learndl learndl triboon

آموزش ساخت فرم ثبت نام در وردپرس با افزونه دیجیتس

بسیاری از افراد در بخاطر سپاری رمز عبور مشکل دارند و ممکن است در هنگام ورود به سایت ها دچار چالش شوند و رمز عبورشان را به یاد نیاورند. برای اینکه کاربران سایت شما با چنین مشکلاتی در سایت شما مواجه نشوند بهتر است از افزونه های ثبت نام و ورود استفاده کنید تا تجربه کاربری سایت خود را بهبود دهید.

افزونه دیجیتس بهترین افزونه پروفایل و کاربری است که امکان ثبت نام ساده کاربران در سایت را فراهم می کند. این افزونه قابلیت ثبت نام از طریق شماره موبایل و فرم دارد که باعث افزایش نرخ عضویت کاربران در سایت شما می شود.

افزونه دیجیتس

ضرورت ساخت فرم ثبت نام در وردپرس با افزونه دیجیتس

با نصب افزونه دیجیتس می توانید امکان ثبت نام کاربران را از طریق فرم فراهم کنید. فرم ها بهترین راه برای جمع آوری اطلاعات برای سایت شما هستند، شما به هر دلیلی ممکن است نیاز به داشتن اطلاعات اعضای سایت خود داشته باشید، مثلا برای ایمیل مارکتینگ داشتن ایمیل کاربران ضروری است و یا برای شناسایی پرسونای مخاطب داشتن آمار جنسیتی و سن مخاطبان سایت شما نیاز است، بنابراین می توانید ساخت فرم ثبت نام در وردپرس را شروع کنید.

نحوه ساخت فرم ثبت نام در افزونه دیجیتس

در اولین مرحله باید افزونه دیجیتس را از طریق لینک زیر دانلود کنید:

https://www.rtl-theme.com/digits-mobile-number-signup/

حالا وارد پیشخوان وردپرس شوید و در قسمت افزونه ها روی افزودن افزونه کلیک کنید و فایل zip  افزونه را آپلود کنید.

بعد از نصب افزونه برای ساخت فرم ثبت نام در وردپرس باید وارد قسمت پیکر بندی و تنظیمات افزونه شوید وسپس وارد قسمت فرم ها شوید و تنظیمات لازم را انجام دهید.

در ادامه روش ساخت فرم ثبت نام در وردپرس را به صورت گام به گام آموزش می دهیم:

فعال کردن ثبت نام: در بخش اول فعال یا غیر فعال کردن ثبت نام وجود دارد که اگر تیک این گزینه را فعال کنیم و وارد صفحه ورود و ثبت نام شویم در داخل فرم ورود قسمت نام نویسی نمایش داده نمی شود.

نمایش ستاره در کنار فیلد های اجباری:  با فعال کردن این قسمت شما وارد کردن اطلاعاتی را برای کاربران سایت خود اجباری می کنید، مثلا وارد کردن نام یا شماره موبایل اجباری است و کاربران بدون وارد کردن این اطلاعات نمی توانند وارد سایت شوند.

 نحوه ساخت فرم ثبت نام در افزونه دیجیتس

فیلد های فرم ورود

در این قسمت تعیین می کنید که کدام فیلدها در فرم نمایش داده شوند.

نام کاربری: شما با زدن این تیک می توانید تعیین کنید که کاربر از طریق نام کاربری وارد سایت شود.

پست الکترونیک:  از طریق فعال کردن این گزینه می توانید یکی از شروط ورود به سایت را ثبت ایمیل کاربران قرار دهید.

نکته: بهتر است  تیک پست الکترونیک را فعال کنید چون اگر کاربرانی دارید که قبل از اینکه افزونه دیجیتس را سایت خود نصب کنید عضو سایت شما بودند و برای ثبت نام اولیه خود ایمیل وارد کرده اند و برای ورود به سایت مشکلی نداشته باشند.

شماره موبایل: با زدن تیک این قسمت ورود شماره موبایل برای ورود به سایت از طریق فرم افزونه دیجیتس فعال می شود.

کد تایید: با فعال کردن این قسمت، در ساخت فرم ثبت نام افزونه دیجیتس برای کاربران کد تایید به ایمیل و یا گوشی موبایل ارسال می شود و با وارد کردن این کد می توانند وارد سایت شوند.

کد امنیتی یا کپچا: با فعال کردن این تیک، کاربران برای ورود به سایت باید کد کپچا وارد کنند، بهتر است این کد امنیتی را فعال کنید تاسایت خود را یک مرحله را به سوی ایمن شدن پیش برده باشید.

 فیلد های فرم ثبت نام

در قسمت فیلد های فرم ثبت نام شما می توانید نام و نام کاربری و پست الکترونیک و شماره موبایل و رمز عبور را وارد کنید و می توانید تعیین کنید که هر کدام از این فیلد ها به صورت اجباری، دلخواه و یا حالت نمایش ندادن در فرم ثبت نام افزونه دیجیتس نمایش داده شوند.

افزودن فیلد جدید در فرم ثبت نام افزونه دیجیتس

برای این که فیلد دلخواه خود (مثلا ورود کد ملی) را در ساخت فرم ثبت نام در وردپرس با افزونه دیجیتس وارد کنید کافیست روی دکمه افزودن فیلد کلیک کنید، در قسمت سمت راست می توانید تمام فیلد هایی که موجود هستند  مشاهده کنید و با زدن روی علامت مثبت قسمت های مورد نظر را  تکمیل کنید و در نهایت دکمه add  را بزنید. در صورتی که قصد دارید چینش فیلد ها را عوض کنید مثلا شماره موبایل بالای نام کاربری قرار بگیرد، می توانید این کار را به سادگی با استفاده از جهت نمای روی فیلد ها و از طریق درگ و دراپ انجام دهید و چینش فیلد ها را مرتب کنید.

 فیلد های فرم ثبت نام

به همین سادگی شما موفق به ساخت فرم ثبت نام در وردپرس با افزونه دیجیتس شدید و می توانید هر اطلاعاتی که را می خواهید هنگام ثبت نام از کاربران خود دریافت کنید. از ویژگی های دیگر این افزونه وردپرس داشتن اددان های متنوع است که قابلیت های مختلفی به وب سایت شما می دهد، مثلا یکی از افزودنی های کاربردی دیجیتس، افزودنی Elementor Builder Digits است که با کمک این افزونه می توانید فرم ثبت نام در وردپرس از  صفر تا 100 را با طراحی کاملا دلخواه بسازید.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 5 / 5. تعداد آرا : 2

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت