learndl learndl triboon

آموزش ساخت ارائه در وردپرس بدون نیاز به PowerPoint

آموزش ساختن ارائه با استفاده از سایت وردپرسی و بدون نیاز به پاورپوینت

همانطور که میدانید ، خیلی از کاربردهایی که حتی فکرش رو هم نمیکنیم ، در وردپرس وجود داره . (مثل ساخت ارائه) مثلا یکی از عجیب ترین چیزهایی که به تازگی متوجه شدیم ، اینه که با استفاده از وردپرس میتونید فایل های ارائه تون رو بدون نیاز به پاورپوینت درست کنید . یکی از آموزش هاییه که ممکنه خیلی کم با آن مواجع بشید . در این مقاله از وبیت ، ما تصمیم گرفتیم که آموزشی مبتنی بر “ساخت ارائه در وردپرس بدون نیاز به پاورپوینت” رو به شما ارائه بدیم . پیشنهاد میکنم که برای کسب اطلاعات بیشتر ، مارا تا انتهای این مقاله همراهی کنید .

 

چرا باید در سایت ارائه قرار بدیم؟

میدانید که هرچه سایت شما ظاهر زیباتری داشته باشد، امکان ماندن کاربر و یوزر فرندلی در سایت شما هم بیشتر می‌شود. بزارید خیلی ساده بهتون بگم، اگر بتوانید کاری کنید که وب‌سایت‌تان زیباتر به نظر بیاید، بدون شک در ماندگار کردن کاربران خود موفق‌تر خواهید بود. شما می‌توانید خیلی راحت با استفاده از یک ارائه، جذابیت بصری سایت خود را چند برابر کنید.

 

از طرف دیگه ارائه در بهینه‌سازی وب‌سایت‌تان برای گوگل هم تأثیر دارد، این‌طور بهش فکر کنید که هر چه سایت شما زیباتر باشد، رضایت کاربر هم بیشتر می‌شود و کاربر مدت‌زمان طولانی‌تری در سایت شما ماندگار می‌شود و در نتیجه سایت شما برای گوگل هم در اولویت قرار می‌گیره.

 

آموزش پاورپوینت با وردپرس در وبیت

 

روش‌های ساخت ارائه در وردپرس

روش‌های مختلفی برای اینکه بتوانید اسلایدهای ارائه را در سایت خود قرار دهید وجود دارند . ساده‌ترین روش، استفاده از یک پلاگین وردپرسی است . افزونه Embed Any Document یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. این افزونه رایگان است و شما می‌توانید خیلی راحت آن را روی سایت خود نصب کنید. روش بعدی این است که از سرویس‌های آنلاین شخص سوم مثل SlideShare، استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید برای ایجاد اسلایدهای ارائه از کد اسلایدها در Google Slides استفاده کنید، با کپی و پیست کردن این کدها می‌توانید خیلی راحت ارائه موردنظر خود را ایجاد کنید.

 

چرا نباید از نرم‌افزارهایی مثل پاورپوینت برای ساخت ارائه استفاده کنیم؟

اگر شما بخواهید با استفاده از روش‌هایی که در بالا گفتیم ، در سایت خود ارائه قرار دهید باید از یک نرم‌افزار استفاده کنید، که این نرم‌افزار می‌تواند Google Slides ، پاورپوینت یا Keynote باشد. به‌هرحال فرقی ندارد شما از کدوم یکی از این‌ها استفاده می‌کنید مهم اینه که شما باید ارائه خود را از این نرم‌افزارها خروجی بگیرید و بعد امکان این را دارید که آن را در صفحه یا اسلاید دلخواه خود آپلود کنید. این موضوع از جهات مختلفی ممکن است برای شما مشکل ایجاد کند و ما یک سری دلایل برای شما در این بخش می‌گیم که امیدوارم شما را متقاعد کند که از این نرم‌افزارها استفاده نکنید.

 

ممکن است جلوه کار شما آن چیزی که انتظارش را داشتید ، نباشد . دلیلش هم این است که در برخی مواقع سایت شما با این خروجی‌ها سازگار نیست و ارائه ممکن است ظاهر سایت شما را زشت و غیرحرفه‌ای کند. از طرف دیگه، ساخت ارائه و سپس جاسازی آن در سایت اصلاً سئو پسند نیست و اگر شما به دنبال این هستید که با استفاده از ارائه، ظاهر سایت خود را زیبا کنید که در نتیجه بتوانید رتبه سئو خود را بهبود ببخشید باید بگم که با استفاده از این روش دارید وقت خود را تلف می‌کنید.

 

در عوض، با استفاده از این روش شما می‌توانید سایت خود را بهینه کنید و ظاهر سایت خود را زیباتر کنید و به‌صورت مستقیم به سایت خود ترافیک وارد کنید.

 

آموزش ساخت ارائه در وردپرس

شما برای ساخت ارائه با استفاده از این روش ، نیاز به نصب پلاگین Slides & Presentations دارید. این افزونه هم رایگانه و هم در مخزن وردپرس وجود دارد .  در نتیجه شما خیلی راحت می‌توانید آن را از مخزن وردپرس خود دانلود کنید و در کمتر از چند دقیقه روی سایت خود فعال و از قابلیت‌هاش استفاده کنید، برای نصب این پلاگین هم می‌توانید آموزش نصب افزونه در وردپرس را مشاهده کنید.

 

 

آموزش استفاده از وردپرس برای ساختن ارائه

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 3.6 / 5. تعداد آرا : 5

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت