learndl learndl triboon

ترفند های ورود به اکسپلور اینستاگرام – 2022

اکسپلور اینستاگرام

فضای بی انتها و بی حد و مرز اکسپلور اینستاگرام، جایی است که میلیون ها انسان روزانه ساعت ها زیادی از وقت خود را در آن سپری می کنند و به تماشای محتوای مختلف یا تولید محتوا هستند. از افرادی که کار مدیریت پیج اینستاگرام انجام می دهند گرفته تا افراد هنرمند و متخصص که در حال فعالیت هستند. از همین رو، راه های رسیدن به اکسپلور اینستاگرام، در سال 2022 تبدیل به یکی از بحث های داغ و مهم در زمینه اینستاگرام مارکتینگ و برندینگ شده است. امروز می خواهیم  5 ترفند موثر و مهم برای رسیدن به اکسپلور اینستاگرام را باهم بررسی کنیم تا به راحتی بتوانید از این طریق، محتوای خود را راهی اکسپلور کنید.

اکسپلور اینستاگرام چیست و بر چه اساسی عمل می کند؟

اکسپلور، قسمتی از اینستاگرام است که بر اساس جستجو ها، پیج هایی که دنبال می کنید و علایق شخصی تان، به شما محتوا نشان می دهد. الگوریتم های اینستاگرام، با توجه به فعالیت ها، هشتگ ها و جستجو های شما و حتی دنبال کنندگان یا دنبال شوندگان شما، تشخیص می دهد که شما بیشتر به چه چیز هایی علاقه دارید و براساس علایق شما، به شما انواع فرمت های اینستاگرامی را در اکسپلور به شما نشان می دهد.

رسیدن به اکسپلور چه مزیت هایی دارد؟

زمانی که محتوای شما به اکسپلور راه می یابد، به این معنی است که در معرض دید خیلی از افراد و کاربران اینستاگرامی قرار گرفته است. حتی اگر شما را فالو نداشته باشند. در نتیجه می توان گفت که تبدیل و تعامل در پیج شما بسیار بالا رفته و به دلیل این محبوبیت و تعامل، پیج اینستاگرام شما رشد می کند.

همانطور که گفتیم، از طریق راه های رسیدن به اکسپلور و بالا آمدن در این قسمت، افراد هدفمند و علاقه مند به حوزه فعالیت های شما، به راحتی شما را دیده و فالو می کنند. زمانی که شما وارد اکسپلور اینستاگرام می شوید، کسانی که به دنبال هنر یا مهارت یا محتوای شما هستند، شما را می بینند و اگر کارتان خوب و مورد پسند باشد، شما را دنبال می کنند.

در نتیجه می توان گفت یکی از بزرگترین مزایای رسیدن به اکسپلور اینستاگرام، افزایش تعامل، مخاطب و رشد پیج است. در ادامه پنج مورد از موثر ترین راه های رسیدن به اکسپلور اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم که با انجام هر یک، به راحتی می توانید به اکسپلور برسید:

شناسایی بازار هدف (یا مخاطبین هدف)

در ابتدای امر، شما باید مخاطبین هدف خود را به خوبی بشناسید و بدانید که چه محتوایی نیاز های آن ها را ارضا می کند. در این صورت، محتوایی را متناسب با علاقه و سلیقه آنها تولید می کنید و تعامل بسیار بالایی میان شما و مخاطبانتان شکل می گیرد. زمانی که اینستاگرام، متوجه این موضوع می شود، شانس شما را برای ورود به اکسپلور، افزایش می دهد تا افراد علاقه مند بیشتری بتوانند محتوای شما را تماشا کنند یا از خدمات و محصولات شما استفاده کنند.

تولید محتوای جذاب و یونیک

شما با شناخت مخاطبین خود و سلایق و نیاز هایشان، به راحتی می توانید بهترین و جذاب ترین ها را برای آن ها فراهم کنید.

همچنین کاور و کپشن پست های شما، اهمیت بسیار بالایی دارد. زمانی که شما وارد اکسپلور می شوید، باید به قدری کاور، عنوان و کپشن پست هایتان جذاب باشد که کاربران اینستاگرام، محتوای شما را تماشا کنند و روی آن وقت بگذارند. در غیر این صورت، اینستاگرام، متوجه می شود که به قدر کافی محتوای جذابی ندارید و ممکن است از نتایج اکسپلور شما را حذف کند.

استفاده از انواع فرمت های پست اینستاگرام

سعی کنید در تولید محتوای پیج خود، تنوع ایجاد کنید. علاوه بر پست های تصویری و اسلایدی، از فرمت هایی مانند IGTV و ریلز هم استفاده کنید. ریلز اینستاگرام، امروزه اهمیت بسیار بالایی دارد و خود شرکت اینستاگرام نیز، سعی دارد تا به عنوان یک پلتفرم اصلی، آن را در بین کاربران اینستاگرامی  مطرح سازد.

اکسپلور اینستاگرام

دعوت به اقدام و پویاسازی پیج اینستاگرام

زمانی که مخاطبین شما، در پیج شما اقدامی انجام می دهند، مثلا پست ها یا استوری های شما را به اشتراک می گذارند یا لایک می کنند، اینستاگرام متوجه تعامل بالای کاربران با پیج شما شده و یک شانس دیگر به پیج شما برای ورود به اکسپلور می دهد.

در نتیجه از مخاطبین خود بخواهید که پست های شما را به اشتراک بگذارند، نظرات خود را ثبت کنند و محتوای شما را لایک کنند.

استفاده از هشتگ های مرتبط و پربازدید

یکی از مهمترین و تاثیرگذار ترین راه های ورود به اکسپلور اینستا، استفاده از هشتگ ها، تگ ها و لوکیشن های مرتبط به موضوع محتوای شما است. سعی کنید از هشتگ های کاملا مرتبط به موضوع و پربازدید استفاده کنید. در این صورت، بازدید از پست های شما افزایش پیدا کرده و یک سیگنال ورود به اکسپلور را می دهد.

جمع بندی

ورود به اکسپلور اینستاگرام، یکی از اتفاقاتی است که افراد امروزه خیلی به دنبال آن هستند. چراکه باعث افزایش شدید بازدید، تعامل و فروش شما می شود. از همین رو، سعی کردیم موثرترین راه های رسیدن به اکسپلور را برای شما عزیزان بازگو کنیم تا بتوانید با فعالیت های مستمر و مداوم، به اکسپلور رسیده و پیج خود را رشد دهید.

منبع : آژانس دیجیتال مارکتینگ لومینا

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 3.3 / 5. تعداد آرا : 3

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت