learndl learndl triboon

بهترین پنل اس ام اس کدام است ؟ بررسی ، کاربرد و مشخصات بهترین پنل اس ام اس

پنل اس ام اس نامی برای سایت های اینترنتی (سامانه های پیامکی) است که امکاناتی را جهت ارسال پیامک های انبوه و تبلیغاتی ارائه می دهند .

بهترین پنل اس ام اس

از مهم ترین مزایا پنل اس ام اس نسبت ارسال پیامک از سیم کارت شخصی این است که انواع مختلفی از ارسال پیامک های هدفمند را ارائه می دهد که به نوبه ی خودش بسیار پرکاربرد است .

همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت امکان پذیر نیست چرا که دچار محدودیت و مجارات خواهید شد . اما سامانه های پیامک با ارائه خطوط اختصاصی ارسال کننده پیامک این امکان را برای کاربران سامانه ارسال پیامک یا  پنل اس ام اس فراهم نموده است .

در ادامه به بررسی مشخصات و کاربرد بهترین پنل اس ام اس می پردازیم .

ویژگی بهترین پنل اس ام اس

مشخصات بهترین پنل اس ام اس

با کمی جستجو در اینترنت متوجه خواهید شد که تعداد پنل های اس ام اس بسیار زیاد است . علت هم این است که بیشتر این پنل ها نماینده ای از یک پنل اس ام اس دیگر هستند . به همین دلیل در انتخاب و ثبت نام در بهترین پنل اس ام اس باید توجه کنید که پنل مورد نظر شما ، خودش شرکت اصلی پنل اس ام اسی باشد .

اگر بخواهیم به طور کلی لیستی از ویژگی ها و مشخصات بهترین پنل اس ام اس را نام ببریم باید به موارد زیر اشاره کنیم :

  • بهترین شرکت پنل اس ام اس نماینده ی پنل اس ام اس دیگری نیست و خودش شرکت اصلی ارائه کننده پنل اس ام اس است و طرف قرار داد با مخابرات و اپراتور های پیامکی است .
  • پشتیبانی در ارسال پیامک و حل موارد فنی از جمله مواردی است که پس از ثبت نام به ان نیاز پیدا خواهید کرد . بنابراین پیش از خرید بهترین پنل اس ام اس مور نظر حتما با پشتیبانان آن تماس بگیرید و نحوه پاسخگویی و راهنمایی ان ها را ارزیابی کنید.
  • هزینه های اضافه نپردازید . ممکن است برخی از سامانه ها بابت فعالسازی مازول ها و سایر امکانات ار شما هزینه های اضافی طلب کنند . باید در هنگام انتخاب بهترین پنل اس ام اس حتما به این نکته توجه کنید .
  • بهترین پنل اس ام اس باید امکانات کاملی در راستای تبلیغات پیامکی ، اطلاع رسانی و تعامل با مشتریان داشته باشد . اگر چه باید امکانت پیشرفته تری نسبت به سایر داشته باشد تا بتوان آن را بهترین پنل اس ام اس معرفی کرد .
  • همواره قیمت حرف اول را میزند . به همین دلیل بهترین پنل اس ام اس باید قیمت گذاری مناسبی نسبت به امکاناتی که دارد داشته باشد و نباید هزینه های زیادی را بابت امکانات و پنل اس ام اس خودش تعریف کرده باشد .

از کجا بهترین پنل اس ام اس خریداری کنم؟

سامانه پیامکی پیام رسان با بیش از 13 سال سابقه فعال در زمینه ارائه پنل اس ام اس و خدمات تبلیغات پیامکی یکی از بهترین پنل های اس ام اس را ارئه می کند . پنل اس ام اس پیام رسان از اطلاعات دقیق و به روزترین بانک شماره موبایل های تفکیک شده بر اساس منطقه و شغل و سن و … است .

پنل اس ام اس پیام رسان

جهت ثبت نام بهترین پنل اس ام اس از طریق بنر بالا اقدام کنید .

اطلاعات دقیق و به روز بودن بانک شماره های پنل اس ام اس در ارسال های پیامک منطقه ای و انبوه باعث شده است تا به حدود 1000 شهر ایران بتوانید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید .

تیم پشتیبانی آنلاین پنل اس ام اس پیام رسان ، ماهر و آشنا به فنون ICDL تمام 7 روز هفته از ساعت 8 الی  23 از طریق تماس های تلفنی و چت آنلاین آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شما هستند.

لیست پنل های اس ام اس

انواع مختلفی از پنل های اس ام اس وجود دارد . برای مثال سامانه های پیامک خارجی می توان از Twilio   و … EZ Texting , SimpleTexting , SimpleTexting  نام برد و بهترین پنل اس ام اس در ایران را می توان سامانه پیامکی پیام رسان (payam-resan.com) معرفی نمود.

سامانه پیامک خارجی

بهترین پنل اس ام اس رایگان

پیام رسان با ارائه پنل اس ام اس رایگان (مادام العمر) این قابلیت را فراهم کرده است تا کاربران پیش از خرید پنل پیامکی تمام امکانات آن را تست کنند و با محیط پنل پیامکی آشنا شوند .

این پنل اس ام اس و تمام امکانات ان کاملا رایگان است و جهت ارسال پیامک تبلیغاتی باید پنل را به میزان اعتبار لازم شارژ کنند . این اعتبار لازم بر اساس هزینه ی ارسال هر پیمکا تبلیغاتی محاسبه می شوند .

بهترین پنل پیامکی برای سایت وردپرس

بهترین پنل پیامک مناسب برای وردپرس ، باید قابلیت اتصال به وردپرس و سازگاری با افزونه های مختفل آن از قبیل افزونه دیجیتس ، پیامک ووکامرس و گرویتی فرم داشته باشد .

پیام رسان برای تمامی کاربران خود قابلیت وب سرویس پیامکی را بصورت رایگان فراهم نموده است که ان ها را از خرید وب سرویس بی نیاز می کند .

همچنین افزونه های دیجیتس ، wp-sms  ، افزونه اسال پیامک وردپرس ، ووکامرس و گرویتی فرم و … با پیام رسان سازگار هستند . این یعنی می توانید سایت وردپرسی خود را به راحتی به بهترین پنل اس ام اس متصل کنید .

بهترین پنل اس ام اس تبلیغاتی

یکی از کاربرد های مهم سامانه ارسال پیامک پیامرسان ، تبلیغات پیامکی است .  انواع روش هایی که در یک پنل اس ام اس تبلیغاتی ارائه  می شود عبارت اند از :

  • تبلیغات بر اساس منطقه
  • تبلیغات بر اساس مشاغل و اصناف
  • تبلیغات بر اساس دکل bts ایرانسل
  • تبلیغات بر اساس کد پستی
  • تبلیغات از روی نقشه

با استفاده پنل های اس ام اس می توان از تمامی این روش های تبلیغاتی استفاده کرد .

سامانه پیامکی پیام رسان علاوه بر روش های مربوط به ارسال پیامک متنی ، از قابلیت راسال پیام صوتی به صورت انبوه نیز پشتیبانی می کند . یعنی شما می توانید با ضبط صدای خوداتن و یا تبدیل یک متن به صوت (گوینده مجازی) آن را به انبوهی از شماره تلفن های همراه و ثابت ارسال کنید .

جهت ثبت نام دریافت پنل اس ام اس تبلیغاتی رایگان ، عدد 111 را به 50020600 پیامک کنید .

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 5 / 5. تعداد آرا : 3

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت