learndl learndl triboon

انتشارات دانش پژوهان جوان در بانک کتاب بیستک

از نشانه‌­های رشد و تعالی فرهنگی هر جامعه‌­ای، فرهنگ کتاب و کتابخوانی طبقات مختلف جامعه و علاقه آنها به مطالعه است. دانش‌­آموزان، دانشجویان، اساتید، نویسندگان، مترجمان از دسته افرادی هستند که باید افکار و اندیشه‌­های خود را با مطالعه پرورش داده و باعث ارتقای علمی خود و جامعه شوند. انتشارات دانش ­پژوهان جوان برای کمک به تمام کسانی که در این راه قدم برداشته‌­اند رسالت مهمی را بر عهده گرفته است. انتشارات دانش ­پژوهان جوان با داشتن مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه نشر کتب علمی و دانشگاهی به اساتید، نویسندگان و مترجمان کمک می‌­کند که آثار خود را به کتاب تبدیل کنند تا دیگر افراد جامعه بتوانند از آن بهره برده و بار علمی خود را بیفزایند. کتاب خواندن سبب می­‌شود تا دید بازتری نسبت به محیط اطراف داشته باشید و قدرت یادگیری و حافظه خود را تقویت کنید.

انتشارات دانش پژوهان جوان

چگونگی خرید کتاب

با اینکه در دنیای امروزه سبک کتاب خواندن با گذشته تغییر کرده و بسیاری از افراد بصورت الکترونیکی مطالعه می­‌کنند اما اکثریت افراد با در دست داشتن کتاب به لذت خواندن می­‌رسند. همین‌طور نحوه خرید کتاب نیز دستخوش تغییر شده، برخی ترجیح می­‌دهند کتاب­‌های مورد نظر خود را بصورت اینترنتی و از طریق وبسایت­‌ها تهیه نمایند؛ زیرا عقیده دارند که خرید را راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌­دهند و عده‌­ای هم دوست دارند که بصورت حضوری خرید کتاب را انجام دهند زیرا از دیدن قفسه­‌های پر از کتاب احساس مطلوبیت بیشتری می‌­کنند. خلاصه اینکه گرچه نحوه خرید افراد می‌­تواند متفاوت باشد اما هدف همه آنها تهیه کتاب برای فروش و یا مطالعه کردن می‌­باشد. از جمله کتاب‌هایی که در لیست خرید افراد قرار دارد کتاب‌های درسی و علمی انتشارات دانش ­پژوهان جوان می‌­باشد.

مجموعه کتاب‌های کمک درسی

انتشارات دانش ­پژوهان جوان مرجع رسمی فروش کتاب‌های آموزشی و کمک درسی، کتاب‌های زیادی را در رشته‌­های مختلف زیست ­شناسی، ریاضی، فیزیک، شیمی، کامپیوتر، نجوم و اختر فیزیک منتشر کرده است. علوم نهم فیزیک، علوم نهم شیمی آموزش و تست، الفبای المپیاد نجوم و اخترفیزیک، الفبای ژنتیک، الفبای جبر در المپیاد ریاضی، الفبای الکترومغناطیس، کارگاه شیمی آلی،اصول و مبانی فیزیولوژی، مبانی کنترل متابولیسم، شناخت گاوها در بورس، استراژی­‌های جبر در المپیاد ریاضی و… از جمله کتاب‌های چاپ شده توسط انتشارات دانش ­پژوهان جوان می‌­باشد. کتاب‌های کمک درسی با داشتن بار علمی و پژوهشی، سبب رشد استعداد و خلاقیت دانش‌­آموزان و دانشجویان شده و به فعالیت­‌های ذهنی آنان جهت مثبت و رو به رشدی را خواهد داد. همچنین محتوی قوی کتاب‌های کمک درسی باعث یادگیری عمیق، ماندگار و بالا رفتن توان ذهنی افراد می­‌گردد.

بانک کتاب

انتشارات دانش پژوهان

کسب دانش و معرفت و خواندن کتاب‌های خوب و مفید، دنیای زیبایی را برای ما به ارمغان آورده که باعث بهبود کیفیت زندگی افراد جامعه می­‌شود. از این­رو خانواده­‌ها باید فرزندان خود را ترغیب به مطالعه کتاب‌های مفید کنند و اجازه ندهند که فرزندانشان با کتاب و کتاب­خوانی بیگانه شده و به آن عادت کنند. کتاب‌های علمی و پژوهشی دسته­‌ای از کتاب‌های مفید و کاربردی می­‌باشد که توسط انتشارات دانش­ پژوهان جوان و همین‌طور دیگر انتشارات معتبر منتشر می­‌شود. بانک کتاب دربردارنده منابع وسیع و غنی کتب مختلف در خود می­‌باشد که با مراجعه به آن لیستی از انواع مختلف در اختیار شما قرار می­‌گیرد که با توجه به نیاز خود آن را می­‌توانید بخرید. در بانک کتاب درسی نیز به همین منوال است شما می‌­توانید کتبی مثل فیزیک جامع ریاضی آبی قلم­ چی، جامعه­ شناسی کنکور انسانی، ادبیات فارسی جامع، زیست­ شناسی جامع و… علاوه بر کتاب می‌توانید بسته‌­های دی­ وی­ دی کنکور و یا مقاطع تحصیلی دبیرستانی را در بانک کتاب بیابید.

ارسال رایگان یک فرصت عالی برای خریدار

با همه­‌گیری خرید اینترنتی و یا تلفنی، محصولات و کالاهای مختلف از جمله خرید کتاب، مسائلی مانند نحوه پرداخت قیمت کالا و هزینه حمل و نقل و چکونگی دریافت آن کالا مطرح می‌­شود و با توجه به فراهم شدن بسترهای لازم برای خرید غیرحضوری استقبال از این خرید و فروش روزبه­ روز بیشتر از گذشته شده است. ارسال رایگان کالای خریداری شده یکی از امتیازاتی است که برخی از فروشگاه‌­ها به منظور رقابت با دیگر فروشگاه­‌ها و یا جلب رضایت مشتریان خود در نظر می­‌گیرند. پیشنهاد ارسال رایگان سفارش از طرف فروشنده به خریدار یک پیشنهاد عالی برای هر خریدار بوده که نمی­‌تواند آن را رد کند؛ زیرا از لحاظ اقتصادی به ­صرفه است. بنابراین بیشتر افراد همواره برای خرید غیرحضوری بدنبال فروشگاهی هستند که این امتیاز را برای مشتریان خود در نظر بگیرد.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم خرید اینترنتی و یا سفارش تلفنی به دلیل صرفه­‌جویی در زمان برای بسیاری از افراد حائز اهمیت بوده و جزو معیارهای آنها برای خرید کردن می­‌باشد. کتاب از جمله محصولاتی بوده که نیازی نیست حتماً بطور حضوری آن را تهیه نماییم و موضوع دیگر اینکه در خرید غیرحضوری کتاب ما می‌­توانیم هر تعداد که بخواهیم سفارش دهیم. در صورتی که در خرید حضوری این احتمال وجود دارد که کتاب مورد نظر ما به آن تعدادی که می‌­خواهیم موجود نباشد و یا به اتمام رسیده باشد و ما مجبور شویم به کتابفروشی دیگری مراجعه کنیم که این مستلزم صرف زمان است و نکته حائز اهمیت‌­تر اینکه یک فروشگاه اینترنتی بصورت 24 ساعته، امکان سفارش و خرید را داریم. بیستک کتاب یکی از فروشگاه‌هایی است که محصولات خود را در زمینه فروش اینترنتی و تلفنی کتاب‌های کمک درسی برای مقاطع تحصیلی مختلف ارائه می­‌کند.

بیستک کتاب بهترین فروشگاه برای خرید کتاب­ های انتشارات دانش ­پژوهان جوان

انتشارات دانش پژوهان

بیستک کتاب از جمله فروشگاه‌­های معتبر و نام آشنا برای دانش‌­آموزان و دانشجویان و دیگر افرادی که سر و کارشان با کتاب‌­های کمک درسی است می­‌باشد. این فروشگاه کتب انتشارات مختلف از جمله انتشارات دانش ­پژوهان جوان، انتشارات گاج، انتشارات مبتکران، کلاغ سپید، مهر و ماه و… را بصورت اینترنتی و تلفنی به فروش می­‌رساند. خرید از بیستک کتاب با توجه به دسته‌­بندی خوب محصولات و با درج قیمت بسیار آسان است. شما می­‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://bistakketab.ir مراجعه کنید و با طیف وسیعی از انتشارات دانش ­پژوهان جوان و دیگر محصولات این مرجع رسمی آشنا شوید. در ضمن ارسال رایگان کتب خریداری شده یکی از مزیت­‌هایی است که توسط بیستک کتاب به سراسر نقاط ایران در نظر گرفته شده و برای مراکز آموزشی و کتابفروشی­‌ها و…یک فرصت عالی بوده تا متحمل هزینه حمل و نقل نشوند.

با مدیریت اصغر محلاتی

02166410000

02166412500

09126412500

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت