learndl learndl triboon

آموزش حل خطای پردازش تصویر ناموفق بود در وردپرس

بهترین راه حل برای حل مشکل تصاویر در وردپرس

اگر دقت کرده باشید ، در برخی پلت فرمها و برخی سرویس ها یا افزونه های وردپرسی ، هنگام آپلود کردن تصاویر به مشکلات خاصی بر میخوریم . یادمه در یکی از پروژه هایی که قرار بود با افزونه دکان کار کنیم ، چنین مشکلی پیش اومده بود . (خطای پردازش تصویر در وردپرس منظورمه) دقیقا دلیل رخداد این خطا رو در این مقاله باهم بررسی میکنیم و میگیم که چطوری میشه رفعش کرد . برای کسب اطلاعات بیشتر ، پیشنهاد میکنم که وبیت رو تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید . همچنین اگر سوال یا ابهامی در این مورد دارید ، از قسمت نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید .

 

خطای پردازش تصویر ناموفق بود

در برخی وبسایت ها ، احتمال وقوع چنین مشکلی بالا نیست . اما از طرفی ، در وبسایت هایی که کار سنگین و بزرگی انجام میدهند ، چنین مشکلاتی پیش میاید . فرض کنید که چنین مشکلی برای وبسایت شما هم پیش امده است . حال باید چه کاری انجام دهیم تا این مشکل رو حل کنیم . اگر می‌خواهید این قابلیت را در سایت خود امتحان و بررسی کنید، باید از بخش رسانه‌ها» افزودن را انتخاب کنید و یک تصویری که سایز آن به‌عنوان مثال 3000*3000 پیکسل می‌باشد را بر روی سایت آپلود کنید.

 

پس از وارد کردن تصویر ، بر اساس تنظیمات هاست و اکستنشن‌‌های PHP که بر روی سایت شما نصب است، ممکن است وردپرس به شما ارور بدهد و تصویر را آپلود نکند . خب در این قسمت بنا بر تنظیمات‌هاست شما و اکستنشن‌های PHP که بر روی سایت شما نصب است، ممکن است وردپرس به شما ارور بدهد و تصویر را آپلود نکند و یا اینکه ممکن است فرآیند آپلود تصویر بدون مشکل طی می‌شود.

 

آپلود فایل برای تست وجود خطای پردازش تصویر در وردپرس

خب اگر تصویر شما بدون مشکل آپلود شد، زمانی‌که بر روی “ویرایش” کلیک کنید و مشاهده خواهید کرد که سایز 3000 تصویر به 2560*2560 تغییر پیدا کرده است؛ همچنین در انتهای اسم فایل شما یک پسوند “Scaled” اضافه خواهد شد.

 

دقت به جزئیات تصویر برای رفع خطای پردازش تصویر

موردی که به آن اشاره شد درواقع یک قابلیت جدید وردپرس است که به شما اجازه آپلود تصاویر با سایز بالا را نخواهد داد. در واقع یکی از قابلیت های مفید برای سایت هاییه که میخواهند سرعت وبسایت شون رو افزایش بدهند .

 

غیرفعال کردن Threshold تصویر در وردپرس

اولین روشی که می‌توانید از آن برای غیرفعال کردن Threshold تصویر در وردپرس از آن استفاده کنید، استفاده از افزونه وردپرسیه! برای این کار باید وارد پیشخوان خود شوید و از بخش افزونه‌ها» افزودن را انتخاب کنید و پلاگین Disable “BIG Image” Threshold را جستجو کنید، سپس بر روی “هم‌اکنون نصب کن” و سپس “فعال نمایید” کلیک کنید.

 

آموزش حل خطا در هنگام وارد کردن تصاویر در وردپرس

 

نصب و فعال‌‌سازی افزونه برای حل خطای پردازش تصویر وردپرس

میدانید که در نسخه 5.3 وردپرس ، قابلیت BIG Image Threshold غیرفعال شده است. حال اگر از بخش رسانه‌ها» افزودن همان تصویر قبلی را دوباره آپلود کنید، مشاهده خواهید کرد که تغییر سایز غیرفعال شده و در بخش کتابخانه‌ها نیز تصویر با ابعاد 3000*3000 در وردپرس آپلود شده است. روش دومی که قصد داریم در این قسمت برای شما بیان کنیم نیازمند این است که تا حدودی با تغییر قالب وردپرس آشنایی داشته باشید. برای استفاده از این روش باید در وهله اول افزونه Disable “BIG Image” Threshold را از بخش افزونه‌های نصب‌شده غیرفعال کنید.

 

حالا باید پلاگین Disable “BIG Image” Threshold را از طریق سایت اصلی وردپرس دانلود کنید و فایل افزونه را با یک نرم‌‌افزار ویرایش متن باز کنید، یک قطعه کد در اختیار شما مشابه کد زیر برای شما قرار داده شده است.

 

add_filter( 'big_image_size_threshold', '__return_false' );

 

برای حل خطای پردازش تصویر وردپرس، در گام آخر باید وارد پیشخوان» نمایش» ویرایشگر پوسته» توابع پوسته شوید و قطعه کد بالا را در آن قرار دهید. فرقی ندارد این کد را در کدام قسمت از این فایل جایگذاری می‌کنید، فقط سعی کنید که به ابتدا یا انتهای این فایل ،کد بالارو اضافه کنید .

 

جایگذاری کد در توابع پوسته برای حل خطای پردازش تصویر وردپرس

حالا باید بر روی به‌‌روزرسانی پرونده کلیک کنید تا این کد در سایت شما اعمال شود. به همین راحتی! بدون نیاز به افزونه Disable “BIG Image” Threshold توانستید Threshold تصویر را در وردپرس غیرفعال کنید.

روش حل خطای تصاویر در وردپرس

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 4.5 / 5. تعداد آرا : 2

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت