learndl learndl triboon

آموزش ساخت اسلاید های حرفه ایی برای لندینگ پیج

slider revolution

 

شاید اکثر شما با دیدن سایت های فوق حرفه ایی ، هوا و هوس سایت های حرفه ایی رو کنید و دنبال لندینگ پیج های حرفه ایی برای سایت تون باشید . خب ترجیحا برای داشتن همچین چیزی نیاز به این دارید که حداقل یک اسلایدر حرفه ایی داشته باشین . وبیت روش های ساخت این اسلایدرهارو براتون در این پست حکاکی کرده و فقط کافیه که تا آخر این مقاله با ما همراه باشین .

در اصول طراحی وب سایت برای استانداردسازی سایت شما نیاز به لندینگ پیج دارید که پایین تر این اسطلاح رو به صورت خلاصه تعریف میکنم . اما اکثر وبمستر های عزیز به این نکته پی بردند که داشتن یک اسلایدر حرفه ای میتونه به زیبایی لندینگ پیج و سایت کمک چندانی بکنه! پس با وبیت برای معرفی کامل ابزار ساخت این اسلایدرها همراه باشید.

 

لندینگ پیج چیه؟

از نظر معنای لغوی ، به صفحه‌ای که کاربران به واسطه آن وارد وبسایت شما می‌شوند، لندینگ پیج (صفحه فرود) گفته می‌شود. مثلا اگر صفحه دسته‌بندی محصولات در سایتتان، ورودی مستقیم از گوگل دریافت می‌کند، این صفحه یک لندینگ پیج محسوب می‌شود. اما این معنای لغوی لندینگ پیج بود. یک صفحه فرود واقعی صفحه‌ای از وبسایت  است که با هدف مشخصی آن را طراحی کرده‌اید و باعث جذب بیشتر کاربران میشود! در واقع هر صفحه‌ای از سایت که کاربران از طریق آن وارد سایت شما شده‌اند، لزوما یک صفحه فرود نیست . بلکه صفحاتی لندینگ پیج هستند که باعث جذب بیشتر کاربران و افزایش کاربرد سایت شود.

 

فواید اسلایدر برای لندینگ پیج

  • افزایش زیبایی و کاربرپسندانه تر بودن طرح ui لندینگ پیج
  • ایجاد اعلامیه های مهم سایت در لندینگ پیج ، برای افزایش فروش
  • افزایش سادگی در عملکرد سایت برای کاربران
  • ایجاد کاربرد چندگانه در یک سایت

 

راه های ساخت اسلایدر 

1 – پلاگین های وردپرسی

2 – کدنویسی و ساخت اسلایدر

 

معرفی بهترین پلاگین وردپرسی برای ساخت افزونه

برای ساخت اسلایدرهای حرفه ای در سایتتون میتونید از پلاگین های قدرتمندی مانند Slider Revolution استفاده کنید .

Slider Revolution محبوب‌ترین و قوی ترین پلاگین اسلایدرساز برای وردپرس است که در حال حاضر بعد از پلاگین ویژوال کامپوزر ( افزونه صفحه ساز ) دومین افزونه‌ی پرفروش در سایت Themeforest است. با استفاده از این افزونه می‌توانید انواع اسلایدرها را با پیشرفته‌ترین امکانات و افکت‌ها بسازید .

 

برخی ویژگی های افزونه اسلاید رولوشن

  • محیط کار شیک و جذاب
  • امکان استفاده از پست‌های شبکه‌های اجتماعی به عنوان اسلاید
  • ایجاد اسلایدر با Drag and drop ( به سادگی آب خورن! )
  • کاملا فارسی شده و راست‌چین
  • کاملاً واکنشگرا و سازگار با موبایل و تبلت

 

برای کدنویسی اسلایدر از چی استفاده کنیم ؟

 

برنامه نویسی وب سایت

 

خب ترجیحا برای ساخت اسلایدر با استفاده از کدنویسی شما نیاز دارد که یک سری مهارت های برنامه نویسی در سمت کاربر و سمت سرور داشته باشید. پیشنهاد ما به شما برای ساخت اسلایدر استفاده از زبان های برنامه نویسی جاوااسکریپت ( به عنوان زبان اسکریپتی سمت کاربر ) ، php (به عوان زبان اسکریپتی سمت سرور ) ، css (به عنوان زبان نشانه گذاری برای طراحی بخش های مختلف اسلایدر ) و html (به عنوان چهارچوب اسلایدر ) است .

برای استفاده از این زبان ها هم میتونید از افزونه های مختلف استفاده کنید و هم از بلاک html در وردپرس کمک بگیرید.

 

نتیجه کلی مطلب :

به طور کلی از نظر وبیت ، طراحی لندینگ پیج نسبتا کار سختی است و در طول مدت زیادی باعث رشد سایت میشود . از طرفی هم وجود یک اسلایدر حرفه ایی در صفحه فرود وبسایت میتونه بسیار کمک کننده باشه . پس میتونیم نتیجه بگیریم که وجود اسلایدر به صورت غیر مستقیم در افزایش کاربرد و درامدزایی سایت تاثیر خوبی داره ! حالا برای ساخت اسلایدر قطعا روش استفاده از پلاگین رو پیشنهاد میکنیم ، چراکه هزینه های فوق العاده کمتری از نظر زمانی و مالی دارد .

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 4 / 5. تعداد آرا : 1

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت