learndl learndl triboon

آموزش افزونه Word Stats برای نمایش تعداد کلمات یک پست

افزونه Word Stats برای نمایش تعداد کلمات سایت وردپرسی

آنالیزها و بررسی های کلی ، به سایت شما میتونند کمک شایانی بکنند ! اما چطوری ؟ فرض کنید که بیمار هستید . در نتیجه برای اینکه موقعیت فعلی خود را درمان کنید ، به پزشک مراجعه میکنید که بدن شمارا بررسی کند و در صورت وجود بیماری و مریضی خطرناک ، برای شما داروهایی برای درمان تجویز میکند. ( در واقع توی این مقاله با افزونه Word Stats برای آنالیز تعداد کلمات موجود در پست های سایت وردپرسی بحث خواهیم کرد )

 

دقیقا میتونم این فرایند رو برای سایت های وردپرسی تشبیه کنم که نیاز به یک بررسی کلی و آناتومی برای پیدا کردن مشکلات و عیب ها دارند . حتی گاهی اوقات ، بررسی کردن و آنالیز کردن به پیشرفت سئو سایت شما کمک قابل توجهی میکنند .

 

یکی از راه هایی که میتونید سایت تون رو بررسی کنید ، استفاده از ابزارها و افزونه های مختلفه ! مثلا شما میتونید با گوگل آنالیز ، سایت تون رو مورد بررسی قرار دهید . یا با سایت جی تی متریکس ، سرعت سایت تون رو بسنجید . پیشنهاد میکنم که وبیت رو تا انتهای این مقاله همراهی کنید تا با بررسی های کلی در مورد تعداد کلمات و … سایت باهم بحث کنیم .

 

آمار مجموع پست ها و تعداد کلمات با افزونه Word Stats

از گذشته وردپرس آمار مجموع پست ها,مجموع نظرات را نمایش میداد اما به تازگی هنگام نوشتن پست وردپرس تعداد کلمات نوشته شده در پست را در انتهای پست در بخش ویرایش نمایش میدهد,اما نمایش آمار به کاربر راحت نیست. اولین کار نصب و راه اندازی افزونه Word Stats میباشد. پس از فعال سازی لینک تعداد کلمات توسط افزونه اضافه میشود. برای رفتن به صفحه تعداد کلمات روی آن کلیک کنید.

 

آموزش افزونه Word Stats برای نمایش تعداد کلمات یک پست

 

افزونه

افزونه به شما مجموع تعداد کلمات منتشر شده برای پست های خاص و نویسنده های فردی را نمایش میدهد. همچنین میتوانید تعداد کلمات از یک دوره ی زمانی خاص را ببینید. همچنین به شما کلمات کلیدی ذکر شده در مقاله را نشان میدهد. بنابراین میتوانید با استفاده از Word Stats، آمار تعداد کلمات را در ویدجت داشبورد سمت راست ببینید.

 

آموزش افزونه Word Stats برای نمایش تعداد کلمات یک پست

 

ویدجت تعداد کلمه

در صفحه ویرایش پست افزونه بخش پیش فرض کلمات را با اطلاعات مفید توسعه میدهد. ابتدا به شما نمره خوانایی مقاله را میدهد همچنین فرکانس کلمات کلیدی از هر کلمه ای که برای کپی رایتر بهتر است را میدهد.

 

Word Stats post

اگر بخواهید مجموع تعداد کلمات را در سایت برای کاربران نمایش دهید به نمایش>ویدجت ها رفته و ویدجت مجموع تعداد کلمات را در مکان مناسب قرار دهید.پس از انجام افزونه Word Stats تعداد کلمات را روی سایت برای کاربران نمایش میدهد.

 

آموزش افزونه Word Stats برای نمایش تعداد کلمات یک پست

 

داشتن تعداد کل کلمات برای سایت وردپرسی با استفاده از افزونه Word Stats ، میتونه به شما و کاربرانتون یک دید کلی راجب پست ها و تولید محتوای شما بدهد . پیشنهاد میکنم که این کارهارو برای اینکه با کاربران رابطه دوستانه تری داشته باشید ، انجام دهید . از طرفی هم امیدوارم که این مقاله براتون مفید و کاربردی بوده باشه . اگر پیشنهاد یا انتقادی از وبیت دارید ، میتوانید از قمست نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید . فراموش نکنید که فیدبک ها میتونن تجربه کاربری سایت شما رو کامل کنند ، در نتیجه شما هم در این فرایند به وبیت کمک کنید !

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 5 / 5. تعداد آرا : 3

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت