learndl learndl triboon

اقامت در هتل‌های لاکچری با سه تور ساحلی

آسیا، محل زندگی ما سرزمین هزاران جزیره و ساحل است که در حالی که تعدادی از آن‌ها توریستی و مجهز هستند بیشترشان بکر و غیرمسکونی‌اند و از برخی دیگر هم فقط برای سفرهای روزانه مورد بازدید قرار می‌گیرند. شما می‌توانید برای تجاربی بی‌نظیر بیشتر خرج کنید و در لاکچری‌ترین هتل‌ها، از امکانات و ویژگی‌های غیرمعمول و فوق‌العاده‌ای بهره‌مند شوید تا حدی که اصلا لازم نباشد از هتل خارج شوید تا به چیزی برسید.

تور آنتالیا، هتل‌هایی در ساحل طلایی

تور آنتالیا از محبوب‌ترین مقاصد تابستانی ترکیه و تقریبا مشهورترین آن‌هاست. تا پیش از آن که گردشگری در نقاط دیگری هم رونق بگیرد آنتالیا شناخته شده و پربازدید بود. سواحل زیبای درخشان، آب‌های شفاف و آبی، زندگی دریایی و حضور جذاب دلفین‌ها هم توجه توریست‌ها را جلب کرده و هم سرمایه‌دارام. پس اینگونه بود که با ساخت هتل‌های لوکس و فعالیت‌های برجسته آبی، احداث پارک‌های آبی و امکاناتی برای کودکان، هم خانواده‌ها آنتالیا را مقصدی مناسب می‌بینند هم زوج‌ها برای گذراندن ماه عسل و لحظات رومانتیک‌شان.

هتل‌های لاکچری

هتل مردان پالاس؛ این هتل لوکس 56 آتاقه که به سبک معماری عثمانی و اروپایی ساخته شده در منطقه توریستی لارا قرار دارد و چیزی بیش از آنکه اسمش پالاس (قصر) می‌گوید، به نظر می‌رسد. این هتل وسیع با ظاهری به شدت خیره کننده، استخرهای آب و پل‌هایی کوچک برای عبور یکی از بهترین هتل‌های اروپاست که حتی توانسته برنده جایزه هم شود. این هتل با ارائه رستوران زیر آکواریوم امکان غذا خوردن در کنار صدها ماهی را فراهم می‌کند. یکی دیگر از هتل‌های منطقه لارا، هتل جذاب و دیدنی تایتانیک است که ساختمان آن از بیرون به شکل کشتی بزرگ و سفیدی ساخته شده است. این هتل که بارها جوایز مختلفی را از آن خود کرده است ساحل اختصاصی وسیع، استخر روباز فصلی، باشگاه تفریحی کودکان و ده‌ها امکان رفاهی دیگر به شما ارائه می‌دهد. از این قبیل اسامی در آنتالبا کم نیستند هتل ریکسوس پریمیوم، هتل مکس رویال، هتل سو آنتالیا و نام‌های دیگر با ارائه سواحل خصوصی، امکانات تفریحی کودکان و استخر و رستوران سعی در جذب هرچه بیشتر نظر مخاطبان را دارند. شک نکنید در هر کدام که اقامت کنید از بهترین تجارب عمرتان را کسب کرده‌اید.

در کنار اقامت در این هتل‌ها می‌توانید در پارک‌های آبی تفریح کنید، در بهترین رستوران‌ها از خوردن غذاهای دریایی لذت ببرید و در مراکز خرید آنتالیا بهترین خریدهای اورجینال را از فروشگاه‌های برند شناخته شده جهانی داشته باشید.

تور مالزی، هتل‌های با میزبانی مهربانانه!

تور مالزی به عنوان کشوری چند فرهنگی یکی از جذاب‌ترین مقاصد جوب شرقی آسیا محسوب می‌شود که سفر به مرکز آن کوالالامپور به همان اندازه جذاب است که سفر به سواحل آن! این شهر با ارائه بهترین‌ها هیچ چیزی کم از سواحل زیبایش ندارد. با اقامت در هتل 5 ستاره و لوکس Traders که روبروی برج‌های دوقلوی پتروناس واقع شده می‌توانید از استخر، سالن ورزش، سونا و ماساژ و همچنین کافهو رستوران بهره‌مند شوید و همان آرامشی را به دست بیاورید که یک هتل ساحلی در پنانگ ارائه می‌دهد!

هتل‌های لاکچری

با این همه تابستان و سواحلش همچون دو قطب آهن ربا همیشه یکدیگر را جذب می‌کنند. در جزیره زیبا و خیره‌کننده پنانگ می‌توانید اقامتی لوکس را بر روی سواحل ماسه سفیدش تجربه کنید. هتل شانگری‌-لا از بهترین هتل‌های پنانگ است که با ارائه باغ‌های زیبای سرسبز، 2 استخر مجزا، 5 رستوران و امکاناتی مثل زمین گلف و سالن بازی اقامتی تمام عیار را برای شما رقم می‌زند. اگر در محدوده جورج تاون هستید به هتل جی گورنی بروید که هم به دریا و مراکز خرید نزدیک است و هم با استخر روباز، استخر کودکان، خدمات ماساژ و مرکز اسپا و سلامت، و همچنین خدمات آرایشی اقامتی بسیار راحت و لوکس را برایتان رقم می‌زند. اورگرین لورل پنانگ یا هتل پارک رویال پنانگ ریزورت نیز از دیگر نام‌های لوکس پنانگ هستند.

لنکاوی در همسایگی دیگر مقصد پرطرفدار مالزی است که طیف وسیعی از امکانات را از لوکس‌ترین تا مقرون به صرفه‌ترین را برای تمامی بودجه‌ها ارائه می‌دهد. هتل جذاب مرتیوس پلانگی بیچ لنکاوی با ارائه 51 کلبه 1 یا 2 طبقه حس زندگی سنتی مردم مالزی را با ترکیب امکانات لوکس به مهمانان خود ارائه می‌دهد. همچنین هتل دانا لنکاوی با ارائه پنج مرکز بزرگ سرو نوشیدنی، خدمات درمانی و 125 اتاق و سوییت لوکس و راحت، اقامتی فراموش نشدنی را برای شما رقم می‌زند. ریزورت آندامان، داتای لنکاوی و ریزورت تانجونگ رو از دیگر نام‌های لوکس لنکاوی برای اقامتی فراموش نشدنی هستند.

تور تایلند، اقامت در هتل‌های رویایی

احتمالا هیچ توری به اندازه تور تایلند، در آسیا به عنوان مقصدی ساحلی و برجسته محبوب نباشد! تایلند سرزمین نور و ماسه است سرزمین معابد طلایی و بازارهای شبانه، سرزمین جنگل‌های مرطوب و هر کجای این سرزمین که اقامت داشته باشید می‌توانید از بهترین‌ها بهره‌مند شوید. برای اقامتی راحت در بانکوک می‌توانید در هتل تنفیس بانکوک اقامت کنید که استخر و سالن ورزشی، اتاق‌های لوکس ارائه می‌دهد و یا در هتل پرایا پلازا، هتل مونتین بانکوک، هتل پولمن بانکوک کینگ پاور، یا هتل کنراد بانکوک بمانید.

هتل‌های لاکچری

اگرچه اقامتی ساحلی در جایی مثل پوکت به مراتب جذاب‌تر خواهد بود.  هتل لا فلورا پاتونگ با استخر روباز، در فاصله 2 دقیقه‌ای ساحل و هتل سوئیس‌ اوتل در فاصله 4 دقیقه‌ای از ساحل از بهترین هتل‌های لوکس پوکت هستند که از خدمات مساژ و درمان تا دسترسی به ساحل و استخر همه را با یک پکیج جذاب ارائه می‌دهند. هتل ملنیوم و هتل بسیار زیبا و جذاب هتل گریسلند با نمایی سبز و استخر بزرگ روباز در جلو همگی با امکانات لوکس و برجسته از شما پذیرایی می‌کنند.

اگرچه پوکت به شدت جذاب است اما برای افرادی که می‌خواهند بیشتر در طبیعت غرق شوند جایی به اندازه کوه سامویی جذاب و رویایی نیست! هتل بوفوت ریزورت اند اسپا یکی از بهترین و جذاب‌ترین اقامتگاه‌های کوه سامویی است که با 61 اتاق و استخر روباز و سونا ، زمین گلف ، خدمات ماساژ و اسپا ، آبگرم بهترین اقامت را برای شما رقم می‌زند و حتی تفریحاتی مثل قایقرانی، ماهیگیری و تنیس هم ارائه می‌دهد. یکی دیگر از این هتل‌ها، هتل لانا سامویی است که با استخر روباز و چترهای آفتابی در ساحل جذاب بوفوت واقع شده است. هتل سانتی بوری بیچ ریزورت اند اس، هتل فورسیزن ریزورت سامویی و هتل سالا سامویی ریزورت اند اسپا با ارائه استخر و اسپا و خدمات درمانی، محیطی آرام و دسترسی به ساحل سفری رویایی و فراموش نشدنی را در تور تایلند برای شما رقم می‌زنند.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 2.5 / 5. تعداد آرا : 2

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت