learndl learndl triboon

3 روش اصلی برای اخذ اقامت استرالیا که به شما نمی گویند!!

اخذ اقامت استرالیا

چه چیزی بهتر از اقامت قانونی استرالیا برای یک مهاجر؟؟ در روز هایی که بسیاری از متقاضیان به دنبال مهاجرت به استرالیا و دریافت اقامت استرالیا هستند این سوال ایجاد می شود که کدام مسیر بهترین راه برای دریافت اقامت استرالیا می باشد؟ شاید شما هم جزء آن دسته از متقاضیان باشید که تصمیم بر این دارید تا اقامت یک کشور مدرن مانند استرالیا را بدست آورید. دوستان شما در این مقاله سه روش اصلی برای اخذ اقامت استرالیا را مطالعه خواهید کرد و در این زمینه اطلاعات مفیدی را بدست خواهید آورد و ما به شما سه میر اصلی را خواهیم گفت تا به این شکل بتوانید تصمیم بهتری را بگیرید و به این شکل بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید به همین منظور از شما درخواست می کنیم تا با ما همراه باشید تا انتهای این مقاله…

سه روش مهم برای گرفتن اقامت استرالیا کدام یک هستند؟

شاید شما هم با سه روش ویزای کاری استرالیا ، ویزای سرمایه گذاری و کارآفرینی استرالیا و همچنین ویزای اسپانسرکارفرمای استرالیا آشنا باشید. این سه روش از بسیاری جهات می توانند بهترین روش اخذ اقامت استرالیا شوند اما به شرطی که با یک وکیل رسمی مهاجرت استرالیا مشورت کنید. یک وکیل مهاجرت که دارای تجربه و دانش کافی در این زمینه باشد. ما قصد نداریم این بخش را صرفا به معرفی این روش ها اختصاص دهیم بله درست متوجه شدید می خواهیم چند نکته مهم را برای شما عنوان کنیم که هیچ دفتر مهاجرتی یا دانش آن را ندارد و یا نمی خواهد به شما به صورت رایگان بگویید.

اقامت از طریق ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری استرالیا

شاید وقتی نام ویزای سرمایه گذاری استرالیا را که می شنوید ناخواسته مبالغ بالای چند میلیون دلاری به ذهنتان خواهد آمد و این موضوع کاملا درست است و هرکجای دنیا شما برای اخذ ویزای سرمایه گذاری نیاز به سرمایه گذاری های چندصد هزار دلاری دارید و باید بگوییم که این یک روش معمول برای بسیاری از افراد با توانایی مالی بالا می باشد اما میخواهیم یک نکته کاملا تخصصی را به شما بگوییم که تقریبا هیچ دفتری به شما نمی گویید. ویزای 188 استرالیا یک مسیر متداول می باشد ولی ما یک پیشنهاد دیگر برای دوستانی داریم که میخواهند از این مسیر اقدام کنند. با یک سرچ ساده ویزای 188 استرالیا می توانید وب سایت سلکت ویزا را در گول مطالعه کنید و اطلاعات دقیقی از این ویزا بدست آورید ولی بهتر است بگوییم اگر شما شرایط این ویزا را دارید و خودتان و یا همسرتان هم شرایط ویزای کاری استرالیا را تا حدودی دارید می توانید از طریق این ویزا اقدام کنید و در مدتی که در استرالیا هستید امتیازات خود را از طریق آیتم هایی مانند سطح زبان و سابقه کار در استرالیا افزایش دهید و در نتیجه از همان جا برای ویزای کاری اقدام کنید. این ویزا این اجازه را می دهد تا شما از همان ابتدا در استرالیا سرمایه گذاری نکنید و در نتیجه معمولا برخی از دوستان با این ویزا وارد شده و از فرصت 4 ساله این ویزا استفاده می کنند و برای ویزاهای دیگر اقدام می کنند.

توجه کنید که دولت استرالیا مشکلی با این موضوع ندارد و می توانید این کار را انجام دهید و برای رسیدن به اهداف خود از این روش استفاده کنید البته شما نیاز دارید تا حداقل های این ویزا را داشته باشید تا وارد استرالیا شوید و بعد از ان برای مسیرهای دیگر اقدام کنید.

اقامت از طریق ویزای کاری استرالیا

همه به شما سه ویزای 189،190و 491 استرالیا را معرفی می کنند و ما هم همین پیشنهاد را داریم اما سوال اینجاست کدام یک از این سه ویزا برای شما بهتر است ؟ و کدام یک شرایط بهتری را برای دریافت دارند. در مقاله ای با عنوان بررسی روش های اخذ اقامت استرالیا به صورت مفصل انواع روش ها را عنوان کردیم ولی آیا می دانید که هر یک از این ویزاها شرایط خاص خود را دارند ؟ آیا می دانید هر یک از این ویزاهای برای متقاضیان مختلف شرایط متفاوتی را دارد برای برخی ویزای 189 بهترین گزینه و برای برخی ویزای 491 گزینه بهتری است. می خواهیم بگوییم که در شرایط کنونی ویزای 491 می تواند به شما در پیشبرد اهداف بلند مدت شما گزینه خوبی باشد. درست است که این ویزا موقت می باشد ولی به این موضوع باید توجه کرد که این ویزا 5 ساله می باشد و در نهایت می توانید آن را به دائم تبدیل کنید و از طرفی در روز های اخیر شما برای اخذ ویزاهای دیگر نیاز به کسب امتیاز بالایی دارید و این ویزا شرایط مناسبتری از نظر میزان امتیازات دارد.

خوب نکته ای که من به شما می گوییم این است که اگر رشته شما نیاز به حداقل 85 امتیاز دارد به فکر ویزای 491 باشید چرا که این نوع رشته معمولا صف طولانی دارند و متقاضیان زیادی دارد ولی اگر شما هم رشته ای مانند کاردرمانی و یا مکانیک موتور دیزل و… هستید که امتیاز کمی نیاز دارند بهتر است به دنبال ویزاهای 190 و 189 بروند. در این مسیر شما باید روی نمره و مدرک زبان خود تمرکز کنید چرا که تنها آیتمی است که می تواند شرایط پرونده مهاجرتی شما را تغییر دهد.

اقامت از طریق ویزای اسپانسر کارفرما

اقامت استرالیا یک مسیر دیگر برای متقاضیان کار در استرالیا دارد و آن هم ویزای اسپانسر کارفرما می باشد توجه کنید که شما باید از استرالیا یک پیشنهاد کاری داشته باشید اما این پیشنهاد کاری شما نمی تواند از سمت اعضای خانواده ساکن در استرالیا باشد و باید یک پیشنهاد کاری از یک کارفرمای مورد تایید در استرالیا دریافت کنید که همین پیشنهاد کاری خود شرایط خاصی دارد و نمی توان به شرکت های کاریابی ایرانی به راحتی اعتماد کرد برای پیدا کردن جاب آفر از استرالیا برای شما، ولی در مجموع بسیاری از متخصصان از این مسیر وارد استرالیا می شوند و پیشنهاد می کنیم برای این مسیر از لینکدین استفاده کنید در آن پیشنهاد شغلی زیادی را می توانید پیدا کنید ولی توجه کنید که استفاده از این شبکه اجتماعی شرایط خاصی را می طلبد.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 1 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
  • وحید 25 خرداد 1400 پاسخ

    ممنونم اخذ اقامت استرالیا با سرمایه گذار در حال حاضر بهترین روشه

همکاران وبیت