learndl learndl triboon

معرفی بهترین هیتر و هویه برای تعمیرات موبایل – ابزارک موبایل

اطلاع از قیمت هیتر و هویه که از ملزومات مورد نیاز جهت تعمیر موبایل محسوب می‌شود برای تعمیرکاران موبایل اهمیت بالایی داشته و برای خرید می‌بایست

اطلاع از قیمت هیتر و هویه که از ملزومات مورد نیاز جهت تعمیر موبایل محسوب می‌شود برای تعمیرکاران موبایل اهمیت بالایی داشته و برای خرید می‌بایست به مقایسه قیمت هیتر و هویه و نیز مشخصات فنی هر یک بپردازند تا بهترین آن را تهیه نمایند. توجه به کیفیت و برند هیتر و هویه نیز یکی دیگر از ملزومات این خرید بوده که کمک می‌کند تا انتخاب درستی در این امر داشته باشند. با توجه به اینکه فروش ابزار بی‌کیفیت یا فیک در بازار داغ است، خرید ابزار باکیفیت و با قیمت مناسب برای تعمیر کاران موبایل دغدغه بوده؛ بنابراین، اینکه به کدام سایت یا فروشگاه مراجعه کنند حائز اهمیت است.

کار تعمیر موبایل با توجه به قیمت روزافزون گوشی‎‌های هوشمند، مسئولیت بزرگی است که مشتریان بر عهده تعمیرکاران می‌گذارند؛ پس برای اعتماد سازی و به دست آوردن یک نتیجه خوب علاوه بر دانش و تجربه، نیاز به خرید لوازم تعمیرات موبایل مناسب و با کیفیت احساس می‌شود. در واقع با توجه به کوچک بودن قطعات مختلف گوشی‎‌ها در تعمیر آن‌‎ها استفاده ابزار دقیقی که هیچ گونه آسیبی به دستگاه نرساند الزامی می‌باشد. ابزار تعمیرات موبایل اعم از لوپ و میکروسکوپ، سپراتور، منبع تغذیه، هیتر و هویه، انواع پیچ گوشتی، انواع خمیر، ذره بین و بسیاری دیگر، از جمله ملزوماتی هستند که به طور معمول برای تعمیر گوشی‎‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند و کار تعمیر آن را سهولت می‌بخشند که با مراجعه به سایت ابزارک موبایل می‌توانید از انواع این محصولات اطلاع یافته و بهترین و مناسب‌ترین آن را خریداری نمایید.

در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از ابزار تعمیرات موبایل از جمله هیتر و هویه که در ابتدا به آن اشاره کردیم و بهترین نوع آن بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

هیتر و هویه

از این وسیله در تعمیرات موبایل جهت ایجاد گرما و ذوب کردن و خشک کردن و… استفاده می‌شود. با توجه به کاربرد گسترده این وسیله اطلاع از قیمت هیتر و هویه در سایت و یا فروشگاه‎‌های اینترنتی کمک می‌کند تا متناسب با بودجه خود بهترین آن را انتخاب نمایید. این وسیله‌ی دوگانه با داشتن امکاناتی نظیر تنظیم دما، سرعت گرم شدن و قدرت پرتاب باد هیتر، از قابلیت‌های مؤثر در زمان خرید خواهند بود. امکان تنظیم دما به تعمیرکار این امکان را می‌دهد که متناسب با قطعه در حال تعمیر دمای هیتر و هویه را تنظیم نماید و بالا بودن سرعت گرم شدن دستگاه هویه و هیتر نیز سبب می‌شود تا هویه در کمترین زمان ممکن گرم شود. دستگاه هیتر و هویه همچون یک سشوار عملکرده و با دمیدن هوای گرم، با فشار موجب ذوب شدن خمیر قلع  می‌شود.

برای کار با این دستگاه پس از روشن سازی آن می‎‌بایست تنظیمات دما و باد را بررسی کنید و آن را از صفحه نمایشگر هیتر و هویه مشاهده کرده و تنظیم نمایید. بعد از بررسی‎‌های مورد نیاز گرمای دستگاه، به رفع عیب قطعه معیوب بپردازید.

هیتر و هویه

انواع هیتر و هویه موجود در بازار

دستگاه هیتر و هویه را بر اساس امکاناتی که ارائه می‌دهد می‌توان به دو گروه آنالوگ و دیجیتال تقسیم کرد. نوع آنالوگ این دستگاه از تنظیمات دقیقی برخوردار نبوده و توسط کلید ولوم میزان حرارت تنظیم می‌شود و از آنجا که این حرارت متناسب با قطعه در حال تعمیر نمی‌توانند به خوبی تنظیم شوند ممکن است موجب آسیب‌رسانی و یا خرابی قطعه بشوند. اما گروه دیگر این دستگاه‌ها نوع دیجیتال بوده که همگام با پیشرفت تکنولوژی امکانات بیشتری را در خود جای داده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این هیتر و هویه می‌توان به تنظیمات دقیقی که برای ارائه حرارت ایجاد می‌کند اشاره کرد. اما مسئله‌ای که مطرح می‌شود این است که قیمت هیتر و هویه دیجیتال با توجه به تنظیمات دقیقی که دارد از نوع آنالوگ آن بیشتر بوده و ممکن است تعمیرکاران را دچار تردید کند. اما  با سرمایه گذاری برای کاری که به آن علاقه دارید و یا دانش آن را در اختیار دارید یک گام برای تحقق اهداف خود برداشته‌اید.

خرید و قیمت هیتر و هویه در ابزارک موبایل را پیشنهاد می‌دهیم. ابزارک موبایل با داشتن برترین برندهای هیتر و هویه از جمله سانشاین، گرداک، کوییک و یاکسون سعی کرده انواع مدل‌های این برندها را در فروشگاه اینترنتی خود فراهم آورد. در ادامه به معرفی چند نمونه از انواع با کیفیت هیتر و هویه  که در مجموعه‌ی ابزارک موبایل وجود دارد خواهیم پرداخت.

  • هیتر و هویه کوییک Quick 706W PLUS؛ این هیتر و هویه از دستگاه‌‎های قدرتمند در زمینه تعمیرات موبایل محسوب شده که با داشتن موتور براش لس صدای کمتر و عمر بالاتری دارند. طراحان برای کاهش میزان مصرف انرژی و نیز دوام دستگاه، سنسورهایی را در آن تعبیه کرده‌‎اند که می‌تواند به ایجاد حالت استند بای در آن کمک کند. توانایی کنترل و تنظیم دما یکی از ویژگی‌‎های ممتاز هیتر و هویه Quick 706W PLUS بوده که در تعمیر انواع موبایل و لپ تاچ می‌تواند مؤثر باشد. این وسیله برای افرادی که به دلیل کوچک بودن فضای کار خود نیازمند ابزاری کم حجم هستند بسیار مناسب می‌باشد. در شرایط اقتصادی کنونی که متناسب بودن قیمت هیتر و هویه یکی از ملاک‎‌های خرید آن محسوب می‌شود، انتخاب هیتر و هویه کوییک Quick 706W PLUS می‌تواند گزینه مناسبی باشد.
  • هیتر کوییک مدل Quick TR-1300A؛ یکی از ویژگی‎‌های یک هویه خوب دقت دمایی آن است. این هیتر و هویه با در اختیار داشتن دقت بسیار بالا می‌تواند نیاز شما را در زمینه تعمیرات موبایل بر طرف نماید. طریقه کارکرد این دستگاه به این صورت است که با برداشتن دسته هیتر و یا هویه، دستگاه شروع به گرم شدن می‌کند و در صورتی که بعد از اتمام کار دسته را سر جای خود قرار دهیم دستگاه به حالت استند بای یا به تعبیری خواب رفته قرار می‌گیرد و از گرم شدن بیش‌‎ از حد آن جلوگیری می‌کند. وجود موتور براش لس آن کمک کرده تا عمر و کیفیت بالایی داشته باشد.
  • هیتر هویه گُرداک مدل Gordak 952؛ در صورتی که به دنبال یکی از پرطرفدارترین دستگاه‎‌های هیتر و هویه هستید بهتر است با برند گورداک آشنا شوید. این دستگاه علاوه بر قابلیت تنظیم پرتاب باد می‌تواند حرارتی معادل 200 تا 480 درجه سانتی گراد را در اختیار تعمیرکار قرار دهد. این دستگاه بسیار پر طرفدار می‌تواند نیاز شما را در زمینه تعمیر موبایل رفع نماید.
  • هیتر و هویه یاکسون با داشتن قابلیت‌های مختلف از جمله صفحه نمایش دیجیتال و توان خوب و نیز ابعاد متناسب با فضاهای کوچک توانسته جزئی از وسایل کاربردی در زمینه تعمیرات باشد.

برای اطلاع از قیمت هیتر و هویه و مشخصات فنی دستگاه‎‌‎های مورد نیاز در زمینه تعمیرات موبایل می‌توانید به سایت ابزارک موبایل مراجعه کرده و با مقایسه برندهای مختلف به خرید آن بپردازید.

هیتر و هویه

لوازم تعمیرات موبایل در ابزارک موبایل

فروشگاه ابزارک موبایل مرجعی تخصصی در زمینه ی تهیه ی لوازم تعمیرات موبایل با کیفیت اصلی می‌باشد. فروشگاه ابزارک موبایل با داشتن سابقه ی چند ساله در زمینه ی ارائه ابزار و لوازم تعمیرات موبایل توانسته تواجه کاربران زیادی را به خود جلب نماید. شما می توانید برای خرید و قیمت لوازم تعمیرات موبایل به ابزارک موبایل مراجعه کنید.در ابزارک موبایل انواع لوازم و ابزار تعمیرات موبایل شامل: هیتر هویه، لوپ، منبع تغذیه، خمیر قلع تعمیرات موبایل، پد نسوز تعمیرات موبایل، سیم چین و کف چین موبایل، سیم قلع کش، دسته تیغ تعویض ای سی و … با کیفیت اصلی ارائه می‌گردد.

ابزارک موبایل مرجعی مطمئن برای تعمیرکاران موبایل

با مراجعه به ابزارک موبایل شما می‌توانید یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین فروشگاه‌هایی که به غیر از ابزار تعمیرات موبایل، تمام قطعات یدکی انواع گوشی موبایل اعم از قاب و درب پشت آن، فلت و سیم آنتن، خشاب مموری و سیم کارت، دوربین و شیشه دوربین و لوازم جانبی موبایل و باتری را در ویترین فروشگاهی خود به نمایش گذاشته را مشاهده کنید.

همچنین شما کاربران با وارد شدن به پنل ابزار تعمیرات موبایل و یا قطعات یدکی موبایل می‌توانید با مشخصات و کارایی هر یک از این ابزار آشنا شده و از قیمت هر یک از لوازم موجود در این فروشگاه اطلاع پیدا کنید. در این فروشگاه اینترنتی برای جلب رضایت مشتریان محصولات با کیفیت واورجینال با قیمت مناسب ارائه می‌شود. این سایت فروشگاهی دارای نماد الکترونیکی بوده و مورد اعتماد بودن را به اثبات رسانده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس abzarakmobile.com مراجعه نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت