learndl learndl triboon

مشاور سئو باید در مسیر آموزش سئو همراه شما باشد و بهترین مشاوره سئو را دراختیار شما قرار دهد.

مشاور سئو

ویژگی های مهم یک مشاور سئو در فرآیند آموزش سئو

مشاوره سئو در امر آموزش سئو برای سازمانی که یک کسب و کار آنلاین دارد، دغدغه بسیار مهمی است.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده است که یک مشاور سئو باید چه ویژگی هایی داشته باشد. در واقع برای هر کسب و کار آنلاین، نیاز به یک مشاور سئو است تا بتوانید به بهترین شکل ممکن رتبه سایت خود را در گوگل بهبود ببخشید. هنگامی که به دنبال خدمات مشاوره سئو هستید، شرکت ها و افراد زیادی در گزینه های شما وجود دارند و ممکن است در انتخاب آن ها سردرگم شوید. در این مقاله می خواهیم ببینیم که اولاً آموزش سئو بهتر است یا خدمات مشاوره سئو! سپس به ویژگی هایی که یک مشاور سئو حرفه ای باشد داشته باشد را بررسی کنیم.

آموزش سئو یا مشاوره سئو؛ کدام یک را نیاز داریم؟

اگر یک کسب و کار آنلاین دارید، قطعاً می دانید که موتورهای جستجو بهترین منبع برای جذب ترافیک هستند. دلیل آن هم این است که موتورهای جستجو نظیر گوگل بیشترین ترافیک را برای سایت شما ایجاد می کنند و از آن مهم تر، ترافیک جذب شده کاملاً هدفمند است. با این حال شما باید مقدمات و مفاهیم سئو را یاد داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را از آن بگیرید. البته آموزش سئو به تنهایی برای سئو کردن سایت کافی نیست، بلکه تجربه حرفه اول را می زند. بنابراین فعالان کسب و کار اینترنتی نیاز به آموزش سئو دارند اما باید تجربه خوبی هم داشته باشند.

بهترین مشاوره سئو

همین مسئله باعث می شود تا کسب و کارهای آنلاین در کنار آموزش سئو به مشاوره سئو هم نیاز داشته باشند! مشاوران سئو کسانی هستند که همیشه در میدان رقابت سئو حضور داشته و چالش های مختلفی را دیده اند. بنابراین تجربه بسیار خوبی در بهبود رتبه سایت های مختلفی دارند. به خصوص که اگر مشاور سئو چندین سال سابقه فعالیت داشته و تجربه بسیار خوبی در زمینه سئو داشته باشد. بنابراین بهترین ترفند این است که شما یک دوره آموزش سئو را بگذرانید و برای سئو کردن کسب و کار اینترنتی خود، از خدمات مشاوره سئو هم کمک بگیرید. مثلاً شما به آموزش سرچ کنسول نیاز دارید تا بتوانید ترافیک سایت را تحلیل کنید و این مسئله، بخش مهمی از آموزش سئو است.

مهم ترین ویژگی های مشاور سئو کدام هستند؟

اکنون که به خوبی می دانید که مشاور سئو در مسیر سئوی سایت نیاز ضروری شما است، اکنون زمان آن رسیده است که با ویژگی های مشاور سئو آشنا شوید. در این بخش از مقاله می خواهیم به بررسی ویژگی های مشاور سئو بپردازیم تا به راحتی بتوانید از خدمات مشاوره سئو شرکت های مختلف بهره مند شوید.

  1. نمونه کار

اولین چیزی که باید بررسی کنید، نمونه کار تیم مشاوره سئو است! گاهی اوقات ممکن است تیم مشاوره سئو شما نمونه کارهای قوی نداشته باشند و این مسئله می تواند به نوعی میزان موفقیت آن ها را تعیین کند. اگر تیم مشاوره سئو موردنظر روی کلمات کلیدی پر رقابت سئو انجام داده است، ممکن است نشان دهنده قوی بودن آن تیم باشد. گاهی اوقات هم باید حواستان باشد که از تکنیک کلاه سیاه استفاده نکرده باشد! راحت ترین راه برای بررسی این موضوع، این است که ببینید نمونه کار مربوط به چه زمانی بوده است. اگر قدیمی است، نشان دهنده سئو کلاه سفید است اما اگر در حوزه های پر رقابت خیلی زود به نتیجه رسیده است، نشان دهنده سئو کلاه سیاه است.

  1. میزان تجربه

شاید مهم ترین عامل در موفقیت پروژه های سئو را بتواند میزان تجربه دانست! در مسیر سئو چالش های بسیار زیادی برای تیم سئو پیش می آید و ممکن است راه حلی برای آن نداشته باشید. در این صورت مشاور سئو باید شما را راهنمایی کند تا بدانید چه کاری باید انجام دهید. اگر مشاور سئو تجربه خوبی در زمینه سئو داشته باشد، با چالش های مختلفی روبرو بوده است و در چالش های سئو کسب و کارتان، شما را به خوبی راهنمایی می کند. حتی گاهی اوقات ممکن است چالش های جدیدی پیش بیاید که در این صورت باز هم به خوبی راه حل های مناسبی در اختیارتان قرار می دهد.

  1. سابقه همکاری با شرکت های مختلف

اگر از خدمات یک تیم مشاوره سئو استفاده می کنید، می توانید رزومه آن شخص یا تیم را بررسی کنید! با بررسی رزومه یک تیم مشاور سئو، به راحتی می توانید ببینید که آن فرد چقدر فعالیت داشته است و چقدر می تواند به شما کمک کند. معمولاً افرادی که با شرکت های بزرگ کار کرده اند، تجربه خوبی دارند و می توانید روی آن ها حساب کنید.

  1. تیم مشاور سئو

تیم مشاوره سئو بسیار مهم است! گاهی اوقات ممکن است تیم شما کوچک باشد و نیاز به استفاده از خدمات تیم سئو باشید. در این صورت باید ببینید که تیم مشاوره سئو که انتخاب می کنید، چقدر بزرگ است و چند نفر متخصص در آن حضور دارند.

  1. تحلیل دقیق سایت

پیش از آن که بخواهید هر اقدامی انجام دهید، باید تیم مشاوره سئو تحلیل دقیقی از سایت به شما ارائه دهد. سپس استراتژی خود را به صورت کلی برای شما بیان کند تا با کمک هم بتوانید بهترین استراتژی را تنظیم کنید. تحلیل سئو سایت مرحله بسیار مهمی است که باید به دقت انجام شود! اگر این مرحله به خوبی انجام نشود، ممکن است ادامه مسیر هم خیلی موفقیت آمیز نباشد.

  1. تضمین سئوی سایت

شاید فکر کنید که منظور ما این است که تیم مشاوره سئو به شما تضمین بدهد که در مدت زمان مشخص با کلمات موردنظر در رتبه های اول گوگل قرار می گیرید! اما منظور ما کاملاً برعکس است. در واقع سئو یک فرآیند مشخص نیست که بابت آن تضمین مدت زمان بدهند. معمولاً افرادی که زمان دقیق به شما می گویند، از سئوی کلاه سیاه استفاده می کنند که پایدار نیست و پس از مدتی به رتبه اول باز خواهید گشت!

  1. نوع ابزارهای مورد استفاده

گاهی اوقات نوع ابزارهایی که تیم مشاوره سئو استفاده می کنند هم می تواند در تصمیم گیری شما برای انتخاب مشاور سئو مهم باشد. اگر ابزارهای مورد استفاده دقیق و حرفه ای نیست، به این معنی است که مشاور سئو به صورت دقیق روی فرآیند سئوی شما کار نمی کند. همچنین میزان تسلط تیم مشاوره سئو روی این ابزارها هم اهمیت بسیار زیادی دارد تا به خوبی از آن استفاده کنند.

  1. میزان تسلط روی قوانین و الگوریتم های گوگل

مشاوران سئو باید تسلط کامل روی قوانین و الگوریتم های سئو داشته باشند تا بتوانند استراتژی خوبی برای شما مشخص کنند. اگر تیم موردنظر روی قوانین و الگوریتم های گوگل مسلط است، می توانید آن را انتخاب کنید در غیر این صورت بهتر است به سراغ افراد دیگری بروید. حتی ممکن است شما نیاز به آموزش سئو نظیر آموزش سرچ کنسول داشته باشید که باید بر اساس الگوریتم های گوگل یاد بگیرید. پس میزان تلسط تیم مشاوره سئو روی قوانین و الگوریتم های گوگل اهمیت زیادی دارد.

  1. نحوه تعامل با تیم شما

تیم شما و تیم مشاوره سئو باید تعامل خوبی با هم داشته باشند تا نتیجه بگیرید! اگر مشاور سئو نتواند با تیم شما ارتباط بگیرد، در این صورت میزان موفقیت شما هم کم است. در چنین شرایطی بهتر است فرد دیگری را انتخاب کنید تا نتایج خوبی بگیرید.

  1. دلسوز بودن نسبت به کسب و کارتان

تیم مشاوره سئو چقدر نسبت به کسب و کارتان دلسوز است؟ اگر قرار باشد بیشتر از زمان مشخص شده در کنار تیم باشد، آیا این کار را انجام می دهد؟ اگر پاسخ مثبت است، مشاوره سئو دلسوزانه است اما در غیر این صورت، بهتر است تیم مشاوره سئو را تغییر دهید. حتی گاهی اوقات ممکن است تیم شما نیاز به آموزش سئو از طرف تیم مشاوره سئو داشته باشد که در صورت انجام توسط مشاور سئو، نشان دهنده دلسوز بودن آن است و می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد.

با رعایت این 10 نکته به راحتی می توانید بهترین نتیجه را از سئوی سایت خود بگیرید! اگر به دنبال تیم مشاوره سئو هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات سئو لب است که متشکل از یک تیم تخصصی و باتجربه سئو است. هم اکنون می توانید با تیم سئو لب ارتباط برقرار کنید و در مورد مشاوره سئو پروژه خود صحبت کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت