learndl learndl triboon

آموزش بازیابی رمز عبور وردپرس در لوکال هاست

آموزش بازیابی رمز عبور وردپرس در لوکال هاست

بسیاری از افراد برای اینکه یک نسخه آزمایشی از سایت خود داشته باشند، وردپرس را بر روی لوکال هاست نصب می کنند. اکنون اگر در چنین شرایطی رمز عبور را فراموش کنید، با استفاده از ایمیل قادر به بازیابی رمز عبور نخواهید بود. پس راه حل چیست؟ با ما همراه باشید تا راه بازیابی رمز عبور وردپرس در لوکال هاست را به شما نشان دهیم.

نحوه بازیابی رمز عبور وردپرس در لوکال هاست

ما برای بازیابی رمز عبور وردپرس از phpMyAdmin استفاده خواهیم کرد. برای دسترسی به phpMyAdmin در لوکال هاست کافیست که آدرس زیر را در مرورگر وارد کنید:

http://localhost/phpmyadmin/

در صورتی که از شما نام کاربری و رمز عبور درخواست شد، برای نام کاربری root را وارد کنید و کادر مربوط به رمز را خالی بگذارید.
پس از اینکه وارد ناحیه مدیریت phpMyAdmin شدید، پایگاه داده مورد نظر را انتخاب کنید.

آموزش بازیابی رمز عبور وردپرس در لوکال هاست

پس از اینکه پایگاه داده مربوط به سایت وردپرسی را انتخاب کنید، لیستی از جداول موجود در آن پایگاه داده نمایش داده خواهد شد. در بین جداول به دنبال wp_users بگردید و آن را انتخاب کنید.
در این جدول مشخصات مربوط به کاربران سایت را مشاهده خواهید کرد. در صورتی که اکانت های دیگری را هم ایجاده کرده اید، باید به دنبال شناسه مربوط به مدیر سایت بگردید و سپس گزینه ویرایش را بزنید. در پنجره نمایش داده شده اطلاعات مربوط به آن شناسه را می توانید اصلاح کنید.

آموزش بازیابی رمز عبور وردپرس در لوکال هاست

گزینه user_pass را پیدا کنید و مقدار آن را به رمز جدید تغییر دهید. البته باتوجه به اینکه وردپرس از رمزگذاری MD5 استفاده می کند، در این مرحله مقدار function را باید حتما بر روی MD5 تنظیم کنید؛ در غیر اینصورت وردپرس قادر به شناسایی صحیح رمزعبور نخواهد بود.

در نهایت تنظیمات را ذخیره کرده و به ناحیه ورود سایت مراجعه کرده و رمز عبور جدید را وارد کنید، تا به قسمت پیشخوان وردپرس دسترسی داشته باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 4 / 5. تعداد آرا : 2

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت