکاتی که برای سئو سایت برای موبایل گفته شد ، به این نتیجه رسیدیم که این کار باعث راحتی مخاطبان در دسترسی به سایت می شود و همین بیشتر شدن دسترسی مخاطبان به سایت باعث افزایش آن ها می شود.

در صورتی که مخاطبان و دسترسی آن ها به وب سایت شما بیشتر شود محبوبیت و رتبه روزانه وبسایت بالاتر می رود.

انجام بهینه سازی وبسایت برای موبایل می تواند حتی رتبه بندی نتایج جستجو در مرورگر گوشی موبایل را تغییر دهد و کلماتی که با استفاده از تلفن های همراه سرچ شده و کاربران توسط آن ها وارد سایت شما شده اند رتبه بندی شما را در گوشی های همراه تعیین می کند.

آموزش سئو سایت برای تلفن های همراه به صورت کلی به این صورت است که عواملی مانند سرعت سایت ، میزان خوانا بودن مطالب ، تجربه های کاربری و دیگر عوامل تخصصی را به صورت اختصاصی در گوشی موبایل چک کرده باشید .

آموزش ایجاد بک لینک  باکیفیت برای سئو سایت

در این مطلب قصد داریم شما را با ساخت بک لینک قدرتمند برای سئو سایت آشنا کنیم تا به طور کامل با این موارد آشنا شوید.

به طور قطع این مطلب برای هیج کس نا آشنا نیست که یکی از مهمترین مهارت های لازم برای سئو سایت، به وجود آوردن بک لینک می باشد.

در حقیقت به وجود آوردن لینک، نیاز به چندین مهارت گوناگون دارد. شما بایستی در زمینه برنامه ریزی، تولید محتوا، فروش، بازاریابی حرفه ای و روان شناسی حرفه ای باشید تا کاری کنید که سایت های دیگر لینک سایت شما را در سایت خودشان بگذارند.

به زور کلی برای اینکه بتوانید ترافیک بیشتری از موتور جست و جو برای سایت خود دریافت کنید، باید بک لینک انجام دهید. در ادامه با ساخت لینک موثر در سئو سایت بیشتر آشنا خواهید شد.

اصول ساخت بک لینک دائمی برای سئو سایت

در سال های قبل ما 1 میلیون نتیجه جستجوی گوگل را چک کردیم و متوجه شدیم که لینک ها قبل از هر عامل مختلف دیگری، روی رتبه بندی بسیار موثر می باشند. به طوری که اخیرا گوگل اعلام کرده است که بک لینگ ها جزو سه سیگنال برتر در رتبه بندی سایت ها می باشد.

چرا لینک ها این اندازه مهم می باشند؟

به منظور درک بهتر این سوال، باید برگردیم به دوران قدیم، دوران مربوط به اینترنت قبل از گوگل. در آن زمان موتورهای جستجو یاهو و Alta Vista بودند. این موتور ها نتایج جستجوی خودشان را به طور کامل و صد و درصدی طبق محتوای صفحه ی وبسایت رتبه بندی می کردند. ولی سپس گوگل وارد عمل شد.

الگوریتم های PageRank آنها که در عصر امروز نیز بسیار معروف است، قوانین این بازی را تغییر داد. این الگوریتم به این صورت می باشد که به جای اینکه تنها محتوا را تحلیل کند، این مورد را برسی می کند که چه مقدار از سیات ها و افراد هستند که از لینک های آن صفحه استفاده می کنند.

این اقدام آنها کاملا درست می باشد. حدودا پس از 20 سال، لینک ها هنوز که هنوزه بهترین راهکار برای مشخص کردن کیفیت یک صفحه در سایت ها می باشند. به همین خاطر است که ساخت بک لینک برای کمک به سئو سایت مهم می باشد. و جزو موارد مهم در رتبنه بندی گوگل می باشد.

خدمات سئو سایت برای موبایل

بعد از به روز رسانی هایی زیادی مثل الگوریتم پنگوئن، حالا این گوگل است که بر روی کیفیت لینک ها متمرکز شده است و دیگر کمیت لینک ها مهم نمی باشد. در گذشته هر چقدر تعداد لینک بیشتر بود امتیازات سایت نیز و آن لینک نیز بیشتر می شد.

اما الان اینگونه نیست و این کار حتی ممکن است موجب اسپم شدن سایت شود. و نه تنها به سئو سایت کمک نمی کند بلکه بدتر نیز می کند. الان برای گوگل کیفیت بک لینک مهم است نه کمیت آن.

ممکن است با خود بگویید منظور از بک لینک با کیفیت چیست؟ و چگونه می توان آنها را به وجود آورد؟

نحوه پیدا کردن لینک های با کیفیت

شما می توانید با استفاده از روش های زیر لینک هایی که واقعا ارزشمند هستند را شناسایی کنید.

اعتبار صفحه

آیا صفحه ای که قرار است در آن به سایت خودتان لینک بدهید، از لحاظ رتبه ی صفحه قدرتمند می باشد؟ در این شرایط، قطعا این صفحه می تواند تاثیر بسیار خوبی در سئو سایت شما داشته باشد. بعد از سالها تجربه و تحقیق و برسی متوجه شدیم که اعتبار صفحه ای که به سایت شما لینک می دهد، بیشتر از هر موضوع دیگری حائز اهمیت می باشد.

 

منبع: سئو سایت

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 2.5 / 5. تعداد آرا : 2

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت