learndl learndl triboon

انتخاب رنگ کابینت چوبی مناسب با دکوراسیون چوبی

یکی از اساسی ترین وسایل در آشپزخانه کابینت است که معمولاً در طرح‎ها و رنگ‎های مختلفی ساخته می شود. امروزه کابینت چوبی بیشترین طرفداران را به خود جلب کرده و  در دکوراسیون داخلی جدید از آن به وفور استفاده می شود. تقریباً می توان گفت کابینت چوبی با تمامی سبک‎ها و دکوراسیون‎ها هم خوانی داشته و  گرمی و زیبایی خاصی به محیط آشپزخانه می بخشند.

انتخاب رنگ مناسب کابینت چوبی مدرن

رنگ کابینت چوبی

قبل از هر چیزی برای انتخاب کابینت باید به رنگ آن توجه کنید. رنگی که برای کابینت چوبی خود انتخاب می کنید در طراحی دکوراسیون آشپزخانه شما بسیار مؤثر است. بهتر است با در نظر گرفتن رنگ دکوراسیون آشپزخانه خود از رنگ‎های مناسب استفاده کنید تا زیبایی آشپزخانه شما دو چندان شود. استفاده از رنگ‎هایی نظیر رنگ قرمز، رنگ آبی، رنگ زرد، رنگ سفید، رنگ مشکی، رنگ قهوه ای یا رنگ چوب و طوسی رنگ‎هایی هستند که می توانند با دکوراسیون چوبی هماهنگ شوند.

کابینت چوبی مدرن با رنگ قرمز:

رنگ قرمز یک رنگ گرم است. به همین دلیل فضای یک آشپزخانه سرد را گرم و زیبا می کند. باید گفت این رنگ طرفداران خاص خود را دارد. این رنگ بهتر است در آشپزخانه هایی با فضای بزرگ به کار گرفته شود زیرا در غیر این صورت دلگیر و خسته کننده می شود. همچنین می توانید رنگ قرمز را با رنگ سفید ترکیب کنید تا فضایی دلنشین تر داشته باشید.

کابینت چوبی مدرن با رنگ آبی: 

رنگ آبی برای آشپزخانه هایی با سبک کلاسیک انتخاب مناسب تری است. با توجه به اینکه رنگ آبی نور را جذب می کند برای آشپزخانه های پرنور گزینه مناسب تری محسوب می شود.

کابینت چوبی مدرن با رنگ زرد:

با توجه به اینکه رنگ زرد نور را منعکس می کند، برای آشپزخانه های کم نور بسیار مناسب است. این رنگ به محیط آشپزخانه گرما می بخشد و ترکیب آن با قهوه ای یا چوب گرما و زیبایی محیط را دو چندان می کند.

کابینت چوبی سفید:

رنگ سفید نماد تمیزی و بهداشت است و افرادی که به ظاهری تمیز و شیک و مدرن علاقه مند هستند، بسیار مناسب است. این رنگ به دلیل ماهیت خنثی بودنی که دارد، به راحتی با تمام رنگ‎ها هماهنگ می شود. ترکیب رنگ سفید با دکوراسیون چوبی، سبکی شیک و مدرن را به ارمغان می آورد. این رنگ نور را منعکس می کند، به همین دلیل کابینت چوبی سفید فضای آشپزخانه را نورانی و بازتر و بزرگ تر جلوه می دهد. رنگ سفید به همراه چوب و یا رنگ مشکی بهترین و زیباترین ترکیب را در دکوراسیون منزل به وجود می آورد.

کابینت چوبی مشکی: 

کابینت چوبی مشکی یکی از مدرن ترین نوع کابینت چوبی است که به صورت براق و گلاس و ترکیب با رنگ‎های روشن مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت تمایل به استفاده از کابینت مشکی در دکوراسیون چوبی منزل خود بهتر است از طرح‎ها و نمونه های ساده استفاده کنید. استفاده از رنگ کابینت مشکی در کنار برخی از رنگ‌های دکوراسیون چوبی جلوه زیباتری دارد.

کابینت چوبی کلاسیک چوبی:

رنگ کابینت چوبی

 رنگ چوب یا قهوه ای یکی از پرطرفدارترین نوع کابینت است که از دیرباز تا کنون مورد استقبال مردم قرار گرفته است. کابینت چوبی کلاسیک دارای طیف رنگی است و فضای آشپزخانه را مدرن و زیبا می سازد. کابینت چوبی کلاسیک حس نوستالژیک داشته و حس آرامش را به فرد می بخشد و هیچ گاه خسته کننده نمی شود. برای زیبایی بیشتر دکوراسیون منزل خود با کابینت چوبی و دکوراسیون چوبی بهتر است از گیاهان خانگی استفاده کنید تا جذابیت محیط منزلتان دو چندان شود.

کابینت چوبی طوسی:

رنگ طوسی نیز یکی از رنگ‎های خنثی و سرد است که ترکیب آن با رنگ‎های دیگر نظیر سفید و زرد و… بسیار زیبا می شود. رنگ طوسی بسیار آرامش بخش است و فضای آشپزخانه را بزرگ تر و دلبازتر نشان می دهد. استفاده از این رنگ در سبک دکوراسیون مدرن بسیار کاربرد دارد و در سبک دکوراسیون و معماری کلاسیک نیز جلوه ای بی نظیر به فضای آشپزخانه می بخشد.

نکاتی در خصوص انتخاب رنگ کابینت چوبی

انتخاب رنگ در دکوراسیون چوبی منزل بسیار مهم است به همین دلیل سعی کنید هنگام انتخاب و ترکیب رنگ‎ها، بیش از دو رنگ انتخاب نکنید. زیرا این کار سبب کوچک و شلوغ نشان دادن محیط آشپزخانه می شود. برای انتخاب رنگ کابینت به کارگیری رنگ‎های مکمل زیبایی دکوراسیون منزلتان را دو چندان می کند. شما می توانید برای فضاهای کوچک و کم نور از رنگ‎های روشن و گرم و یا تلفیقی از رنگ سرد و گرم که رنگ گرم آن غالب باشد، انتخاب کنید تا محیط آشپزخانه شما جذاب تر و زیباتر شود. رنگ‎های روشن فضای آشپزخانه را بازتر و بزرگ تر نشان می دهند.

خرید کابینت چوبی

آلتن یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان کابینت چوبی است که با به کارگیری افراد مجرب و ماهر اقدام به تولید کابینت چوبی کلاسیک، کابینت چوبی سفید و …. نموده است. این کمپانی علاوه بر تولید محصولات خود اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه انتخاب رنگ مناسب با دکوراسیون به مشتریان خود نموده است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت‎ها و همچنین دریافت خدمات مشاوره ای با متخصصین آلتن تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت