learndl learndl triboon

ایموجو، مرجع آموزش گیم و بازی های موبایلی

بازی های موبایلی در سال های اخیر با رشد چشمگیری همراه بوده اند و شرکت ها و استودیوهای بازی سازی سراسر جهان توجه ویژه ای به تولید این بازی ها داشته اند. در سال 2021 حدود 4 میلیارد نفر از مردم جهان از گوشی های هوشمند استفاده خواهند کرد و این به معنی پتانسیل بالای این پلتفرم است. بازی های موبایلی نقش ویژه ای در پر کردن اوقات فراغت مردم دارند. هرچند که پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس، کامپیوتر، پلی استیشن و … در دسترس بازیکنان قرار دارند اما گوشی های موبایل به دلیل ویژگی ها و مزایای متعددی که دارند از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

باتوجه به آنکه سالانه هزاران بازی موبایلی جدید در سبک ها و ژانرهای مختلفی تولید و عرضه می شوند بازیکنان نمی توانند تمامی بازی ها و سبک های مورد نظر خودشان را به راحتی یاد گرفته و آنها را انجام دهند بنابراین نیاز دارند که از آموزش های بازی ها استفاده کنند. امروزه سایت های مختلفی در زمینه فروش، دانلود و آموزش بازی های موبایلی فعالیت دارند که خدمات مختلفی به گیمرها ارائه می کنند. در ادامه مطلب به بررسی سایت ایموجو و خدمات ویژه آن پرداخته خواهد شد.

آموزش گیم

آموزش بازی های موبایلی در ایموجو

همانطور که گفته شد تعداد بازی های موبایلی هر روز در حال افزایش است و این باعث شده است گیمرها نتوانند تمام بازی های مورد نظر خودشان را تجربه کنند. ده ها سبک و ژانر مختلف مانند سبک معمایی، فکری، ورزشی، ترس و بقا، اکشن، استراتژیک، شبیه سازی، جنگی، تیراندازی و … وجود دارند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. با توجه به آنکه هرکدام از این بازی های موبایلی سبک خاصی دارند و از ترفندها و مراحل، ماموریت ها و حالات مختلفی برخوردار هستند، یادگیری آنها می تواند زمان بر و گاهی پیچیده باشد. سایت ایموجو به عنوان یکی از معروف ترین، معتبرترین و پر بازدیدترین سایت های فعال در حوزه بازی های موبایلی و ویدیویی شناخته می شود که خدمات مختلفی به گیمرها و کاربران ارائه می کند.

آموزش گیم در این سایت به صورت تصویری، متنی و ویدیویی بوده و تمامی جزئیات بازی ها، ترفندها، مشکلات و مراحل بازی ها را به شکل کامل برای گیمرها و کاربران شرح داده است. در این سایت بازیکنان می توانند آموزش صفر تا صد تمام بازی های مورد علاقه خودشان خصوصاً بازی های معروفی مانند کالاف دیوتی، کلش آف کلنز، فری فایر، پابجی موبایل و … در اختیار داشته باشند. در سایت ایموجو گیمرها می توانند علاوه بر آموزش گیم از خدمات دیگری نیز بهره مند شوند که مهم ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

نقد و بررسی بازی های موبایلی

از آنجایی که بازی های موبایلی محبوبیت بالایی پیدا کرده اند خبرگزاری ها، رسانه ها، سایت ها، گیمرها و منتقدان متعددی در سراسر جهان به بررسی اخبار، حواشی، نقاط ضعف، نقاط قوت و … این بازی ها می پردازند. هرچند که سایت های متعددی در دنیا به نقد و بررسی بازی ها می پردازند اما در داخل کشور سایت های محدودی وجود دارند که بتوانند به صورت حرفه ای به این کار بپردازند. وب سایت ایموجو به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین سایت های ایرانی به نقد و بررسی جنبه های مختلف بازی های موبایلی می پردازد.

این کار می تواند کمک بسیار زیادی به بازیکنان و رشد و پیشرفت آنها بکند. گیمرها می توانند جدیدترین بازی ها را به همراه نقد و بررسی همه جانبه آنها در این سایت مشاهده کنند. ایموجو از گیمرهای حرفه ای و با سابقه و افراد متخصص در بحث گیم برای نقد و بررسی بازی ها استفاده کرده است و کاربران می توانند با اطمینان خاطر از این مباحث استفاده کنند.

آموزش گیم

پوشش اخبار بازی ها

همانطور که گفته شد محبوبیت بالای بازی های موبایلی باعث شده است که در سراسر جهان شرکت های متعددی اقدام به تولید آنها بکنند و خبرگزاری ها و رسانه های مختلفی نیز اخبار و حواشی این بازی ها را پوشش می دهند. از آنجایی که تعداد بازی ها و سبک های آنها بسیار زیاد بازیکنان قادر نخواهند بود که اخبار و حواشی تمامی این بازی ها را رصد کنند. سایت ایموجو تلاش کرده است که آخرین اخبار و حواشی بازی ها خصوصاً بازی های معروف و محبوب را به صورت کامل پوشش داده و آنها در اختیار کاربران خود قرار دهد. اخبار و حواشی بازی ها در این سایت به زبان فارسی ارائه می شود و گیمرها می توانند با اطلاع از آخرین اخبار بازی های موبایلی به رشد و پیشرفت خود کمک زیادی بکنند.

بررسی مشکلات بازی ها

تقریباً می توان گفت تمام افرادی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند حداقل یک بازی موبایلی را بر روی این پلتفرم نصب کرده اند. اگرچه نصب بازی های موبایلی کار سختی نیست اما ممکن است بسیاری از کاربران در دانلود و نصب بازی ها دچار مشکلات مختلفی شوند. در سایت ایموجو تقریباً تمامی مشکلات بازی های موبایلی خصوصاً بازی های معروف و پرطرفدار شناسایی شده اند و راه حل آنها نیز عنوان شده است. گیمرها می توانند در این سایت مشکلات خود را در کمترین زمان ممکن حل کنند. مشکلاتی مانند دانلود بازی ها، نصب سخت افزار برای بازی، ناهماهنگی سیستم عامل ها و … رایج هستند و بازیکنان می تواند راه حل این مشکلات را در ایموجو پیدا کنند.

آموزش گیم

امکان تبلیغات در ایموجو

از آنجایی که سایت ایموجو سابقه بسیار خوبی دارد و تعداد بازدیدهای آن بسیار بالا می باشد می تواند بستر بسیار خوبی برای تبلیغات، خصوصاً برای کسب و کارهایی که مخاطب آنها جوانان و نوجوانان هستند باشد. ایموجو این امکان را برای افراد و دارندگان کسب و کارهای مختلف فراهم کرده است که بتوانند با هزینه های بسیار مناسب اقدام به تبلیغات محصولات و خدمات خود بکنند. در این سایت افراد می توانند از انواع تبلیغات بنری، رپورتاژها، تبلیغات متنی، تصویری، ویدیویی و … برای معرفی خدمات و محصولات خود استفاده کنند.

دانلود بازی های موبایلی

همانطور که گفته شد در حال حاضر گوشی های موبایلی محبوب ترین پلتفرم بازی های ویدیویی هستند و شرکت ها و استودیوهای متعددی از سراسر جهان در زمینه تولید بازی های موبایلی فعالیت می کنند. دانلود این بازی ها گاهی برای گیمرها می تواند مشکلات متعددی به وجود بیاورد. کشور ایران نیز تحت تحریم های متعددی قرار دارد و کاربران ایرانی بیشتر از جهانیان با چنین مشکلاتی مواجه هستند. سایت ایموجو این امکان را برای گیمرها فراهم کرده است که بتوانند در کمترین زمان ممکن و به ساده ترین شیوه بازی های مورد نظر خودشان را دانلود کنند.

آشنایی با ترفند بازی ها

هر کدام از بازی های موبایلی دارای ترفند ها، شیوه ها، قلق، راهکار و لم خاصی هستند و افراد می توانند در بازی های موبایلی حرفه ای شوند که به این ترفند و قلق ها دسترسی پیدا کنند. ترفند بازی ها در حقیقت به تکنیک هایی گفته می شوند که گیمرها باید انجام دهند تا بتوانند مراحل مختلف بازی را پشت سر بگذارند و به موفقیت برسند. تکنیک ها و ترفند بازی ها می توانند خیلی ساده یا خیلی پیچیده باشند اما آشنایی با آنها اهمیت بیشتری دارد و گیمرها باید این تکنیک ها را بلد باشند. سایت ایموجو به خوبی تمامی ترفندها و تکنیک های بازی های موبایلی را برای بازیکنان مشخص کرده است و به آنها کمک می کند که پیشرفت داشته باشند و به مراحل بالاتر بروند.

علاوه بر خدمات عنوان شده، سایت ایموجو خدمات دیگری نیز به کاربران خود عرضه می کند. گیمرها در این سایت می توانند در بازی ها و چالش ها شرکت داشته باشند، با گیمرها در ارتباط باشند و از آنها مشاوره دریافت کنند و مقالات جدید و به روز بازی های موبایلی را مطالعه کنند. همانگونه که عنوان شد اصلی ترین هدف سایت ایموجو جلب رضایت گیمرها و کاربران و آموزش گیم به آنها می باشد.

سخن پایانی

گوشی های موبایلی در دو دهه اخیر به بهترین و محبوب ترین پلتفرم بازی ها تبدیلی شده اند و امروزه کمتر از پلتفرم هایی مانند پلی استیشن، ایکس باکس، رایانه و … استفاده می شود. البته این پلتفرم ها هنوز هم دارای طرفداران خاصی هستند و مزایای متعددی نسبت به موبایل دارند. حدود نیمی از جمعیت جهان از اسمارت فون ها استفاده می کنند و این نشان می دهد که این پلتفرم می تواند پتانسیل بالایی داشته باشد و شرکت ها و استودیوهای بازی سازی از این پتانسیل نهایت استفاده را برده اند و سالانه هزاران بازی موبایلی جدید در سبک و ژانرهای متعدد تولید می شود. محبوبیت بازی های موبایلی باعث شده است که خبرگزاری ها، رسانه ها، شرکت ها، سایت ها و افراد مختلفی در این زمینه فعالیت داشته باشند و به جنبه های مختلف بازی ها بپردازند. سایت ایموجو به عنوان یکی از باسابقه ترین، معتبرترین و پربازدیدترین سایت های فعال در این حوزه خدمات مختلفی به گیمرها و کاربران ارائه می کند که مهم ترین آنها شامل مواردی همچون آموزش گیم، رفع مشکلات، دانلود بازی ها، پوشش اخبار و حواشی و … می باشند.

 

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت