learndl learndl triboon

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس چیست ؟

آموزش و معرفی بهترین قالب فروشگاهی سایت های وردپرسی

شاید شما هم در هنگام طراحی یک سایت فروشگاهی ، به فکر این بروید که کدام قالب فروشگاهی میتونه برای کارهایی که شما قراره پیاده سازی کنید ، مناسب تره ! همیشه این یکی از مسائل مهم بین وبمستران بوده . شما بدون یک انتخاب مناسب ، ممکن است که منجر به دوباره کاری و … بشید . که در این صورت یک جورایی میشه گفت که به چالش های بزرگی میخورید .

 

پیشنهاد میکنم که وبیت رو تا انتهای این مقاله همراهی کنید تا به شما چند تا قالب فروشگاهی مناسب برای طراحی این سیستم ها معرفی کنیم . همچنین اگر آشنایی قبلی با این قالب ها دارید ، یا قالب های جدیدی رو میشناسید ، از قسمت نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید تا بقیه کاربران وبیت از آن استفاده کنند .

 

قالب شماره یک ، قالب Woodmart

اولین قالب فروشگاهی که میخواهیم به شما معرفی کنیم ، قالب وودمارته ! این قالب با قابلیت های زیادی که داره توانسته است به فروش بین المللی بیش از ۴۰ هزار نسخه در تم فارست دست پیدا کند . (این برای یک قالب آمار فوق العاده بالاییه !) دقت کنید که این قالب اختلاف زیادی با فلت سام دارد اما باید گفت یکی از قالب های حرفه ایه، که در فهرست بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس قرار دارد. در مورد ویژگی های اصلی این قالب باید گفت که بهینه سازهای زیادی برای بهبود اوضاع کدهای CSS و همینور JS ها در این قالب صورت گرفته است.

 

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که باید به آن دقت کنید ، این است که آیا این قالب با افزونه های صفحه ساز من سازگاری دارد یا خیر !؟ بزارید بگم که در حین استفاده از این قالب ، هیچ جای نگرانی وجود نداره و شما با استفاده از این قالب می توانید هم از افزونه المنتور و هم ویژوال کامپوزر برای طراحی صفحات سایت خود استفاده کنید .

 

 

قالب شماره دو ، قالب فروشگاهی Flatsome

اولین چیزی که در هنگام شنیدن قالب های فروشگاهی و چندمنظوره به گوش هر وبمستری میرسه ، فلت سامه ! همچنین وقتی از این دست سوالات از وبمسترها میپرسند ، تنها یک کلمه به ذهن آنها میرسه و آن هم کلمه “فلت سامه” . در واقع هر کسی که به دنبال قالب های فروشگاهی رفته است ، این قالب را در بین گزینه هایی که به وی پیشنهاد شده است دیده است .

 

با استفاده از این قالب شما می توانید یک سایت ریسپانسیو را با ویژگی های خوب برای نمایش روی موبایل طراحی کنید که با به کارگیری تصاویر و آیکون ها از نوع SVG و تکنیک های Lazy Loading برای اسکریپت ها می تواند با سرعت بسیار بیشتری روی دستگاه های مختلف لود شده و فاکتور مهم سرعت را برای شما رعایت خواهد کرد.

 

معرفی قالب های محبوب فروشگاهی در وردپرس (قالب فروشگاهی)

 

قالب شماره سه ، قالب XStore

در مورد سومین قالب فروشگاهی که میخواهید باهاش آشنا بشید ، باید بگم که با یکی از محبوبترین و قدیمی ترین قالب های فروشگاهی وردپرس طرف هستیم که امکانات خوبی را برای کاربران فراهم کرده است و با بیش از ۳۰ هزار فروش یکی از قالب های فروشگاهی موفق می باشد. میدانید که این ویژگی ها مزیت سادگی در کارکرد را از آن گرفته اند و ممکن است کمی طراحان را گمراه کنند. اما به طور کلی می توان گفت که این قالب هم جز 4 قالب فروشگاهی برتر در وردپرس است .

 

قالب شماره چهار ، قالب فروشگاهی Proto

آخرین قالب فروشگاهی که می خواهیم به شما معرفی کنیم ، قالب Proto است. در مورد این قالب باید گفت که یکی از قالب های پر فروش است که جایگاه سومین قالب فروشگاهی پر فروش را از آن خود کرده است و با بیش از ۷۰ هزار فروش در تم فارست به عنوان یکی از معروف ترین قالب ها در این زمینه شناخته می شود. این قالب فروشگاهی برای سایت های متنوع با موضوع های مختلفی مانند رزرو اتاق هتل ها، فروش محصولات آموزشی و دیجیتال، فروش املاک و یا حتی سایت های فروشگاهی برای رویداد ها و مناسبت های مختلف مناسب است .

 

آموزش و معرفی بهترین قالب فروشگاهی برای سایت های وردپرسی در وبیت

 

همچنین در انتها باید بگم که اگر قالبی رو برای سایت موردنظر خود انتخاب کردید که ریسپانسیو نبود ، میتوانید از این آموزش برای یادگیری ریسپانسیو کردن قالب سایت استفاده کنید . اگر این مقاله براتون مفید و کاربردی بوده ، اون رو با دوستان و همکارانتون به اشتراک بگذارید تا آنها هم با این 4 قالب آشنا شوند.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 3.7 / 5. تعداد آرا : 3

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت