learndl learndl triboon

پروژه افتر افکت، یک گام بلند تا ساخت موشن گرافیک

پروژه افتر افکت، یک گام بلند تا ساخت موشن گرافیک

برنامه افترافکت نرم افزاری برای ایجاد جلوه‌های ویژه مثل برش‌های متفاوت از تصاویر و ویدیوها، ایجاد نور و رنگ در فیلم‌ها و موارد حرفه‌ای‌تر مثل ساخت موشن گرافیک است. در تدوین ویدیوهایی مانند کلیپ‌های تبلیغاتی، فیلم عروسی، فیلم های کوتاه و سینمایی و دیگر موارد، از افتر افکت استفاده می‌گردد.

پروژه افتر افکت یک فایل آماده افتر افکت است که توسط یک تیم حرفه‌ای ساخته شده است. در یک پروژه افتر افکت می‌توانید هر فایل عکس و فیلم مد نظرتان را جایگزین کنید. به این ترتیب  بدون آموزش افتر افکت حرفه‌ای می‌توانید تیزرهای حرفه‌ای موشن گرافیک بسازید. برای کار با پروژه افتر افکت کافی است با مبانی افتر افکت آشنا باشید.

برای دریافت آموزش افتر افکت فارسی و همچنین دانلود پروژه افتر افکت می‌توانید به سایت جی اف ایکس دانلود سر بزنید. این سایت با داشتن ده سال سابقه در زمینه ارائه منابع گرافیکی و برنامه‌های آموزشی مثل آموزش فتوشاپ، آموزش پریمیر و افتر افکت آماده کمک به شما است.

برای استفاده از این امکانات لازم نیست مبلغ زیادی پرداخت کنید. سایت جی اف ایکس دانلود این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با پرداخت مبلغی به عنوان اشتراک ماهانه به طور نامحدود از این خدمات استفاده کنید.

پروژه افتر افکت، یک گام بلند تا ساخت موشن گرافیک

آموزش فتوشاپ فارسی به کمک جی اف ایکس دانلود

بدون شک نرم افزار فتوشاپ یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش عکس در جهان است. فتوشاپ هم مانند افتر افکت توسط شرکت ادوبی تولید شده است. اگر روی یک پروژه افتر افکت کار می‌کنید، ممکن است برای ویرایش تصاویر به کار رفته در ویدیو به فتوشاپ نیاز پیدا کنید. یادگیری فتوشاپ به شما امکان ویرایش تصاویر را به صورت قدم به قدم می‌دهد. همچنین به کمک آموزش اصولی فتوشاپ می‌توانید کاری که در گذشته مدت زیادی برایش صرف می‌کردید را در زمان کوتاه‌تری انجام دهید. با آشنایی کامل با ابزارهای نرم افزار می‌توانید به صورت بهینه از زمان خود استفاده کنید.

برای دانلود آموزش رایگان فتوشاپ در سایت جی اف ایکس دانلود نیازی به پرداخت مبلغ اضافه نیست. با مبلغی که برای استفاده پروژه پریمیر پرداخت کرده‌اید می‌توانید از این آموزش‌ها هم استفاده کنید. این قابلیت را تنها در جی اف ایکس دانلود می‌توانید پیدا کنید.

پریمیر، برنامه‌ای بی‌نظیر برای تدوین ویدیو

اگر می‌خواهید در زمینه ساخت ویدیو و تدوین حرفه‌ای‌تر شوید، حتما آموزش پریمیر را جدی بگیرید. این برنامه هم مانند دو نرم افزار قبلی توسط شرکت ادوبی به جهان عرضه شد. پریمیر در زمان کمی تمام جهان را تصرف کرد و هر تدوینگری در جهان با این نرم افزار آشنایی پیدا کرد.

اگر برای پروژه افتر افکت به یک ویدیو نیاز داشتید می‌توانید به کمک پریمیر آن را ویرایش کنید. پریمیر با پرداختن به جزئیات به شما کمک می‌کند تا تدوینی بی‌نقص روی فیلم‌های خود انجام دهید.

برای دسترسی به بهترین آموزش پریمیر باید از سایت جی اف ایکس دانلود کمک بگیرید. این مجموعه علاوه بر داشتن پروژه‌های آماده مثل پروژه افتر افکت و پریمیر آموز‌ش‌هاس ارزند‌ه‌ای از این نرم افزارها به شما ارائه می‌کند.

پروژه افتر افکت، یک گام بلند تا ساخت موشن گرافیک

جی اف ایکس دانلود مجموعه‌ای از نیازهای شما

در سایت جی اف ایکس دانلود می‌توانید علاوه بر دانلود پروژه افترافکت به منابع نامحدودی از اطلاعات دسترسی داشته باشید. این مجموعه با ده سال سابقه یک راه حل مطمئن برای حرفه‌ای شدن است. دسترسی به انواع نرم افزارهای ادیت عکس و فیلم، عکس‌های استوک، تم و قالب پاورپوینت، عکس‌های پس زمینه و دانلود پروژه‌های آماده مثل پروژه افتر افکت در این سایت امکان پذیر است. با استفاده از پروژه افتر افکت این سایت، می‌توانید بسیار ساده و تنها با چند کلیک پروژه افتر افکت خود را بسازید.

با جست و جو در سایت جی اف ایکس دانلود بیش از هزاران پروژه افتر افکت با موضوع مورد نیاز خود پیدا می‌کنید و می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. پروژه‌ افترافکت عروسی، پروژه افتر افکت مربوط به کودکان، پروژه های اختصاصی برای اینستاگرام و در این سایت قرار داده شده تا نیاز شما را برطرف کند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این سایت امکان تهیه اشتراک ماهانه یا سالانه و استفاده نامحدود از خدمات آن است.

پس برای استفاده از این خدمات تردید نکنید و برای بهتر شدن خود به جی اف ایکس دانلود اعتماد کنید. پس همین حالا وارد سایت شده و به دنیای حرفه‌ای‌ها سلام کنید. 

https://www.gfxdownload.ir/

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز کلی : 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین نفر باید که به این مطلب امتیاز میدهید

وبیت این پست توسط نگارش شده است.

اسم من محمد پورداداش هست و متولد سال 1367 در خدمت شما هستیم . تخصص من طراحی گرافیک و کدنویسی وب است و سعی خواهم کرد بهترین خدمات را به شما وبمستران و گرافیست های عزیز ارائه کنم. به ترس هات غلبه کن تا در زندگی همیشه پیروز باشی.

در کانال وبیت عضو شو تا از آخرین اخبار ، آپدیت محصولات و تخفیف ها با خبر بشی ☺ عضویت در کانال تلگرام

اشترک گذاری

مقاله های پیشنهادی

وبیت این مطالب را به شما پیشنهاد میدهد

ارسال نظر ( 0 نظر تایید )

نظرات پس از رویت و تایید مدیران نمایش داده می شود
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !
همکاران وبیت