learndl learndl triboon

آموزش چندفروشندگی با افزونه YITH WooCommerce Multi Vendor

افزونه ووکامرس در وبیت

اگر به یاد داشته باشید ، سیستم های چندفروشندگی ، علاوه بر اینکه باعث فروش محصولات شما می شود ، باعث ایجاد یک راه دیگر برای درامدزایی هم میشه ! و اون راه همان کارمزدهاییه که مشتریان یا فروشندگان باید به سایت شما به عنوان یک سایت واسطه بپردازند . این کارها را میتوانید در وبسایت های مطرح دنیا ، مانند آمازون و یا حتی دیجی کالای خودمون ببینید. حتی سایت هایی مانند ژاکت از این پلت فرم استفاده کرده اند ! اینطوری هم درامد خودشون میره بالا و از طرفی هم ، کاربران یا فروشندگان لازم نیست به دنبال پلت فرمی برای فروش محصولاتشان بگردند .

 

در گذشته ، بهتون افزونه دکان رو معرفی کردیم و 3 بخش از مهم ترین تنظیمات آن را به شما شرح داده ایم . اگر علاقه به این افزونه دارید یا میخواهید سیستم چندفروشندگی رو با استفاده از این افزونه پیاده سازی کنید ، پیشنهاد میکنم که این مقاله رو مطالعه کنید . توی این مقاله ما میخواهیم به شما افزونه دیگری برای انجام این کار معرفی کنیم . این افزونه YITH WooCommerce Multi Vendor نام دارد که یجورایی یکی از افزودنی های ووکامرسه ! برای کسب اطلاعات بیشتر ، وبیت رو تا انتهای این مقاله همراهی کنید .

 

افزونه چندفروشندگی در ووکامرس

بهتره بدونید که این افزونه برخلاف دیگر افزونه های شرکت YiThemes از امکانات گسترده ای برخوردار است . مثلا شما می توانید در چند بخش فروشندگان خود را مدیریت کنید . علاوه بر اینکه این افزونه چندفروشندگی دارای یک پنل تنظیمات حرفه ایه و به راحتی میتونید اون رو پیکربندی کنید . افزونه YITH WooCommerce Multi Vendor امکانات زیادی را در اختیار فروشندگان شما قرار می دهد،که می تواند محصولات خود را به صورت اختصاصی برای فروش قراردهند .

 

شما میتوانید برای هر فروشنده اطلاعاتی را وارد کنید.در بخش افزودن محصول این امکان وجود دارد که هرمحصول را به فروشنده دلخواه از سایت خود اختصاص دهید. یا اینکه فرم هایی رو برای ثبت نام آنها تدارک ببینید . خودم تجربه استفاده از افزونه دکان رو دارم و با این افزونه تقریبا میشه گفت که اکثر کارهایی که کارفرما ممکنه برای پیاده سازی سیستم چندفروشندگی از شما بخواد ، امکان پذیره!

 

افزون چندفروشندگی وردپرس با ووکامرس

افزونه YITH WooCommerce Multi Vendor هم دقیقا مانند دکانه ! ممکنه یکم بالا و پایین باشه اما در کل شبیه هم هستند . به نظرم زمان خود را صرف انتخاب بین آنها نکنید . با هر کدام که راحت ترید ، سیستم های چندفروشندگی رو پیاده سازی کنید .

 

نحوه کار با افزونه YITH WooCommerce Multi Vendor

پس تا اینجای کار متوجه شدید که در وردپرس می توانید کاری کنید که به آسانی فروشگاهی با چند فروشنده داشته باشید. همینطور که اول مقاله اشاره کردم ، شما به ازای فروش محصولات فروشندگان خود از آنها کمیسیونی دریافت می‌کنید. همچنین درصد کمیسیون را از قبل میتوانید مشخص کنید. تا در این سیستم چندفروشندگی ، درامد مشخص و خوبی داشته باشید .

 

نحوه کار با افزونه YITH WooCommerce Multi Vendor

برای شروع کار ، مثل همیشه افزونه را دریافت و نصب کنید. پس از فعال کردن افزونه دو منو جدید به نام های Commissions و Vendor در پیشخوان وردپرس اضافه می شوند. در منو Vendor فروشنده های سایت تان را وارد و ذخیره کنید. سپس، در بخش Commissions میتوان محصولاتی که فروشنده ها فروخته اند و گزارش کمیسیون فروشنده ها را مشاهده کرد. یعنی کمیسیون هایی که از هر فروشنده به مدیر سایت تعلق می گیرد را نشان می دهد. برای پیکربندی تنظیمات به مسیر yith plugins> multi vendor بروید.

 

افزونه وردپرسی برای چندفروشندگی

 

در اولین تب، درصد کمیسیون از فروش محصولات فروشندگان را مشخص کنید. و روی دکمه save changes کلیک کنید. و در تب بعدی، رنگ برچسب نام فروشندگان در فروشگاه، فعالسازی مدیریت سفارشات(یعنی هر فروشنده به صورت مجزا سفارش محصولات خود را مدیریت کند) را تنظیم کنید. و در تب اخر نسخه پرمیوم افزونه را مشاهده و تهیه کنید.

 

تنظیمات افزونه چندفروشندگی

پس از اتمام کار، وارد صفحه ویرایش هر محصول شده و در پایین صفحه> سمت چپ در متاباکس vendor در کادر مشاهده شده نام فروشنده دلخواه خود را انتخاب و محصول را به روز رسانی کنید. ویرایش محصولحال وقتی صفحه محصول را مشخص کنید مانند تصویر زیر نام فروشنده زیر محصول نمایش داده می شود. و در تب vendor میتوان نام فروشنده و محصولات آن را مشاهده کرد.

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 4.5 / 5. تعداد آرا : 2

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت