learndl learndl triboon

آموزش اجرای مشخصه NPS در سایت وردپرسی با افزونه NPS Computy

آموزش اجرای مشخصه NPS در سایت وردپرسی با افزونه NPS Computy

در این مقاله میخواهیم به شما آموزش هایی بدیم ، که چطوری امکانی را درسایت ایجاد کنید تا کاربران با استفاده از آن بتوانند به ، بخش های مختلف سایت شما امتاز بدهند . دقیقا یک جورایی میتونه برای به دست آوردن تجربه کاربری ، بخش های مختلف در سایت مفید باشه ! در کل باید بگم که یک شیوه نوین برای به دست آوردن تجزیه و تحلیل های یک بخش از سایت ، به همین راحتی امکان پذیره ! شما با این امکان میتونید داده های آماری سایت خود را برای گرفتن نتایج نهایی تجربه کاربری سایت خود  فراهم کنید . (مشخصه NPS)

 

علم تجربه کاربری ، بک گراندی از مشخصه های آزمایش و تحلیل داده آماری سایت

پس از به دست آوردن این اطلاعات میتوانید با علم تجربه کاربری تصمیم بگیرید که چگونه دیتاهای سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید . همچنین در نهایت میتونید به کسب درامد و رشد بیشتر سایت خود کمک کنید . داشتن یک سایت پربازده و فوق العاده از لحاظ سرعت ، امنیت ، تجربه کاربری ، رابط کاربری ، سئو و … آرزوی هر وبمستریه ! پس برای کسب هرگونه اطلاعاتی راجب طراحی وب و دنیای زیبای وبمستری ، آرشیو مقالات وبیت را تا انتها دنبال کنید . همچنان اگر احساس کردید که مقالات وبیت براتون مفید و باارزش هست ، لطفا با کامنت هاتون مارو حمایت کنین . از طرفی هم اون هارو با دوست هاتون به اشتراک بگذارید !

 

اصلا مشخصه NPS چیه و چه کاربردی داره ؟؟

همانطور که در بالاتر گفتیم ، NPS به شما کمک می‌کند که یک شاخصه را به سایت خود اضافه کنید و به کاربر این امکان را دهید که از بین 0 تا 10 یک امتیازی را به بخش‌های مختلف سایت شما بدهد . شما با کمک این ابزار می‌توانید این امکان را به‌دست بیاورید که کارایی تمامی قسمت‌های سایت را ، بسنجید و راهکارهای لازم را برای هرچه بهتر شدن سایت خود به‌کار بگیرید. برای اینکه بتوانید با استفاده از این شاخص ، یک نظرسنجی کاملا مطمئن و راحت را  در سایت خود قرار دهید وبیت را تا انتهای این مقاله همراهی کنید .

 

در وردپرس پلاگین NPS رو برای انجام تمام این کارها داریم !

اگر شما وبمستری هستید که در دنیا شیرین وردپرس فعالیت میکنه هستید ، باید بگم که دیگه نیاز نیست روش های سخت رو برای به دست آوردن جامعه داده آماری مشخصه NPS امتحان کنید . مثلا برای انجام این کار ، افزونه ایی در وردپرس وجود داره که شما به راحتی با استفاده از آن میتوانید دیتاهایی را به دست آورید . این افزونه  nps-computy نام دارد و میتوانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید .

 

این افزونه به شما این امکان را می‌دهد که مشخصه NPS را روی سایت وردپرسی خود اجرا کنید.این افزونه را می‌توانید  از مخزن وردپرس یا سایت WordPress.org دانلود کنید  و در کمتر از چند دقیقه آن را روی سایت خود نصب و از قابلیت‌های آن استفاده کنید. برای فعال کردن این افزونه هم می‌توانید از راهنمای نصب افزونه ، در وردپرس (که در آرشیو وبیت قرار داره استفاده کنید ) کمک بگیرید.

 

کار با افزونه NPS Computy

شما این امکان را دارید که این شاخص امتیازدهی را ، در هر جایی از سایت و یا هر قسمت از محتوا قرار دهید، برای این کار شما نیاز به یک شورت کد دارید، از شورت کد زیر برای قرار دادن شاخص NPS در محتوا استفاده کنید:
[nps-computy] 

برای قرار دادن این شاخص در قالب هم می‌توانید وارد پیشخوان » نمایش » ویرایشگر پوسته شوید . قطعه کد زیر را در هر جایی از قالب که خواستید قرار دهید:

 

<?php echo do_shortcode( '[nps-computy]' ); ?>

 

بررسی تنظیمات افزونه مشخصه NPS

خب حالا بریم سراغ سفارشی‌سازی این شاخصه عملکردی، بعدازاینکه شما این افزونه را نصب و روی سایت فعال کردید، باید وارد صفحه تنظیمات آن شوید که می‌توانید از پیشخوان » تنظیمات » NPS Monitoring به آن دسترسی پیدا کنید. حالا شما یک صفحه مشابه تصویر زیر را مشاهده کنید: شما میتوانید فیلد های این افزونه را کاملا متوجه بشید . همچنین پر کردن این فیلد ها بسیار آسان است .

 

در نهایت شما در مرحله ایی هستید که هم این افزونه را دانلود کرده ایید . هم آن را نصب و فعال کرده ایید و هم تنظیمات آن را که کاملا ساده است ، انجام داده اید . در اخر شما یک مشخصهNPS برای سایت خود ایجاد کرده اید ، که بسیار به تجربه کاربری سایت شما کمک میکنه . همچنین اگر سوالی در این زمینه ها داشتید ، از قسمت نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید .

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

معتقدم ، با اندگشتان آماده به تایپ و ذهن پر از ایده های ناب میتوانم دنیای خودم رو عوض کنم . محمدحسین هستم دانشجوی نرم افزار ، طراح وب سایت ، تولید کننده محتوای وبمستری و هر موضوعی در زمینه IT ، طراح رابط کاربری و تجربه کاربری و ...

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت