learndl learndl triboon

آموزش رفع خطای This site can’t be reached در سایت وردپرس

آموزش رفع ارور در وبسایت وردپرسی

این روزها ، میدانید که مشکلات بسیاری برای گشتن در اینترنت و استفاده از آن وجود دارد . مثلا وبسایت های زیادی وجود دارند که فیلتر شده اند و یا به هر نحوی بن شده اند . که در برخی از مواقع باید به دنبال رفع خطا در وبسایت تون باشید ! در کنار همه این مشکلات ، یک سری مشکلات هم وجود دارند که از سمت خود وبسایت هاست ! یعنی همه چیز به فیلترینگ بر نمیگرده .

 

بلکه برخی وبسایت ها به مشکلات عجیب غریبی برخورد میکنند که باعث میشود کاربران آنها کمتر و کمتر شوند . در این مقاله از وبیت میخواهیم راجب رفع خطای “this site can’t be reached” باهم صحبت کنیم . در نتیجه اگر سوال یا ابهامی در قسمتی از این آموزش داشتید ، با ما به اشتراک بگذارید.

 

گاهی اوقات برای شما پیش آمده که وقتی سایتی را میخواهید باز کنید ، با خطای This site can’t be reached مواجه می‌شوید. جالبه بدونید که این خطا معمولا در مرورگر گوگل کروم نمایش داده می‌شود. در این مقاله میخواهیم بررسی کنیم که دلیل رخ دادن این خطا چیست و چطور می‌توان آن را به عنوان مدیر وب‌سایت یا کاربر وب‌سایت حل کنیم.

 

علت و رفع خطای This site can’t be reached

علت رخ دادن این خطا در گوگل کروم، این است که شما به وب‌سایت مورد نظر دسترسی ندارید. (علت اصلی که باید بروی آن کار کنید ، همین است) پیشنهاد گوگل کروم برای رفع خطای This site can’t be rechaed بررسی آدرس وب‌سایت است. مثلا ممکن است vebeet.com را به اشتباه به‌صورت vebeeet.com وارد کرده باشید. پس در ابتدا با سرچ کردن نام سایت مورد نظر در جستجوی گوگل، مطمئن شوید که آدرس را صحیح وارد کرده‌اید.

 

آموزش وردپرس در وبیت آشنایی با خطاهای وردپرسی

 

مشکل سراسری است یا فقط برای شماست ؟ (رفع خطا)

بیاید فرض کنیم که شما از صحیح وارد کردن نام دامنه ، اطمینان حاصل کرده اید . حال کافیست در ابتدا بررسی کنید که این مشکل فقط برای اینترنت شما وجود دارد یا خیر . برای بررسی این داستان ، باید سایت موردنظر خود را با یک دستگاه دیگر بررسی کنید. اگر روی این سیستم هم، سایت مورد نظرتان به درستی لود نشد، پس مشکل از سایتی است که می‌خواهید آن را باز کنید. اما اگر روی این سایت هم با خطای Timeout یا هر خطای دیگری مواجه شدید، بدانید که مشکل این وب‌سایت سراسری است.

 

وجود خطای This site can’t be reached فقط در سیستم من

اگر مشکل لود وبسایت فقط برای سیستم شماست و فقط شما ارور This site can’t be reached را دریافت می‌کنید، پس باید اتصال اینترنت خود و کش DNS سیستم خود را بررسی کنید. کافیست آموزش خالی کردن کش DNS را مشاهده کرده و این‌کار را برای کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود انجام دهید. حالا می‌توانید بدون مشکل به وب‌سایت دسترسی داشته باشید.

 

مشکل هنوز هم برقرار است ، چطور رفع خطا کنیم :

اگر با مورد بالا مشکل حل نشد، مشکل از سیستم شما نیست. ۲۴ ساعت صبر کنید. شاید سایت مورد نظر DNS های خودش را تغییر داده و باید صبر کنید تا سرور جدید سایت روی اینترنت شما شناسایی شود. در اکثر مواقع ممکن است با انجام همین کار ، مشکل وبسایت تان به طور کل رفع خطا شود . اما اگر همچنان مشکل داشنید ، با سرویس دهنده اینترنت خود در ارتباط باشید تا مشکل را بررسی و حل کنند. بسیاری از مواقع فرکانس شبکه‌های رادیویی خدمات دهنده اینترنت شما باعث وجود این مشکل خواهد شد.

 

سایت با هیچ دستگاه و هیچ اینترنتی باز نمی‌شود

اگر سایت مورد نظر با هیچ دستگاه و هیچ اینترنتی باز نمی‌شود، مشکل یقینا از وب‌سایتی است که در حال تلاش برای باز کردن آن هستید. در این‌صورت باید با مدیر وب‌سایت تماس برقرار کنید تا مشکل سایت خود را حل کند. اگر شما مدیر سایت هستید، کافیست DNS های دامنه و ارتباط سرور میزبان را بررسی کنید. در بسیاری از موارد، هاست وب‌سایت مشکل دارد و این مشکل باعث بروز این خطا می‌شود.

 

 

آموزش رفع ارور وردپرسی که سایت لود نمیشود

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 4 / 5. تعداد آرا : 6

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت