learndl learndl triboon

اشتغال زایی دکتر میثم شکری ساز

اشتغال زایی دکتر میثم شکری ساز

امروزه یکی از  معضلات و مشکلات بزرگ جوامع در حال توسعه، بیکاری است. جوانان و نیروهای متخصص هر کشوری به عنوان سرمایه و منابع انسانی آن کشور به شمار می روند.

اگر شرایطی مهیا شود که جوانان به واسطه ی تخصص و مهارت شان، جایگاه و موقعیت های شغلی مناسبی داشته باشند، می توانند به رشد اقتصادی و خودکفایی کشور کمک بسزایی کنند. جوانان بیکار در واقع نمی‌توانند هیچ آینده‌ای برای کشور خود ترسیم کنند و معمولاً روزها را با حس پوچی و ناامیدی سپری می کنند چرا که اگر کار نباشد درآمدی نیست و اگر درآمد نباشد، آمال و آرزو هم هیچ معنایی ندارد.

جوانان برای ادامه زندگی، تشکیل خانواده، خرید ماشین و خانه و بسیاری از ملزومات دیگر نیاز به اشتغال و درآمد زایی دارند. در واقع محور اساسی چرخه موفقیت، شغل و حرفه ای است که هر فردی برای خود در زندگی انتخاب می کند. حال تصور کنید که هیچ فرصت شغلی و اشتغالی در جامعه وجود نداشته باشد و جوانان بیکار فقط در جامعه پرسه بزنند، آن وقت است که بساط فساد، بزه، اعتیاد و هزاران معضل دیگر گریبان جامعه را می گیرد. جوانانی که کاری برای انجام دادن نداشته باشند، معمولاً انرژی شان را صرف کارهای بیهوده و مخرب کرده و کلیه ی جامعه را به نابودی و فساد می کشانند.

در چنین جوامعی معمولاً جوانان متخصص و فرهیخته یا مهاجرت می‌کنند و یا درگیر معضلات و مشکلات رایج در جامعه می شوند به تبع این مشکلات معمولاً فقر و فساد در جامعه رواج پیدا کرده و همه چیز رو به زوال خواهد رفت.

اما از آنجایی که معمولاً برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد مشکل  بیکاری  هم تنها به مدد دستان پرتوان کارآفرینان قدر، خلاق و با تدبیر حل خواهد شد.

اشتغال زایی دکتر میثم شکری ساز

کارآفرینان معمولاً با دارا بودن ذهنی خلاق و پویا در زمینه های مختلف و همچنین ایجاد کسب و کارها و استارتاپ های کوچک و بزرگ، ید طولایی در ایجاد فرصت های شغلی و همچنین توسعه اقتصادی کشور دارند.

قطعاً کارآفرینان می‌توانند با ارائه ی راهکارهای مختلف و همچنین به کارگیری جوانان فرهیخته و متخصص اهمیت به سزایی در کاهش نرخ بیکاری هر جامعه ای داشته باشند  و آن را به سوی خودکفایی و استقلال سوق دهند.کارآفرینانی که به واقع با تلاش مستمر و شبانه‌روزی خود توانستند جایگاه شغلی خود را تثبیت کرده و روز به روز بر توان آن و قدرت آن بیفزایند.

البته چنین کارآفرینانی در ایران کم نیستند. این روزها در میان قشر جوان و تحصیلکرده شاهد کارآفرینانی قدر و به واقع توانمند  هستیم که نقش اساسی در اشتغال زایی برای جوانان کشور بازی می کنند.

میثم شکری ساز یکی از این کارآفرینان توانمند و خلاق است که توانسته در این اوضاع نابسامان اقتصادی و همچنین همه گیری ها کرون، برای بیش از ۵۰۰ نیروی جوان و فرهیخته اشتغال زایی کند.

کارآفرینی که تنها با داشتن ۳۴ سال سن، موفق به اخذ عنوان کارآفرینی برتر ایران شده است. ایشان یک جوان توانمند و قدر است که نه تنها توانسته با درایت و هوش ذاتی اش موفقیت را از آن خود کند، بلکه برای تعداد بی شماری ازجوانان ایرانی اشتغال زایی کرده است.

وی با اعتقاد بر اینکه جوانان  سرمایه ارزشمند هر کشور محسوب می‌شوند، فعالیت های بسیاری در زمینه کاهش نرخ بیکاری جوانان انجام داده و امیدوار است که بتواند سهم خود را در کاهش نرخ بیکاری جوانان ادا کند.

اشتغال زایی دکتر میثم شکری ساز

دستاوردهای دکتر میثم شکریساز

دستاوردهای دکتر میثم شکری ساز در تمامی زمینه های مختلف اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و ارائه ی خدمات به مردم ایران و جامعه ی جوانان ایرانی ستودنی است.  ایشان تا به امروز توانسته موفقیت‌های بی‌نظیر را به نام خود ثبت کند در واقع توانسته عملکرد کم‌نظیری از خود نشان دهد.

شاید کار شاقی به نظر نرسد اما تنها کسانی که در زمینه ی کارآفرینی دستی بر آتش دارند، می دانند که حفظ کردن تمامی نیروهای انسانی در شرایط همه‌گیری کرونا و همچنین اوضاع نابسامان اقتصادی کار آسانی نیست. اما در همین شرایط دکتر میثم شاکری ساز نه تنها هیچ نیرویی از کارمندان خود را تعدیل نکرده بلکه تمامی آنها را با با آموزش های به روز و جدید مجهز کرده تا بتوانند بهترین خدمات را در زمینه های مختلف به جامعه ایرانی ارائه دهند.

دکتر میثم شکری ساز در این شرایط بحرانی نه تنها توانسته به فعالیت خود ادامه دهد و روحیه مقاوم و استوار شکست ناپذیر  خود را حفظ کند، بلکه بر این باور است که مقاومت در برابر مشکلات و سختی ها است که از انسانها افراد با تجربه ای می سازد که میتوانند نردبان های موفقیت را یکی یکی طی کنند.

یکی از  خصوصیات جالب توجه این مدیر موفق، مهارت بالای وی در مدیریت الهام بخش و همچنین برنامه ریزی منسجم و مداوم به سمت موفقیت است. با نگاهی کلی به سوابق فعالیتی دکتر میثم شکری ساز به راحتی می‌توان متوجه این مسئله شد که وی یکی از کارآفرین و مدیران جوان است که تا به امروز توانسته است مجموعه های تحت مدیریتش را با توان هر چه تمام تر مدیریت کرده و به پیش براند.

امروزه جامعه ایرانی بیش از هر زمان دیگری نیازمند افرادی چون دکتر میثم شکری ساز است. باشد که در سال‌های آتی شاهد تولد و رشد کارآفرینان قدری چون میثم شکری ساز باشیم و بتوانیم از تجربه ها و درایت اینگونه افراد نهایت استفاده را بکنیم تا شرایط جامعه را بهبود بخشیده و استقلال و خودکفایی آن را تضمین کنیم.

مطمئنا وجود افرادی نظیر دکتر میثم شکری ساز به مانند موهبتی الهی برای هر جامعه ای است.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت