learndl learndl triboon

تنوع ترین فروشگاه دوربین مداربسته در شرکت دیاکالا

ما بر این باوریم که هر فرد ایرانی، باید بدون نگرانی از سرقت خانه مسافرت برود، کودکان خود را با اطمینان به پرستار بسپارد، محل شرکت و کارخانه را ترک کند بدون اینکه نگران سهل انگاری پرسنل و یا پایین آمدن راندمان کار باشد و …

فروشگاه دوربین مدار بسته دیاکالا اولین و جامع ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی تجهیزات هوشمند و امنیت الکترونیک است که با بهره گیری از پرسنل کارآزموده، جوان و با نشاط فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است.

فروشگاه دوربین مداربسته

فروشگاه آنلاین دیاکالا نمایندگی رسمی بیش از ۲۵ برند تجهیزات دوربین مدار بسته، دزدگیر، خانه هوشمند، آیفون تصویری و … را داراست و تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولید کننده اصلی و یا وارد کننده رسمی برند دریافت کرده و عرضه می‌نماید، به این ترتیب اصالت کالا، قیمت و خدمات گارانتی و پشتیبانی محصول با اطمینان توسط دیاکالا تضمین می شود.

دیاکالا با تنوعی بالغ بر ۳ هزار کالای الکترونیکی و امنیتی امکان انتخاب بهترین محصولات از مجموعه کاملی از بهترین برندهای ایرانی و بین المللی فراهم آورده است و با ارائه تصویر و توضیحات تخصصی و دقیق درباره هر کالا، ثبت نظرات کاربران و امکان بازگشت کالا، انتخاب را برای مشتری آسان نموده است و روزانه محصولات در بسته بندی های استاندارد در کمترین زمان ممکن با روش های متنوعی برای مشتریان سراسر کشور ارسال می شود.

فروشگاه دوربین مداربسته

وبسایت دیاکالا به صورتی طراحی شده که در کمترین زمان ممکن می توانید انواع تجهیزات مورد نیاز را با وارد کردن نام کامل یا بخشی از نام بیابید و مشخصات فنی و تصاویر آن را مشاهده کنید. دیاکالا کلیه محصولات دوربین مدار بسته داهوا (DAHUA) , هایک ویژن (HIKVISION) , برایتون (BRITON) , سامسونگ (SAMSUNG) , پاناسونیک (PANASONIC)  و … با گارانتی اصلی و ضمانت کمترین قیمت ارائه می کند.

فروشگاه دوربین مداربسته

فروشگاه آنلاین دیاکالا دارای تمامی تاییدیه های لازم و مفتخر به داشتن نماد اعتماد ۲ ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت است و در سامانه ستاد ساماندهی فضای مجازی موفق به اخذ مجوز شده.دفتر مرکزی دیاکالا در بورس تجهیزات الکترونیکی ایران، خیابان جمهوری واقع شده و پرسنل بخش فروش و پشتیبانی دیاکالا از طریق www.DIYAKALA.com و یا تلفن ۰۲۱۶۶۷۰۴۵۵۷ و ۰۲۱۶۶۷۰۴۳۷۸ در ساعات اداری پاسخگویی هم میهنان عزیز هستند.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت