learndl learndl triboon

آیا ارسال دایرکت بصورت انبوه در اینستاگرام ممکن است؟

آیا ارسال دایرکت بصورت انبوه در اینستاگرام ممکن است؟

اگر ابزار مناسب را در اختیار داشته باشید، بلی!

ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام قواعدی دارد که کاربران اینستاگرام از آنها اطلاعی ندارند و ابزار مناسب ارسال دایرکت را نمیشناسند در نتیجه به این باور میرسند که ارسال دایرکت کار سختی است زیرا باید کار را بصورت دستی انجام دهند که بسیار طاقت فرسا و تقریبا ناممکن است! در حالیکه با شناخت قوانین و در اختیار داشتن ابزار مناسب به راحتی میتوانند در روز پیام های زیادی ارسال کنند و از نتیجه شگفت انگیز این نوع تبلیغات بهرمند شوند. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا از جزئیات دقیق ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام مطلع شوید…

کاربرد و مزایای ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام

یکی از مواردی که برای افزایش فالوور یا معرفی کسب و کارتان در اینستاگرام می تواند موثر باشد، ارسال پیام در دایرکت است. این کار به رشد تعامل شما با کاربران کمک خواهد کرد. از ارسال دایرکت انبوه میتوانید برای تبلیغ مستقیم محصولات، اطلاع رسانی یک موضوع خاص و … استفاده کنید. هنگامی که شما کسب و کار خودتان را در قالب پست یا استوری معرفی میکنید ممکن است در میان تعداد زیادی از پست ها و استوری ها گم شود در نتیجه تعداد کمی از فالوورهای شما آن را خواهند دید. اما در ارسال دایرکت، میتوانید کاربر را کنجکاو کنید و احتمال بازدید محتوای خود را بالاتر ببرید؛ زیرا هنگامیکه یک پیام به صورت خصوصی (دایرکت)  ارسال میکنید، از سمت هر کسی، حتی یک شخص ناشناس هم که باشد کاربر آن پیام را محض کنجکاوی باز می کند و متن آن را میخواند. علاوه بر این، در ارسال پیام دایرکت بر خلاف پست و استوری، شما محدود به فالورهایتان نیستید و میتوانید حتی به غیر از فالوورهای خودتان ارسال پیام دایرکت داشته باشید. که این ویژگی دست شما را چه در تبلیغات کسب و کارتان چه در افزایش فالور، باز میگذارد.

یکی دیگر از مزیت های ارسال تبلیغات در دایرکت، رایگان بودن آن میباشد و از همه مهمتر در ارسال دایرکت شما میتوانید، مخاطب خود را انتخاب کنید و به گلچینی از افراد که فکر میکنید مشتری کسب و کار یا خدمات شما هستند پیام ارسال کنید این کار به شدت در فروش شما تاثیر خواهد داشت.

آیا ارسال دایرکت بصورت انبوه در اینستاگرام ممکن است؟

ابزار مناسب برای ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام

بدون شک جمع آوری تعداد زیادی آی دی اینستاگرامی مرتبط با کسب و کار خاص و ارسال پیام دایرکت به تک تک این آی دی ها کار طاقت فرسای است و انسان برای مدت طولانی قادر به انجام این کار نیست در نتیجه شما برای ارسال دایرکت در اینستاگرام به صورت منظم نیاز به ابزاری دارید که این فرآیند را به صورت کاملا خودکار برای شما انجام دهد. اگر در گوگل به دنبال ابزار این کار بگردید ممکن است با موارد زیادی مواجه شوید اما ما قصد داریم یکی از بهترین ها را که تست شده و تضمینی است خدمت شما معرفی کنیم. رباتی که در قالب یک پکیج تمام نیازهای شما را برای ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام پوشش میدهد.

سایت سازنده این ربات سایت کاربر مجازی (v-user.com) است و لینک صفحه این پکیج به شرح زیر میباشد:

https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-ارسال-دایرکت-انبوه-در-اینستاگرام

در ادامه ضمن توضیح نحوه کارکرد و ویژگی های این ربات، شرح خواهیم داد که چگونه با تکیه بر امکانات این ربات میتوانید به راحتی تعداد قابل قبولی ارسال پیام دایرکت در ماه داشته باشید.

ربات ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام کاربر مجازی یک محصول تجاری است که با یک بار خرید میتوانید بصورت دائمی از آن استفاده کنید و بابت ارسال ها نیاز به هزینه نخواهید داشت زیرا این محصول در قالب یک نرم افزار در سیستم (ویندوز) شما نصب شده و متعلق به خودتان خواهد بود.

بطور کل بخاطر اینکه ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام میتواند برای مقاصد مختلفی به کار برود و همه روزه مورد استفاده قرار بگیرد، قطعا بهتر است ابزاری را تهیه کنید که در اختیار شما قرار گیرد و هزینه آن بر اساس ارسال تعداد دایرکت ها محاسبه نشود چون در این صورت شما یک هزینه دائمی را بر کسب و کار خود تحمیل خواهید کرد.

نحوه عملکرد ربات ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام

ربات ارسال دایرکت انبوه کاربر مجازی یک به یک آی دی های مورد نظر شما را جستجو میکنید و برای آنها پیامتان را ارسال میکند. کافیست لیست از آی دی های اینستاگرامی را در قالب یک فایل اکسل به ربات بدهید و متن پیام خود را مشخص کنید و باقی کارها را ربات به طور کاملا خودکار برایتان انجام خواهد داد.

انتخاب متن درست پیام

متن پیام شما تاثیر زیادی در جواب گرفتن شما از تبلیغاتتان دارد در این قسمت نکاتی را در مورد نحوه پیام تبلیغات شرح خواهیم داد.

روانشناسی پیام

پیام تبلیغاتی تان را خودمانی، صمیمانه و مودبانه شروع کنید، تخفیف یا پیشنهاد ویژه ای در نظر بگیرید، در صورت امکان نام و نام خانوادگی مخاطبین را در متن پیام ذکر کنید و اعلام کنید که آی دی آنها را از پیدا کردید، برای ارسال پیام، از جملات تکراری ، پرهیز کنید و از جملاتی که برای کاربر جذاب است استفاده کنید.

بیان ویژگی متفاوت و یا مزایای کسب و کارتان

در محیطی مانند اینستاگرام شما رقیب های قدرتمندی در راستای کسب و کار خود دارید، و قطعا رقبای شما هم در حال تبلیغ کسب و کارشان هستند پس در پیام تبلیغات خود سعی کنید با بیان ویژگی های منحصربفرد، محصول یا کسب و کارتان را از رقبا متمایز کنید و دلیلی را که مشتری باید به خاطر آن شما را انتخاب کند به صورت روشن به او شرح دهید.

به قواعد ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام توجه داشته باشید

در پایان باید تمام نکاتی که تا به حال درباره آن صحبت شد را بر اساس قوانین اینستاگرام استفاده کنید تا بدون هیچ مشکلی بتوانید از این روش تبلیغاتی بهترین بازخورد را دریافت کنید. اینستاگرام بر اساس قدمت و اعتبار اکانت هایی که شما با آن اقدام به ارسال پیام دایرکت میکنید به شما تعداد مجاز ارسال پیام میدهد و این میزان تعداد اکثرا بر اساس ساعت است مثلا برای اکانت های تازه طراحی شده اینستاگرام اجازه ارسال 19 پیام در ساعت را میدهد. شاید در نگاه اول این تعداد کم به نظر برسد اما اینطور نیست به عنوان مثال اگر شما تنها 10 اکانت جانبی داشته باشید و با هر اکانت فقط 12 پیام ارسال کنید، در ساعت میتوانید 120 پیام ارسال کنید و طی ده ساعت کاری میتوانید 1200 عدد پیام دایرکت ارسال کنید که اگر نکات گفته شده در این مقاله را رعایت کرده باشید میتواند بازخورد بسیار خوبی دریافت کنید.

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با اصول و ساختار ارسال پیام دایرکت انبوه در اینستاگرام آشنا کنیم تا بتوانید نتیجه ی خوبی از تبلیغات در اینستاگرام بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت