learndl learndl triboon

آموزش کامل حل مشکلات UserPro برای جامعه کاربران وردپرس

آموزش کامل حل مشکلات UserPro برای جامعه کاربران وردپرس

در این مقاله قراره که شما رو با یک سری مشکلات اساسی از افزونه یوزر پرو آشنا کنیم تا به راحتی بتونید مشکلات خودتون رو که مربوط به این افزونه است حل کنید . به طور کلی شما در هنگام استفاده از این افزونه ، ممکن است که به مشکلات و خطاهایی بر بخورید که نتوانید آنها را به تنهایی حل کنید . یا حداقل نیاز به این دارید که دانشی در مورد این مشکلات داشته باشید . برای یادگیری بیشتر در رابطه با افزونه یوزر پرو (مدیریت کاربران) ، وبیت را تا انتهای این مقاله همراهی کنید . همچنین اگر مشکل دیگری با این افزونه داشتید ، میتوانید از قسمت نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید .

 

همانطور که همه وبمسترهای وردپرس میدونن ، برای داشتن مدیریت بروی کاربران وبسایت ، مخصوصا اگر حجم آنها زیاد شده باشد ، نیاز به افزونه و پلت فرمی دارید که نیاز شما رو برطرف کنه . منظورم این بود که شما با در اختیار داشتن یه افزونه و پلاگین ، میتونید با حجم بالایی از کاربران کار کنید و آنها را مدیریت کنید .یکی از افزونه هایی که به شما در این داستان کمک میکنه ، همین افزونه یوزر پرو هستش . این افزونه قدرت فوق العاده بالایی در کنترل و مدیریت کاربران داره . برای ادامه بحث و کسب مطالب تخصصی تر ، تا انتها با ما همراه باشید ! همچنین اگر به چنین موضوعاتی مانند ، وردپرس ، افزونه ها ، وب ، برنامه نویسی و … علاقمند هستید ، میتوانید از آرشیو مقالات وبیت به عنوان یک منبع جامع به صورت رایگان استفاده کنید .

 

حل مشکلات افزونه یوزر پرو

جالب اینجاست که خیلی از کاربران با خطای Error in jQuery.ajax while submitting a form هنگام ثبت نام در وردپرس از طریق یوزر پرو مواجه می‌شوند و یا عمل نکردن فرم ورود و لود کردن مجدد فرم ورود بدون هیچ واکنش خاصی که همه اینها با چند حرکت رفع خواهد شد. یعنی در ادامه متوجه میشیم که با انجام یک سری کارها به راحتی متوانید از شر این مشکلات در سایت خود راحت شوید .

 

1- یوزر پرو سایت خود را حتما بروزرسانی کنید !

سعی کنید همیشه و همیشه یوزر پرو به صورت آپدیت استفاده کنید . پس میتوانید این افزونه رو ، روی حالت بروزرسانی خودکار بگذارید . هر بار که یوزر پرو با مشکلی مواجه شود، میتوانید نسخه ایی که دارید را آپدیت کنید . به همین راحتی میتوانید از دست یک سری مشکلات مخصوصا ناسازگاری های عجیب و غریب راحت شوید . پس منتظر باشید تا آپدیت بعدی محصول منتشر شود و سپس طبق آموزش آپدیت قالب و افزونه وردپرس، یوزر پرو را آپدیت کنید.

 

2 – یکی یکی ، افزونه‌های دیگه سایت تون رو غیر فعال کنید تا مشکل را متوجه شوید !

ممکن است این خطا به دلیل تداخل بین افزونه یوزر پرو و سایر افزونه‌های شما باشد. از این را بهتر است وارد بخش افزونه ها > افزونه‌های نصب شده شوید و همه افزونه‌ها را به غیر از یوزر پرو غیر فعال کنید. (البته نگران نباشید. غیر فعال کردن این افزونه ها موقت است و اطلاعات و تنظیمات افزونه‌ها با غیر فعال کردن حذف نمی‌شوند.) اگر مشکل حل شد یکی یکی افزونه‌ها را فعال کنید تا ببینید یوزر پرو با کدامیک تداخل دارد.

 

3 – حتما تنظیمات یوزر پرو خود را ریست کنید

گاهی اوقات با تغییر یک سری از فیلد‌های یوزر پرو، این مشکل بوجود می‌آید. مشکل می‌تواند از عدم بارگذاری صحیح تنظیمات توسط یوزر پرو و یا عدم ویرایش صحیح فیلد‌ها از سمت کاربر باشد.(همیشه هم نباید تقصیر بر گردن شما باشد) در هر صورت از بخش UserPro در منوی سمت راست پنل مدیریت وردپرس خود، وارد تنظیمات افزونه یوزر پرو شوید. سپس از پایین صفحه روی دکمه بازگردانی تنظیمات کلیک کنید. اگر هنوز سوالی در این باره دارید ، از قسمت نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید !

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت