learndl learndl triboon

بهترین هتل کیش

بهترین هتل کیش

جزیره کیش را می توان مهم ترین جزیره مسکونی ایران دانست که همچون الماسی در خلیج فارس می درخشد و سالانه میزبان گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور می باشد. این جزیره زیبا از توابع بندر لنگه در استان هرمزگان محسوب می شود. جزیره کیش به عنوان نخستین منطقه آزاد کشور دارای ویژگی ها و امکانات منحصر به فردی می باشد که موجب شده هر سال نزدیک به 2 میلیون گردشگر داشته باشد. با توجه به جذابیت این جزیره بزرگ برای گردشگران قصد داریم تا در این مطلب به معرفی بهترین هتل های کیش بپردازیم.

هتل شایگان کیش

بهترین هتل کیش

هتل شایگان کیش  5 ستاره که در بلوار رودکی قرار دارد، توانسته با ارائه امکانات و خدمات مطلوب بسیاری از میهمانانش را به مشتریان دائمی و همیشگی تبدیل کند و در جایگاه بهترین هتل کیش قرار گیرد.

فضای سبز بیرون هتل و لابی با طراحی و چیدمان مناسب اولین نکات مثبت هتل شایگان هستند. اتاق های هتل با چشم انداز جزیره و دریای بیکران روح میهمان را نوازش می دهد و امکاناتی مانند اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، پاورسوییچ، یخچال، تلوزیون و مینی بار اتاق اقامت را برای مسافران لذتبخش می کند. برای  علاقمندان به ورزش در این هتل سالن بدنسازی و سالن بیلیارد و برای دوستداران ماساژ و اسپا، سالن ماساژ، استخر، سونای خشک و سرد وجود دارد.

هر سلیقه غذایی که داشته باشید، از هتل شایگان راضی برمی گردید.  برای صرف غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی همراه با موسیقی زنده به رستوران شانی بروید. اگر از علاقمندان به آش رشته، نان داغ، کباب داغ هستید، از چایخانه صبا غافل نشوید، ضمن صرف غذاهای لذیذ از باغ با صفای هتل هم لذت ببرید. البته هتل دوستداران فست فود را فراموش نکرده و این عزیزان برای خوردن غذاهای فست فودی می توانند سری به فست فود شانی بزنند. کافی شاپ شهنوش و کافی شاپ آفتابگردان مجموعه امکانات هتل را کامل می کنند.

خبر خوب برای دوستداران خرید اینکه، از این هتل می توانید پیاده به مراکز خرید مانند زیتون، پردیس 1 و 2، هایپرمارکت و پانیذ بروید. هرچند به دلیل موقعیت مکانی مناسب، هتل شایگان جزو هتل های ساحلی کیش به حساب می آید و دسترسی راحتی به اسکله تفریحی، ساحل دریا، تالار بزرگ شهر( مرکز برگزاری کنسرت ها و جشن ها) دارد.

 

اگر به دنبال رزرو بهترین هتل های کیش هستید، هتل شایگان را از دست ندهید.

هتل فلامینگو کیش

بهترین هتل کیش

یکی از انتخاب های محبوب مسافران این جزیره آفتابی، هتل فلامینگو کیش است. قرار گرفتن این هتل زیبا و 4 ستاره در قلب منطقه اصلی گردشی – تفریحی بلوار دریا، باعث آسانی دسترسی مهمانان مقیم در این مجموعه به بسیاری از جاذبه های گردشی مهم کیش می شود.

از جمله این جاذبه های موثر در داشتن سفری به یادماندنی می توان به مواردی مانند بلوار ساحلی، اسکله تفریحی، بولینگ مریم و تعداد زیادی از مراکز خرید لوکس جزیره اشاره کرد.

یکی دیگر از مواردی که باعث برجسته شدن موقعیت هتل فلامینگو در میان این تعداد زیاد هتل در کیش شده است، معماری خاص این مجموعه اقامتی است.

مهمانان که تصمیم به اقامت در این هتل را دارند، علاوه بر اقامت در اتاق های موجود در ساختمان 4 طبقه اصلی هتل، می توانند به گزینه اقامت در یکی از 100 ویلای هتل هم فکر کنند.

محوطه بزرگ و به زیبایی فضاسازی شده هتل که مملو از درختان کهنسال است، در کنار باغ وحش کوچکی که در این محوطه قرار دارد هم باعث می شود تا مهمانان این هتل خاطره خوشی از اقامت در هتل فلامینگو داشته باشند.

صبحانه بوفه هتل که متشکل از انواع غذاهای سرد و گرم است در کنار امکانات دیگری مانند اینترنت بی سیم رایگان، کافی شاپ و چایخانه سنتی، در کنار رستوران اصلی هتل که در طبقه همکف مجموعه قرار دارد هم از جمله دیگر امکاناتی در دسترس برای مهمانان هتل است.

مزیت مثبت دیگر هتل فلامینگو که آن را به یک گزینه مطلوب برای سفرهای کاری هم تبدیل می کند، وجود امکاناتی مانند سالن کنفرانس، بیزنس روم و سالن اجتماعات در این مجموعه است که همگی مجهز به مدرن ترین فناوری های روز دنیا هستند.

هتل آریان کیش

بهترین هتل کیش

همانطور که پیش از این هم اشاره شد، یکی از دلایل سفر بسیاری از گردشگران به جزیره زیبای کیش، استفاده از مراکز خرید زیاد و متنوع این جزیره است.

هتل آریان کیش به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی تعداد زیادی از مهمترین مراکز خرید کیش مانند بازار پردیس یا بازار مروارید یا بازار پانیذ، گزینه بسیار مناسبی برای این دسته از گردشگران است.

مهمانان مقیم در این هتل زیبای چهار تخته می توانند با انتخاب یکی از انواع اتاق های دو تا چهار تخته یا سوئیت های چهار یا پنج تخته، تجربه اقامت خوبی را در این هتل در کیش کسب کنند.

مسافران مقیم در هتل آریان علاوه بر مراکز خرید نزدیک به مجموعه می تواند با سود بردن از نزدیکی این هتل به مراکز تفریحی مانند کارتینگ یا بلوار ساحلی یا بولینگ مریم، از تفریحات مختلفی استفاده کنند که کیش بخش زیادی از شهرت خود را به آنها مدیون است.

نکته مثبت دیگری که باعث رضایت تعداد زیادی از مهمانان حاضر در این مجموعه اقامتی شده است، امکان استفاده از امکانات مختلفی مانند اینترنت رایگان، صبحانه بوفه به صورت کامل، سالن بیلیارد، امکان اجاره خودرو بدون راننده و موارد بسیار دیگر است.

یکی دیگر از موارد رضایت بخش برای مهمانان، رستوران این واحد اقامتی است که با سرو انواع غذاهای بسیار لذیذ و خوشمزه ایرانی و فرنگی و دریایی، به صورت انتخابی یا بوفه، تجربه لذت بخشی را برای افراد فراهم می آورد.

چایخانه سنتی این مجموعه هم که در فضای بسته قرار دارد در کنار کافی شاپ هتل با سرو انواع نوشیدنی ها و دسرهای گرم و سرد در تمام طول سال، تجربه رویایی و فراموش نشدنی را برای مهمانان مقیم در مجموعه ایجاد می کند.

از دیگر امکانات هتل که باعث می شود تا این هتل در فهرست الویت های دسته خاصی از مسافران ورودی به کیش قرار بگیرد، طراحی خاص این مجموعه است که باعث می شود افراد دارای انواع ناتوانی های جسمی هم بتوانند از آن استفاده کنند.

 

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت