learndl learndl triboon

آموزش افزونه Layered Popups – ساخت پاپ آپ در وردپرس

معرفی افزونه Layered Popups در وبیت

در وردپرس ، به روش های مختلفی میتوان به کاربران وبسایت اعلان های مختلفی را ارائه داد (مثلا با استفاده از افزونه Layered Popups ) . در حال حاضر ، از روش پاپ آپ بیشتر برای اعلانات درون سایتی استفاده میشود . یک مدل پاپ آپ وجود دارد که بر زیبایی وبسایت شما تاثیر بسیار زیادی میگذارد . منظورم همان پاپ آپ های لایه اییه ! پیشنهاد میکنم که وبیت رو تا انتهای این مقاله همراهی کنید تا اطلاعات بیشتری راجب پاپ آپ های لایه ایی کسب کنید . همچنین اگر سوال یا ابهامی در ایجاد پاپ آپ های لایه ایی دارید ، از قسمت نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید .

 

آموزش افزونه Layered Popups

پس از فعال‌سازی افزونه لایر پاپ‌آپ یک منو جدید به پنل مدیریت یا همان پیشخوان سایت شما به نام پاپ‌آپ لایه‌ای یا Layered Popups اضافه خواهد شد. پس‌ازآن شما برای اینکه پاپ‌آپ‌ها را مدیریت کنید باید به قسمت افزونه » Layered Popups» پاپ‌آپ‌ها  وارد شوید.

 

مدیریت پاپ‌‌آپ در افزونه Layered Popups

پس از انتخاب همه پاپ آپها ، میتوانید لیستی از همه پاپ‌آپ‌های افزونه را مشاهده کنید و همچنین می‌توانید آن‌ها را از این قسمت مدیریت کنید. البته تمامی پاپ‌آپ‌های افزونه Layered Popups به‌صورت پیش‌فرض بلاک هستند و در سایت ما استفاده نمی‌شوند. پاپ‌آپ‌ها گزینه‌های مختلفی دارد که شما با انتخاب گزینه‌ی شماره 1 که در تصویر مشخص‌شده است می‌‌توانید پیش‌نمایش زنده پاپ‌آپ را مشاهده نمایید. پس از ساخت یک پاپ‌آپ آن را از بلاک دربیاورید و سپس بروی سایت خود فعال کنید . برای این‌کار  بروی آیکون شماره 2 کلیک کنید .

 

آموزش اول برای افزونه وردپرسی

 

ویرایش پاپ‌‌آپ‌‌ها

شما این امکان را دارید که در افزونه Layered Popups پاپ‌آپ‌های خود را ویرایش کنید. برای اینکه بتوانید پاپ‌آپ‌های خود را ویرایش کنید باید طبق تصویر آیکون شماره 3 را انتخاب نمایید. پس از انتخاب این آیکون صفحه‌ای برای شما مشابه تصویر زیر بازخواهد شد که در این صفحه می‌توانید متن پاپ‌آپ را که به‌صورت پیش‌فرض انگلیسی هستند به فارسی تغییر دهید.

 

ویرایش المنت‌‌های پاپ‌‌آپ

اگر بر روی یکی از گزینه‌های این المنت در این قسمت کلیک کنید برای شما صفحه‌ای در سمت چپ صفحه مطابق تصویر زیر بازخواهد شد که می‌توانید گزینه‌های سفارشی‌سازی را مشاهده کنید. در این صفحه جدید می‌توانید تغییرات دلخواه و متن موردنظر خود را وارد نمایید.

 

آموزش و معرفی افزونه پاپ آپ لایه ایی

 

سفارشی‌‌سازی المنت‌‌ها

تمامی فیلدهایی که در این قسمت مشاهده می‌کنید را می‌توانید به‌دلخواه خود تغییر دهید. رنگ، فونت، سایز و محتوای موردنظر خود را در این قسمت‌های تعیین‌شده وارد کنید. برخی از این فیلدها دارای کد HTML هستند که شما می‌توانید این کدها را حذف کنید و متن دلخواه خود را وارد کنید. درواقع شما می‌توانید در این بخش از متن و کد HTML استفاده کنید. پس‌ازاینکه تغییرات را اعمال کردید می‌توانید بر روی گزینه‌ی مخفی کردن که در بالا سمت راست قرار دارد کلیک کنید تا این منوها برای شما مخفی شود و با تمرکز بیشتری به تنظیمات بعدی بروید.

 

افزودن پاپ‌‌آپ به سایت

بعدازاینکه موارد ذکرشده در بالا را بر روی پاپ‌آپ خود اعمال کردید باید آن را به سایت خود اضافه کنید. برای این کار باید به قسمت Targeting در منوی پیشخوان خود بروید تا صفحه‌ای مانند زیر برای شما باز شود.

 

آموزش افزونه پاپ آپ وردپرس

 

قسمت Targeting افزونه Layered Popups

در این قسمت شما باید مشخص کنید به چه منظوری می‌خواهید از این پاپ‌‌آپ استفاده کنید در قسمت بالای این صفحه می‌توانید گزینه‌های متنوعی را ببینید که با انتخاب هر یک از گزینه‌ها در زمان‌های مختلفی پاپ‌آپ را برای کاربر به‌نمایش درمی‌آورند. به‌عنوان مثال یکی از این گزینه‌ها زمانی نشان داده می‌شود که کاربر اسکرول کرده باشد و یا قصد خروج از سایت را داشته باشد. هرکدام از این گزینه‌ها به‌دلخواه شما قابل‌استفاده هستند. پس‌ازاینکه در بالا زمان نمایش پاپ‌آپ را مشخص کردید باید بر روی گزینه‌ی Create کلیک کنید تا صفحه‌ای مطابق تصویر زیر برای شما نمایش داده شود.

 

آموزش افزونه وردپرس در وبیت

 

 

جمع بندی :

اول از همه باید بگم که اگر مراحل را به درستی انجام داده باشید ، تابحال یک پاپ آپ لایه ایی برای وبسایت خود طراحی کرده اید ! در یک مرور ساده ، اول از همه افزونه Layered Popups رو به شما معرفی کردیم و گفتیم که چطوری میشه با استفاده از این افزونه پاپ آپ های لایه ایی ایجاد کرد . همچنین تنظیمات مختلف این پلاگین رو به شما معرفی کردیم . از طرفی سعی کردیم که آموزش جامعی برای ایجاد پاپ آپ در وبسایت باشد .

 

 

آشنایی با افزونه Layered Popups

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 3.8 / 5. تعداد آرا : 4

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت