learndl learndl triboon

اضافه شدن Web Stories برای ساخت وب استوری

اضافه شدن Web Stories برای ساخت وب استوری

با توجه به دنیای الان که همه چیز بر مبنای شبکه های اجتماعی و … است ، قطعا با استوری ها آشنا هستید . اینستاگرام ، فیسبوک ، واتساپ و.. جز شبکه های اجتماعی هستند که قابلیت استوری را برای کابران خود فراهم آورده اند . اصلا استوری به چه معناست ! استوری یا story به معنای داستان یا داستان کوتاه تلقی میشود . چرا Story در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، اینقدر محبوب شده است و کاربران به گونه ایی از story اینستاگرام استفاده میکنند که جز اصلی از زندگی آنها شده است . خود من برای اطلاع از حال دوستان و اطرافیانم فقط و فقط از استوری های اینستاگرام استفاده میکنم و به محض ورود به چنین شبکه های اجتماعیی ، story های آن را باز میکنم . برای اطلاع بیشتر از این موضوع ، وبیت را تا انتهای این مقاله همراهی کنید .

 

چرا داریم در مورد استوری حرف میزنیم ، وقتی که همه وبمسترها به اینطور چیزها به صورت کامل اشراف دارند ؟ حتما باید یک کابل ارتباط دهنده بین این موضوع و وبمسترها باشد . نکنه که توی دنیای وب ، مخصوصا توی گوگل استوری ها راه اندازی شده اند ؟ کاملا درست است . وبیت امروز میخواد راجب web Story های گوگل به طور کامل بحث کند . وب استوری‌ها نوعی جدید از داستان‌گویی است که جدیدا توسط کمپانی گوگل برای درک بهتر کاربر از محصولات، خدمات و اطلاعات بیشتر درباره یک موضوع ایجاد شده‌اند. با استفاده از web Story می‌توانید داستان‌هایی مصور بصورت انیمیشن یا Tappable ایجاد کنید. اگر بخواهیم ساخت وب استوری را به موضوعی در شبکه‌های اجتماعی تشبیه کنیم، باید بگوییم وب استوری ها دقیقا مشابه Story های اینستاگرام هستند.

 

مهم ترین مزایای ایجاد وب استوری عبارتند از :

  1. به راحتی میتوانید با استفاده از وردپرس ، استوری های خود را در گوگل ایجاد کنید .
  2. امکان اشتراک‌گذاری لینک story در دنیای وب: شما می‌توانید به راحتی لینک Story خود را هر جایی قرار دهید.
  3. استوری‌های خود را بدون ذکر نام برند دیگران و بصورت کاملا اختصاصی ایجاد کنید.
  4. با استفاده از گوگل آنالیتیکس می‌توانید از استوری‌های خود بصورت عالی آمارگیری کنید.
  5. حالا از همه این‌ها که بگذریم، گوگل افزونه Web Stories را بصورت رسمی برای وردپرس منتشر کرده. پس میتوانیم با استفاده از وردپرس ، استوری هایی را اضافه کنیم .

 

ساخت وب استوری با وردپرس

برای ساختن وب استوری ها و تولید محتوا در آن ، کافیه که افزونه مرتبط با این موضوع را که Web Stories نام دارد ، پیدا و نصب کنیم . پس از نصب این افزونه ، نوبت به آن رسیده است که آن را در سایت خود فعال کنید . بعد از فعال سازی این افزونه، روی تب Stories از سمت راست پنل پیشخوان وردپرس خود کلیک کنید. حالا روی Explore Templates کلیک کنید و قالب دلخواه خود را برای ساخت web Story انتخاب کنید. به همین راحتی میتوانید استوری هایی را به گوگل اضافه کنید . با استفاده از web Story ، درواقع شما میتوانید تعداد کاربران سایت خود را افزایش دهید و همچنین ترافیک سایت خود را بالا ببرید .

 

پس از اینکه متن و تصویر مورد نظر خود را برای وب استوری آماده و وارد کردید ، زمان کلیک برروی نوار پایین صفحه می باشد . تمام صفحات را تکمیل کنید و در نهایت روی Publish کلیک کنید. به همین راحتی! شما Story دلخواه خود را برای سایت‌تان ایجاد کردید. در نهایت با کلیک روی View Story می‌توانید استوری خود را در محیط وب مشاهده کنید. و کاربران شما با رفتن به اسلاید بعدی (یا لمس صفحه با موبایل شبیه به اینستاگرام) می‌توانند به صفحات قبلی و بعدی مراجعه کنند. فراموش نکنید لینک story های خود را برای کاربران‌تان ارسال کنید. با این روش ها میتوانید به راحتی کاربران هدف بالایی جذب کنید و حتی فروش محصولات و خدمات خود را افزایش دهید . اگر علاقه مند به چنین مسائلی هستید ، وبیت را دنبال کنید و از مقالات آن  نهایت لذت را ببرید !

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 1 / 5. تعداد آرا : 1

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت